Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Sep 28, 2011 9:44 am

Dupa simptome problema e in alta parte. mergi la service la mitsubishi si o sa ti-o rezolve.

Avatar utilizator
cosmingc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 21, 2008 10:05 pm

Mesaj de cosmingc » Joi Sep 29, 2011 9:37 am

Salut,

Am citit problemele voastre si ma cutremur. Eu am masina (New Lancer 2,0 DID) din iul 2008. Are 110 000km, si fuge mai bine decat noua. Singura problema a fost ventilatorul din bord, care facea zgomot dar l-am schimbat in garantie. Consumul variaza intre 5.5-6.5 l/100 km- afara, si am alergat si cu 220 /ora...
Poate ca este vorba despre lotul de fabricatie, sau cum spunea un coleg mai sus, masini asamblate cu piese facute de Romania/Ungaria ?

Apropo de Service Mitsubishi, - am avut o usa lovita, dupa doua saptamani tinuta in service, nuanta vopselei era diferita, imi venea sa-i strang de gat. Am lasat-o acolo inca doua saptamani, dupa care m-au sunat sa-mi spuna ca iarasi nu au nimerit culoarea deorece au schimbat distribuitorul de vopsele si solutia este sa-mi revopseasa toata partea stanga a masinii...


Concluzia:managementul lor este pilaf si cand mai apare si o problema din cauza fabricantului, ,, tragedie frate !!!
Imi amintesc de un tip cu un Pajero care la 30000 km avea 10 vizite in service si zile intregi pierdute pe acolo ,si nu mai stia ce sa faca ...

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Oct 12, 2011 5:20 pm

Stiu ca sunt offtopic, dar te rog spune-mi la ce service ai fost sa stiu sa fug cat pot de ei.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Oct 12, 2011 10:55 pm

n.vasiliu ai reusit sa-ti repari masina?

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Oct 13, 2011 10:51 am

A mea n-a fost defecta slava Cerului, deci n-a avut nevoie de reparatii.

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Lun Iun 11, 2012 4:31 pm

Salutare,
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)

am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?

cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Lun Iun 11, 2012 4:46 pm

Incepe sa ma ingrijoreze povestile astea... a mea mai are putina garantie dupa care sunt pe barba mea...

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Iun 11, 2012 5:49 pm

sall, si eu am problema asta de aprox 20 de mii de km, am inlocuit capsula de vacum de pe turbina, senzorul de presiune de langa interculer, si 2 electrovalve (care comanda geometria variabila la turbo) ... si degeaba ...acuma urmeaza egr-ul sa il desfac ca se zice ca acest model are ceva rotita de plastic la care cu timpul se mananca dinti, daca o pun pe tester imi da sau over boost sau under boost, e destul de aiurea mai ales ca nu face tot timpul ... am sa mai revin cu impresi dupa ce o rezolv

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Lun Iun 11, 2012 8:39 pm

am o intreabre poate prosteasca... dar poate stie cineva...
avand in vedere ca reparatia a fost acum 7 luni (sau piesa care s-a schimbat) nu ar trebui sa aibe o garantie... stie cineva ceva de acest aspect?
(chiar nu imi vine sa dau o carutza de bani pe acel vacum)

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Iun 11, 2012 9:06 pm

QUOTE (Varcolac @ Jun 11 2012, 04:31 PM) Salutare,
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)

am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?

cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere

Aceeasi problema am avut-o si eu (intra in limp mode si isi revenea daca opream si reporneam motorul) si am schimbat supapa de control a coolerului EGR, radiatorul EGR si garnitura de la conducta EGR care era fisurata. Acum totul este ok.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori