Avertizarea Pentru Centura De Siguranta
QUOTE @cobra, io zic ca ai niste probleme serioase undeva sus din simplul motiv ca scoti din context.
cred ca ar fi cazul sa te abtii sa mai jignesti fara sa fii jignit.
si atata timp cat dai niste sfaturi proaste (nu mai zic ca si ilegale) pe un forum public, pot sa imi permit si eu sa dau cu parerea.
vad ca din ce in ce forumul asta incepe sa fie un loc de refulare a unora prin intermediul tastaturii.
cred ca ar fi cazul sa te abtii sa mai jignesti fara sa fii jignit.
si atata timp cat dai niste sfaturi proaste (nu mai zic ca si ilegale) pe un forum public, pot sa imi permit si eu sa dau cu parerea.
vad ca din ce in ce forumul asta incepe sa fie un loc de refulare a unora prin intermediul tastaturii.
pe mine nu ma deranjeaza puiutul chiar nu suna tare si cel putin nu e continuu, din cate am vazut eu la alte masini sunetul este mult mai tare si e continuu ...
metoda cu prinsul prin spatele scaunului pate rezolva problema, dar poate te prinde un cap de creta si te amendeaza, deasemea cum zicea cix cu acea mufa, e o idee buna, scapi de piuit si porti si centura, legat de siguranta la un eventual impact frontal, cum ar reactiona airbagurile?
legat de purtarea centurii, eu o port si in oras si in afara, nu ma deranjeaza ca o dau jos si o pun la loc de 100 de ori pe zi.
metoda cu prinsul prin spatele scaunului pate rezolva problema, dar poate te prinde un cap de creta si te amendeaza, deasemea cum zicea cix cu acea mufa, e o idee buna, scapi de piuit si porti si centura, legat de siguranta la un eventual impact frontal, cum ar reactiona airbagurile?
legat de purtarea centurii, eu o port si in oras si in afara, nu ma deranjeaza ca o dau jos si o pun la loc de 100 de ori pe zi.
@sickness ...buna intrebare !!!
Peste tot sunt opinii diferite, unii sustin ca airbag-urile sar si daca ai centura pusa si daca nu o ai...altii sustin ca aibag-urile nu sar daca nu ai centura pusa deoarece in momentul in care sar viteza lor este foarte mare si iti pot provoca unele rani si mai mari.
Stiu ca sunt si niste teste facute, le caut in seara asta si le postez.
Peste tot sunt opinii diferite, unii sustin ca airbag-urile sar si daca ai centura pusa si daca nu o ai...altii sustin ca aibag-urile nu sar daca nu ai centura pusa deoarece in momentul in care sar viteza lor este foarte mare si iti pot provoca unele rani si mai mari.
Stiu ca sunt si niste teste facute, le caut in seara asta si le postez.
"Airbag Safety Concerns
Since the early days of auto airbags, experts have cautioned that airbags are to be used in tandem with seat belts. Seat belts were still completely necessary because airbags worked only in front-end collisions occurring at more than 10 mph (6 kph). Only seat belts could help in side swipes and crashes (although side-mounted airbags are becoming more common now), rear-end collisions and secondary impacts. Even as the technology advances, airbags still are only effective when used with a lap/shoulder seat belt.
It didn't take long to learn that the force of an airbag can hurt those who are too close to it. Researchers have determined that the risk zone for driver airbags is the first 2 to 3 inches (5 to 8 cm) of inflation. So, placing yourself 10 inches (25 cm) from your driver airbag gives you a clear margin of safety."
Link
Since the early days of auto airbags, experts have cautioned that airbags are to be used in tandem with seat belts. Seat belts were still completely necessary because airbags worked only in front-end collisions occurring at more than 10 mph (6 kph). Only seat belts could help in side swipes and crashes (although side-mounted airbags are becoming more common now), rear-end collisions and secondary impacts. Even as the technology advances, airbags still are only effective when used with a lap/shoulder seat belt.
It didn't take long to learn that the force of an airbag can hurt those who are too close to it. Researchers have determined that the risk zone for driver airbags is the first 2 to 3 inches (5 to 8 cm) of inflation. So, placing yourself 10 inches (25 cm) from your driver airbag gives you a clear margin of safety."
Link
Crash test FARA CENTURA
crash test CU CENTURA
Recunosc faptul ca centurile sunt isi au rolul lor si salveaza vieti, in schimb din primul film se poate vedea ca airbag-urile sar si fara centura de siguranta.
Al doilea film l-am pus pentru ca am gasit si unele controverse pe net in care se sustinea faptul ca daca se pune centura airbag-urile nu sar....
Discutia a plecat de la "cum sa scapam de piuitul ala enervant" ...sincer NU STIU.
crash test CU CENTURA
Recunosc faptul ca centurile sunt isi au rolul lor si salveaza vieti, in schimb din primul film se poate vedea ca airbag-urile sar si fara centura de siguranta.
Al doilea film l-am pus pentru ca am gasit si unele controverse pe net in care se sustinea faptul ca daca se pune centura airbag-urile nu sar....
Discutia a plecat de la "cum sa scapam de piuitul ala enervant" ...sincer NU STIU.
Bai frate , a citit careva cu atentie ce am scris eu ????
V-ati intins la vorbe pentru nimic .
Eu am spus ca nu ma deranjeaza zgomotul !!! Am spus ca nu functioneaza corect , la fel ca cel de la scaunul pasagerului .
Ai plecat de pe scaun , gata zgomotul si ledul din bord , ceea ce e normal .
La sofer nu se aplica regula asta si cred ca e gresit .
De la o chestie , s-a ajuns la disputa vesnica cu purtarea centurii sau nu .
Aloo !! Nu ma intereseaza asta !
Faceti alt topic , ca nu asta era ideea ...
V-ati intins la vorbe pentru nimic .
Eu am spus ca nu ma deranjeaza zgomotul !!! Am spus ca nu functioneaza corect , la fel ca cel de la scaunul pasagerului .
Ai plecat de pe scaun , gata zgomotul si ledul din bord , ceea ce e normal .
La sofer nu se aplica regula asta si cred ca e gresit .
De la o chestie , s-a ajuns la disputa vesnica cu purtarea centurii sau nu .
Aloo !! Nu ma intereseaza asta !
Faceti alt topic , ca nu asta era ideea ...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori