Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Mie Iun 13, 2012 8:34 pm

confirm, masina asta are si filtru de particule si egr, valva de la turbina este actionata electric (*nu prin furtun de vacum) egr-ul este sub turbina (la fel si filtrul de particule)
singura modalitate sa curat egr...ar fi sa scot motorul de pe caroserie....

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Iun 14, 2012 10:26 am

Stai asa o secunda. Cum adica masina are filtru de particule? De unde stii? Detaliaza putin te rog. Maine seara ma duc in service si parca vad ca iar iese cu discutii. Ce service ti-a zis ca are filtru de particule?

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Joi Iun 14, 2012 3:11 pm

@Varcolac,

Daca ai 2.0 DI-D, cod motor BWC, EGR-ul e in fata, nu trebuie sa desfaci decat o teava din inox(ceva de genul) pentru a-l curata, iar turbina este actionata electric in functie de vacuum.

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Joi Iun 14, 2012 9:08 pm

ca sa elimin discutiile
in pag 3 a acestui topic alexutzu a atasat niste poze cu motorul lui
link: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3487&st=80

mai jos sunt cateva poze de la motorul meu (da, in talon scrieMOtorul Tipul: BWC... dar din pacate nu scrie si ce sistem de evacuare gaze are )
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0242.JPG
http://itbroker.ro/0243.JPG
http://itbroker.ro/0244.JPG
http://itbroker.ro/0245.JPG

SI VA ROG SA NU COMENTATI LA CUM ARATA MOTORUL (NU L-AM SPALAT NICIODATA, prea multi senzori, prea multe lucruri care o pot lua razna)

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Joi Iun 14, 2012 9:19 pm

deci . in poza a 3-a mufa neagra(a2-a DE LA STANGA LA DREAPTA) si cea portocalie duc la filtru de particule (presiune intrare si presiune iesire... sau ceva de genul asta)
mufa neagra din dreapta duce la egr, mufa maro duce la sonda lamda (sau cum se scrie).

idea este ca in cazul acestei masini (care cateodata vreau sa ii dau foc) egr-ul se afla sub turbina si la fel si filtrul de particule (din pacate nu am mai avut loc sa bag aparatul sa ii fac poze la filtru (dar se vad cele 2 "furtune" prin care trec firele de la senzori de presiune diferentiala).

deci...exista lancer cu filtru de particule (din 2008)


@n.vasiliu
cred ca este destul de simplu daca ai filtru de particule sau nu (ala cu filtru de particule are o groaza de fire in plus in partea de sus a motorului

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Vin Iun 15, 2012 11:07 am

@Varcolac,

A mea nu are atatea mufe in zona aia. Din cate imi amintesc e doar una neagra. Deci cred ca nu are DPF. E posibil sa ai optionale in plus.

La mine EGR-ul e in fata. Trebuie sa scoti capacul de pe motor.
In poza 0241 ai doua furtune groase:
1. prins de anasmblul de electroventilatoare
si
2. care vine din dreapta si intra undeva sub capacul de pe motor. Asta duce la EGR la mine. Ansamblul in care intra furtunul gros are in dreapta o teava metalica. AIa se desface de pe ansamblu si de undeva din spatele motorului si se curata de depuneri.

Afirmatiile mele se bazeaza pe experienta avuta in service cand am vazut exact cum se curata.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Vin Iun 15, 2012 11:09 am

Maama frate dar cum arata motorul ala......

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Iun 15, 2012 11:21 am

Bine ca ai cautat ca nu mai stiam ca am pus poze cu senzorul si taceam ca prostu' ca nu am masina in Bucuresti pana Duminica.
Am folosit una din pozele tale ca sa vezi unde este egr-ul(cel putin la motorul meu vw), intr-adevar, pentru o curatare foarte buna, trebuie demontata si acea conducta metalica care duce in RADIATORUL EGR. Eu nu am facut asta pt ca era foarte putin murdar si m-am multumit doar cu o simpla curatare a egr-ului.
Iti atasez si o poza ca sa vezi la ce ma refer...furtunul acela gros intra direct in egr.


P.S : SPALA MOTORUL !!!!!
Fişiere ataşate
0240.JPG
0240.JPG (546.16 KiB) Vizualizat de 6599 ori

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Iun 15, 2012 11:27 am

Nu te mai chinui, in poza a 2-a, pe furtunul care intra in egr, ai urme de ulei.....la un turbo, orice urma de ulei pe furtune inseamna PIERDERE DE PRESIUNE.
Mai exact...cand accelerezi, creste presiunea, furtunele se dilata si orice fisura din furtun incepe sa piarda presiune...deoarece pe traseul de turbo, egr,intercooler exista si o pelicula de ulei, aceste mici fisuri se observa prin urmele de ulei de pe traseu.

Sfatul meu ca sa fii sigur ca este de la furtune: SPALA MOTORUL, si urmareste daca iti mai apar urme de ulei....daca iti apar....ai gasit buba.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Iun 16, 2012 6:50 am

mare atentie daca masina are sau nu filtru ..in general...
dupa aproape 1 saptamana am reusit sa aflu daca masina mea are sau nu .
la pitesti avea la bucuresti nu avea .......intr-un final bucurestiul mi-a spus ca nu are iar la pitesti a ramas ca are filtru de particule DESCHIS - oricum astia o scalda- .......oricum intrebati ca sa alegeti corect tipul de ulei daca vreti altceva

QUOTE (alexutzu @ Jun 15 2012, 11:27 AM) Nu te mai chinui, in poza a 2-a, pe furtunul care intra in egr, ai urme de ulei.....la un turbo, orice urma de ulei pe furtune inseamna PIERDERE DE PRESIUNE.
Mai exact...cand accelerezi, creste presiunea, furtunele se dilata si orice fisura din furtun incepe sa piarda presiune...deoarece pe traseul de turbo, egr,intercooler exista si o pelicula de ulei, aceste mici fisuri se observa prin urmele de ulei de pe traseu.

Sfatul meu ca sa fii sigur ca este de la furtune: SPALA MOTORUL, si urmareste daca iti mai apar urme de ulei....daca iti apar....ai gasit buba.

si eu am pe la furtune urme de ulei ametecat cu praf binenteles , dar nu am simtit nimic in neregula cu masina . nu ar trebui sa fie deloc aceste urme de ulei ? sau ce ar trebui facut sa nu mai apara ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori