Mitsubishi Lancer 1.5 Mt Vs 2.0di-d (1.8 New?)
Salut!
Vreau sa achizitionez un Lancer in urmatoarea perioada, ma interesa motorizarea diesel, numai ca m-am lovit de o problema: nu mai este pe stoc. Am abordat dealerii cu mail-uri, porma telefoane, porma vizite. N-am gasit 2 raspunsuri la fel, mai incerc inca: unii zic ca ar mai fi pe stoc doar 2.0 Di-D Inform, din stoc 2008, promotia este ok chiar daca trebuie sa renunti la echiparea si sa alegi varianta de baza - Inform, pentru 140cp sunt dispus. Altii m-au informat ca nu mai exista pe stoc diesel si aici sunt impartiti: ori se da comanda in mai si vin masinile in iunie-iulie (cu motor nou de 1.8, cica s-a renuntat la 2.0 de la wv) ori in maxim 2 luni trebuie sa apara (cica nu isi permit sa nu aiba diesel pe stoc pe segmentul sedanului).
Si cand vine vorba sa iti cumperi masina noua, si daca mai e si Lancer , parca ai vreo sa o ai de "ieri", de aceea am inceput sa ma gandesc si la varianta pe benzina. 1.8 ar fi foarte misto daca as avea o ruda cu benzinarie in Bucuresti, altfel cred ca mi-ar conferi un oarecare disconfort din cauza consumului... iar cea de 1.5 n-am apucat inca sa o testez, sper in weekend sa fac un test-drive.
Si de aici vin intrebarile:
1. stiti ceva mai mult decat am aflat eu de motorizarile diesel pentru Lancer? poate daca aveti cunostinte mai bine informate/puse, mai exista pe stoc? vreo informatie de urmatorul import?
2. cum se comporta motorul de 1.5l 109cp benzina? ma intereseaza cum trage motorul la drum intins, depasiri, masina incarcata.
3. daca nu v-am plictisit prea tare, parerea voastra: ati astepta 2,3-5 luni pentru diesel?
Multumesc!
Bogdan
Vreau sa achizitionez un Lancer in urmatoarea perioada, ma interesa motorizarea diesel, numai ca m-am lovit de o problema: nu mai este pe stoc. Am abordat dealerii cu mail-uri, porma telefoane, porma vizite. N-am gasit 2 raspunsuri la fel, mai incerc inca: unii zic ca ar mai fi pe stoc doar 2.0 Di-D Inform, din stoc 2008, promotia este ok chiar daca trebuie sa renunti la echiparea si sa alegi varianta de baza - Inform, pentru 140cp sunt dispus. Altii m-au informat ca nu mai exista pe stoc diesel si aici sunt impartiti: ori se da comanda in mai si vin masinile in iunie-iulie (cu motor nou de 1.8, cica s-a renuntat la 2.0 de la wv) ori in maxim 2 luni trebuie sa apara (cica nu isi permit sa nu aiba diesel pe stoc pe segmentul sedanului).
Si cand vine vorba sa iti cumperi masina noua, si daca mai e si Lancer , parca ai vreo sa o ai de "ieri", de aceea am inceput sa ma gandesc si la varianta pe benzina. 1.8 ar fi foarte misto daca as avea o ruda cu benzinarie in Bucuresti, altfel cred ca mi-ar conferi un oarecare disconfort din cauza consumului... iar cea de 1.5 n-am apucat inca sa o testez, sper in weekend sa fac un test-drive.
Si de aici vin intrebarile:
1. stiti ceva mai mult decat am aflat eu de motorizarile diesel pentru Lancer? poate daca aveti cunostinte mai bine informate/puse, mai exista pe stoc? vreo informatie de urmatorul import?
2. cum se comporta motorul de 1.5l 109cp benzina? ma intereseaza cum trage motorul la drum intins, depasiri, masina incarcata.
3. daca nu v-am plictisit prea tare, parerea voastra: ati astepta 2,3-5 luni pentru diesel?
Multumesc!
Bogdan
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Si eu mi-am luat varianta Inform si sunt f multumit. Cei 140 CP se simt si cu siguranta fac o mare diferenta fata de motorul de 1.5.
Oricum poti sa-ti pui pe masina orice vrei dupa achizitionare e.g jante, spoilere sau alte nebunii care vin pe versiunile Invite / Instyle. Motorul insa nu-l mai schimbi.
In plus, varianta diesel vine echipata cu controlul tractiunii standard ceea ce nu vei avea pe 1.5
Oricum poti sa-ti pui pe masina orice vrei dupa achizitionare e.g jante, spoilere sau alte nebunii care vin pe versiunile Invite / Instyle. Motorul insa nu-l mai schimbi.
In plus, varianta diesel vine echipata cu controlul tractiunii standard ceea ce nu vei avea pe 1.5
In primul rand ai postat unde nu trebuia. In al doilea rand te rog sa folosesti functia search, dupa care poate iti refaci intrebarile. La toate intrebarile tale deja s-a raspuns.
Iti indic totusi cateva topicuri, iar daca mai cauti mai gasesti:
Consum Mitsubishi Lancer 1.8 MT
Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?
Iti indic totusi cateva topicuri, iar daca mai cauti mai gasesti:
Consum Mitsubishi Lancer 1.8 MT
Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Merita noul Lancer cu motor de 1.5 ?
QUOTE (cix @ Mar 10 2010, 08:38 PM) In primul rand ai postat unde nu trebuia. In al doilea rand te rog ...
Scuze in legatura cu postarea, nu apucasem sa citesc prea mult forumul. Tot odata din linkurile care mi le-ai postat disuctiile/parerile sunt umpic vechi... ma intereseaza pareri noi, lumea a mai condus, si-a mai format parerea.
Apoi incerc sa imi dau seama care e treaba/politica cu stocul si comenzile de masini si daca stie cineva de noul diesel. Si nu in ultimul rand de o parere despre motorul de 1.5l, ca dorinta de a conduce un Lancer imi poate bruia uneri judecata .
PS: ce parere aveti de facelift-ul Outlanderului? (sper ca n-am postat iar gresit )
Scuze in legatura cu postarea, nu apucasem sa citesc prea mult forumul. Tot odata din linkurile care mi le-ai postat disuctiile/parerile sunt umpic vechi... ma intereseaza pareri noi, lumea a mai condus, si-a mai format parerea.
Apoi incerc sa imi dau seama care e treaba/politica cu stocul si comenzile de masini si daca stie cineva de noul diesel. Si nu in ultimul rand de o parere despre motorul de 1.5l, ca dorinta de a conduce un Lancer imi poate bruia uneri judecata .
PS: ce parere aveti de facelift-ul Outlanderului? (sper ca n-am postat iar gresit )
QUOTE (gramma @ Mar 10 2010, 10:02 PM) PS: ce parere aveti de facelift-ul Outlanderului? (sper ca n-am postat iar gresit )
QUOTE (REGULAMENT)3. Inainte de a deschide un subiect, VERIFICATI DACA ACESTA NU A MAI FOST DISCUTAT IN PREALABIL; FOLOSITI DE ASEMENEA SI FUNCTIA SEARCH!!! (aceasta dispune si de un meniu extins (More Search Options) care va ofera posibilitatea sa detaliati la maximum posibil cautarea dupa criteriile respective). Este foarte probabil ca subiectul sa mai fi fost discutat, in acest caz se va aplica un BAN cu o durata de 14 zile.
....
4. Daca v-ati decis sa deschizi un topic nou, atentie ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c?t posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat celui "Am o problema".
Titlurile de genul: "Am o problema!", "Help!", "Probleme grave" si altele asemenea vor fi sanctionate cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.
Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea aduce dupa sine sanctionarea cu WARNING. Oferiti cat mai multe detalii posibile in topicurile referitoare la diverse probleme; in acest mod nu ii obligati pe ceilalti utilizatori sa ceara detalii suplimentare (ex.: an de frabricatie, motor, codul motorului etc.) Se poate de asemenea face referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante; e mai bine sa oferiti detalii ?n plus dec?t ?n minus.
Da o fuga la Regulament ca iti ia 10 minute sa il citesti. Mersi.
QUOTE (REGULAMENT)3. Inainte de a deschide un subiect, VERIFICATI DACA ACESTA NU A MAI FOST DISCUTAT IN PREALABIL; FOLOSITI DE ASEMENEA SI FUNCTIA SEARCH!!! (aceasta dispune si de un meniu extins (More Search Options) care va ofera posibilitatea sa detaliati la maximum posibil cautarea dupa criteriile respective). Este foarte probabil ca subiectul sa mai fi fost discutat, in acest caz se va aplica un BAN cu o durata de 14 zile.
....
4. Daca v-ati decis sa deschizi un topic nou, atentie ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c?t posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat celui "Am o problema".
Titlurile de genul: "Am o problema!", "Help!", "Probleme grave" si altele asemenea vor fi sanctionate cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.
Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea aduce dupa sine sanctionarea cu WARNING. Oferiti cat mai multe detalii posibile in topicurile referitoare la diverse probleme; in acest mod nu ii obligati pe ceilalti utilizatori sa ceara detalii suplimentare (ex.: an de frabricatie, motor, codul motorului etc.) Se poate de asemenea face referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante; e mai bine sa oferiti detalii ?n plus dec?t ?n minus.
Da o fuga la Regulament ca iti ia 10 minute sa il citesti. Mersi.
Din punctul meu de vedere nu merita sa iti iei diesel daca nu faci macar 40.000km pe an. Am facut test drive cu lancer 2.0 diesel e super tare motorul trage bestial rontaie frumos dar nu renteaza. Am sa fac o comparatie cu 1.5 benzina si 20. diesel. Singurul dezavantaj la 1.5 e ca e ceva mai slabut ca si putere dar merge. Acum avantaje pentru 1.5: nu consuma ulei ca diselul, revizii mai rare si mai ieftine, la disel din cate am citit pe forum cam au probleme cu turbina, e mai ieftin la achizitie, asigurari si impozite mai mici. Si eu vreau sa imi cumpar 1.5 invite dar momentan ma chinui sa vand loganul pe care il detin ca sa imi pot permite sa imi cumpar lancerul. Din pacate stau in banii pe care ias obtine pe logan si pana nu il vand nu imi permit sa imi comand lancerul desi mil doresc enorm de mult.
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori