Probleme Turbina - Lancer Did
Salut,
Am citit problemele voastre si ma cutremur. Eu am masina (New Lancer 2,0 DID) din iul 2008. Are 110 000km, si fuge mai bine decat noua. Singura problema a fost ventilatorul din bord, care facea zgomot dar l-am schimbat in garantie. Consumul variaza intre 5.5-6.5 l/100 km- afara, si am alergat si cu 220 /ora...
Poate ca este vorba despre lotul de fabricatie, sau cum spunea un coleg mai sus, masini asamblate cu piese facute de Romania/Ungaria ?
Apropo de Service Mitsubishi, - am avut o usa lovita, dupa doua saptamani tinuta in service, nuanta vopselei era diferita, imi venea sa-i strang de gat. Am lasat-o acolo inca doua saptamani, dupa care m-au sunat sa-mi spuna ca iarasi nu au nimerit culoarea deorece au schimbat distribuitorul de vopsele si solutia este sa-mi revopseasa toata partea stanga a masinii...
Concluzia:managementul lor este pilaf si cand mai apare si o problema din cauza fabricantului, ,, tragedie frate !!!
Imi amintesc de un tip cu un Pajero care la 30000 km avea 10 vizite in service si zile intregi pierdute pe acolo ,si nu mai stia ce sa faca ...
Am citit problemele voastre si ma cutremur. Eu am masina (New Lancer 2,0 DID) din iul 2008. Are 110 000km, si fuge mai bine decat noua. Singura problema a fost ventilatorul din bord, care facea zgomot dar l-am schimbat in garantie. Consumul variaza intre 5.5-6.5 l/100 km- afara, si am alergat si cu 220 /ora...
Poate ca este vorba despre lotul de fabricatie, sau cum spunea un coleg mai sus, masini asamblate cu piese facute de Romania/Ungaria ?
Apropo de Service Mitsubishi, - am avut o usa lovita, dupa doua saptamani tinuta in service, nuanta vopselei era diferita, imi venea sa-i strang de gat. Am lasat-o acolo inca doua saptamani, dupa care m-au sunat sa-mi spuna ca iarasi nu au nimerit culoarea deorece au schimbat distribuitorul de vopsele si solutia este sa-mi revopseasa toata partea stanga a masinii...
Concluzia:managementul lor este pilaf si cand mai apare si o problema din cauza fabricantului, ,, tragedie frate !!!
Imi amintesc de un tip cu un Pajero care la 30000 km avea 10 vizite in service si zile intregi pierdute pe acolo ,si nu mai stia ce sa faca ...
Salutare,
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)
am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?
cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)
am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?
cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere
sall, si eu am problema asta de aprox 20 de mii de km, am inlocuit capsula de vacum de pe turbina, senzorul de presiune de langa interculer, si 2 electrovalve (care comanda geometria variabila la turbo) ... si degeaba ...acuma urmeaza egr-ul sa il desfac ca se zice ca acest model are ceva rotita de plastic la care cu timpul se mananca dinti, daca o pun pe tester imi da sau over boost sau under boost, e destul de aiurea mai ales ca nu face tot timpul ... am sa mai revin cu impresi dupa ce o rezolv
QUOTE (Varcolac @ Jun 11 2012, 04:31 PM) Salutare,
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)
am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?
cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere
Aceeasi problema am avut-o si eu (intra in limp mode si isi revenea daca opream si reporneam motorul) si am schimbat supapa de control a coolerului EGR, radiatorul EGR si garnitura de la conducta EGR care era fisurata. Acum totul este ok.
acum 7 luni am fost cu masina in service la Mcar expozitiei (pentru ca nu mai tragea), initial a mers cu repornirea motorului, ulterior, nu mai mergea decat ca ochiu mortului....
Am fost la mcar(pe la 65.000km) si dupa cateva investigari s-a schimbat o electrovalva de vacuum, daca am inteles eu bine...
toate ok pana in acest weekend (masina a iesit din garantie acum 4 luni) cand in drum spre tara problema a reaparut, de data aceasta nu a mai mers cu repornirea motorului...) si dupa 3 zile problema continua sa persiste (binenteles... nu se aprinde nici un martor pe bord...)
am vazut la cineva ca a schimbat egr, altcineva debitmetrul(care de fapt nu era de vina), altcineva ca sunt furtunele de la langa turbina.....
ce altceva as mai putea verifica?
cine vine cu solutia salvatoare dau un bax de bere
Aceeasi problema am avut-o si eu (intra in limp mode si isi revenea daca opream si reporneam motorul) si am schimbat supapa de control a coolerului EGR, radiatorul EGR si garnitura de la conducta EGR care era fisurata. Acum totul este ok.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori