Ce Fel De Anvelope?
Problema e ca in cartea masinii sunt trecute clar doar 2 dimensiuni.Sau astea idioate pe 18,sau cele pe 16.Unii de exemplu s-ar putea sa nu vrea sa mearga cu alte dimensiuni in afara celor trecute de producator.
Caut de 2 zile prin toata tara o guma OEM,yoko advan,fara nicio speranta,nimeni nu are,nimeni nu a auzit.Pe un singur site am gasit,doar la comanda,845 Ron.Daca tai o guma si vrei ceva la fel,acelasi profil,mai degraba gasesti a 10-a minune a lumii decat yokohama advan.La dealer nu sun ca nu vreau sa ma enervez,probabil e 1200-1400 ron.
So,am 2 optiuni : sau iau direct 2 Falken pe la 580 RON,ca sa am acelasi profil de guma si pe stanga si pe dreapta,sau ma apuca nervii si renunt la jantele pe 18,le vand (daca le-o lua cineva) si trec frumos pe 16,unde gasesti usor pana in 900 ron set janta aliaj + guma.
Caut de 2 zile prin toata tara o guma OEM,yoko advan,fara nicio speranta,nimeni nu are,nimeni nu a auzit.Pe un singur site am gasit,doar la comanda,845 Ron.Daca tai o guma si vrei ceva la fel,acelasi profil,mai degraba gasesti a 10-a minune a lumii decat yokohama advan.La dealer nu sun ca nu vreau sa ma enervez,probabil e 1200-1400 ron.
So,am 2 optiuni : sau iau direct 2 Falken pe la 580 RON,ca sa am acelasi profil de guma si pe stanga si pe dreapta,sau ma apuca nervii si renunt la jantele pe 18,le vand (daca le-o lua cineva) si trec frumos pe 16,unde gasesti usor pana in 900 ron set janta aliaj + guma.
Ca sa ajungi cu un talon de 50 nu poti fara sa reduci dimensiunea jantelor. O dimensiune incompatibila, dar care e destul de aproape ar fi 215/50/17. Joaca-te un pic AICI.
E foarte tare impresia toamna cand trec pe rotile de iarna: "uau, ce lin merge, nu mai zgaltaie...", iar primavara cand le pun din nou pe cele pe 18: "supeeer .. ce bine sta pe viraje, ce usor reactioneaza directia".
E foarte tare impresia toamna cand trec pe rotile de iarna: "uau, ce lin merge, nu mai zgaltaie...", iar primavara cand le pun din nou pe cele pe 18: "supeeer .. ce bine sta pe viraje, ce usor reactioneaza directia".
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
50 ul ala difera si in functie de latimea cauciucului. 225/50/17 au aprox acelasi diametru cu 205/60/16. Daca ar fi 225/60/16 ar fi mult mai mari. Oricum problema nu se pune ca se coboara masina cu mult pentru ca diferentele sunt de ordinul milimetrilor. In cazul diferentelor mai mari pot aparea erori la vitezometru si poate chiar la sistemul esp.
Mi-am schimbat cauciucurile de pe fata din motive obiective. Unul din ele avea o galma de la o groapa adanca luata cu 20km/h, a fost aruncat (avea o ruptura de vreo 3cm in peretele lateral pe interior), al doilea era vulcanizat (luase un piron prin Pipera) si il pastrez de rezerva.
Noile cauciucuri (215/45/18) sunt Kuhmo Ecsta SPT 89Y, produse in Korea, pret 675 RON bucata de pe vanzarianvelope.com. De la respectivii am luat acum 2 ierni si cauciucurile de iarna si am fost multumit. Au fost aduse la comanda in 5 zile.
La prima strigare, Kuhmo-urile sunt mai usoare decat Yokohamele (nu le-am cantarit dar se simtea la carat), mai moi si in opinia mea mai silentioase. Mi s-a parut ca toti peretii anvelopei sunt mai subtiri la Kuhmo. In momentul asta am Kuhmo pe fata, Yoko pe spate, si parca zgomotul de rulare se aude predominant din spate.
Noile cauciucuri (215/45/18) sunt Kuhmo Ecsta SPT 89Y, produse in Korea, pret 675 RON bucata de pe vanzarianvelope.com. De la respectivii am luat acum 2 ierni si cauciucurile de iarna si am fost multumit. Au fost aduse la comanda in 5 zile.
La prima strigare, Kuhmo-urile sunt mai usoare decat Yokohamele (nu le-am cantarit dar se simtea la carat), mai moi si in opinia mea mai silentioase. Mi s-a parut ca toti peretii anvelopei sunt mai subtiri la Kuhmo. In momentul asta am Kuhmo pe fata, Yoko pe spate, si parca zgomotul de rulare se aude predominant din spate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 60 vizitatori