Lichid Spalat Parbriz
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Dar lichidele astea ieftine in timp corodeaza partea de tabla de deasupra geamului, am patit la fosta masina, si alta explicatie pentru rugina de deasupra parbrizului nu prea vad. O alta diferenta este dimineata, cu cateva "pufuri" adica actionarea scurta a manetei de spalare rezolvi mult mai usor problema ghetei de pe parbriz, iar in mers, pana sa se incalzeasca geamul, cele ieftine lasa o dara care ingheata formand o pelicula superficiala de gheata, dar suficient de groasa incat sa deranjeze. Este si o parte de marketing, cu teflon&stuff dar este si o parte care se refera strict la calitate.
intrucat vineri dimineata mi-a inghetat lichidul de spalat parbrizul, duminica ( inca nu se dezghetase lichidul) am desfacut aparatoarea de plastic de la roata dreapta fata si am constatat ca intradevar lichidul era inghetat pe furtun chiar la iesirea din vas. dupa cum este amplasat vasul, adica intre roata si bara iar furtunul este amplasat chiar jos de tot langa bara, daca ingheata nu se va dezgheta de la caldura motorului ci trebui dezghetat manual, sau se asteapta pana la primavara.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 68 vizitatori