Ce Fel De Anvelope?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mar 25, 2010 9:45 am

Ca sa intelegem logic, 225 e latimea cauciucului, iar 50 este procent din latime si reprezinta talonul. De potrivit se potrivesc pe jante, dar o sa arate ca un outlander Diferenta in diametru ar fi de aprox 1cm.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 25, 2010 4:44 pm

Si ce solutii ar fi anvelope/jante dar sa aiba talonul 50 si sa NU arate ca un Outlander ? Intreb pentru ca mi se pare ca talonul de 45 e prea mic pentru drumurile din RO, 50 cred ca ar fi compromisul ideal... parerea mea.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Joi Mar 25, 2010 5:23 pm

Problema e ca in cartea masinii sunt trecute clar doar 2 dimensiuni.Sau astea idioate pe 18,sau cele pe 16.Unii de exemplu s-ar putea sa nu vrea sa mearga cu alte dimensiuni in afara celor trecute de producator.

Caut de 2 zile prin toata tara o guma OEM,yoko advan,fara nicio speranta,nimeni nu are,nimeni nu a auzit.Pe un singur site am gasit,doar la comanda,845 Ron.Daca tai o guma si vrei ceva la fel,acelasi profil,mai degraba gasesti a 10-a minune a lumii decat yokohama advan.La dealer nu sun ca nu vreau sa ma enervez,probabil e 1200-1400 ron.

So,am 2 optiuni : sau iau direct 2 Falken pe la 580 RON,ca sa am acelasi profil de guma si pe stanga si pe dreapta,sau ma apuca nervii si renunt la jantele pe 18,le vand (daca le-o lua cineva) si trec frumos pe 16,unde gasesti usor pana in 900 ron set janta aliaj + guma.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Joi Mar 25, 2010 6:27 pm

cauta pe cauciucuridirect.ro ... eu zic ca merita sa ai de 18' + 16' (iarna)... nu strica daca pe spate ai un model si pe fata altu... doar la look!...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mar 25, 2010 6:27 pm

Ca sa ajungi cu un talon de 50 nu poti fara sa reduci dimensiunea jantelor. O dimensiune incompatibila, dar care e destul de aproape ar fi 215/50/17. Joaca-te un pic AICI.
E foarte tare impresia toamna cand trec pe rotile de iarna: "uau, ce lin merge, nu mai zgaltaie...", iar primavara cand le pun din nou pe cele pe 18: "supeeer .. ce bine sta pe viraje, ce usor reactioneaza directia".

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 25, 2010 10:28 pm

Mersi cix pentru link.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Dum Mar 28, 2010 2:21 pm

Revin cu o observatie. Tatal meu are pe Accord 225/50 R17. Mi se pare foarte ok si dpdv al designului si dpdv al tinutei de drum si comfortului. Am facut si o comparatie pe link-ul dat de cix si`` drept urmare noua anvelopă este COMPATIBILĂ``. E bine de stiut.

Toate cele bune.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Mar 28, 2010 4:04 pm

dar cu jante de 17" si talon de 50..nu se coboara mai jos masina?...eu am pe 16" cu 60...si cred ca daca as opta pentru 17" cu 50..masina ar fi mai joasa, nu?

sper ca nu am gresit cu ceva

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Mar 28, 2010 7:54 pm

50 ul ala difera si in functie de latimea cauciucului. 225/50/17 au aprox acelasi diametru cu 205/60/16. Daca ar fi 225/60/16 ar fi mult mai mari. Oricum problema nu se pune ca se coboara masina cu mult pentru ca diferentele sunt de ordinul milimetrilor. In cazul diferentelor mai mari pot aparea erori la vitezometru si poate chiar la sistemul esp.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Mai 03, 2010 12:15 pm

Mi-am schimbat cauciucurile de pe fata din motive obiective. Unul din ele avea o galma de la o groapa adanca luata cu 20km/h, a fost aruncat (avea o ruptura de vreo 3cm in peretele lateral pe interior), al doilea era vulcanizat (luase un piron prin Pipera) si il pastrez de rezerva.
Noile cauciucuri (215/45/18) sunt Kuhmo Ecsta SPT 89Y, produse in Korea, pret 675 RON bucata de pe vanzarianvelope.com. De la respectivii am luat acum 2 ierni si cauciucurile de iarna si am fost multumit. Au fost aduse la comanda in 5 zile.
La prima strigare, Kuhmo-urile sunt mai usoare decat Yokohamele (nu le-am cantarit dar se simtea la carat), mai moi si in opinia mea mai silentioase. Mi s-a parut ca toti peretii anvelopei sunt mai subtiri la Kuhmo. In momentul asta am Kuhmo pe fata, Yoko pe spate, si parca zgomotul de rulare se aude predominant din spate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori