Ce Fel De Anvelope?
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (diablo_666 @ Mar 23 2010, 03:53 PM) Sunt si eu interesat de aceasta chestiune, dar mai ales de varianta cu 225/40/18 (din motive de pret, se pot scuti 300 EUR la un set). Stiu ca ar deveni si mai periculos la gropile si bordurile din Ro, dar parca de-astea mi-as lua cand le termin pe cele din fabrica.
Conform http://www.tyresave.co.uk/tyresiz2.html diferentele fata de 215/45/18 sunt:
225/45/18 -> + 9mm in diametru (deci masina ar fi mai inalta cu 4.5mm), viteza 1.4% in plus
225/40/18 -> -14mm in diametru (deci masina ar fi mai joasa cu 7mm), viteza 2.1% in minus
Evident, diferentele sunt in situatia cand umfli cauciucurile si sunt la fel de deformate la toate dimensiunile
Dupa ce ca masina e foarte joasa si mi-e frica sa urc vreo bordura, daca mai coboara si cu 7mm zic eu ca e prea mult.
Cele cu inaltimea 40 sunt intr-adevar mai ieftine.
Conform http://www.tyresave.co.uk/tyresiz2.html diferentele fata de 215/45/18 sunt:
225/45/18 -> + 9mm in diametru (deci masina ar fi mai inalta cu 4.5mm), viteza 1.4% in plus
225/40/18 -> -14mm in diametru (deci masina ar fi mai joasa cu 7mm), viteza 2.1% in minus
Evident, diferentele sunt in situatia cand umfli cauciucurile si sunt la fel de deformate la toate dimensiunile
Dupa ce ca masina e foarte joasa si mi-e frica sa urc vreo bordura, daca mai coboara si cu 7mm zic eu ca e prea mult.
Cele cu inaltimea 40 sunt intr-adevar mai ieftine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori