Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Dec 01, 2009 11:44 pm

Ca sa lamuresc putin situatia.

Masina mea are probleme cu turbina de vreo 2 luni, nu am postat pana acum pentru ca nu am vrut sa sperii pe nimeni sau sa dau subiecte de genul "Mitsubishi are probleme" doar pentru ca O MASINA are problema asta.

Care ii sunt simptomele:
- mers normal drept fara accelerari puternice etc......120-130 km/h.....dintr-o data turbina inceteaza sa lucreze turatia motorului cade pe la 2000-3000 rpm si masina devine un "dizal" aspirat.
Rezolvare : tragi pe dreapta/ opresti motorul/ pornesti motorul dupa 1 min / masina merge din nou bine dar nu pentru multa vreme. ASTA AM SPUS-O DACA VREODATA VI SE VA INTAMPLA SA STITI CE PUTETI FACE .....PENTRU O SCURTA PERIOADA DE VREME !
Ceea ce se intampla o sa gasiti pe forum-urile de specialitate sub denumirea de LIMP MODE.

Si acum "the story":

Acum 2 luni eram in drum spre munte, in zona Breaza masina a facut pentru prima oara figura asta cu mine. Evident am tras pe dreapta, am sunat la asistenta (am oprit motorul cand am tras pe dreapta) mi-au spus sa vin asa pana la Brasov. Cand am pornit iar la drum am observat ca masina nu mai avea nici o problema...
P.S : LA INCEPUT NU VI SE VA APRINDE NICI UN MARTOR PE BORD....PUR SI SIMPLU O VETI SIMTI CA NU MAI ARE FORTA ORICAT DE MULT APASATI ACCELERATIA SI ORICAT DE MULTE TREPTE INFERIOARE SCHIMBATI !

Sun iar la asistenta sa zic ca s-a rezolvat, dar pana sa apuc sa vorbesc, masina iar intra in LIMP MODE. Trag pe dreapta,opresc motorul, cand il pornesc masina iar mergea perfect. Ajung cu chiu cu vai si cu inca cateva opriri pana la Brasov in service...imi iau baietii de acolo masina...se intorc dupa maxim 1h cu ea si verdictul a fost ca este o posibila defectiune a senzorului de presiune sau a turbinei. Cum nu aveau nici una, nici alta pe stoc iar eu eram in tranzit, au curatat senzorul de presiune, putin spray de contact si mi-au dat-o, spunandu-mi clar ca masina va face din nou aceleasi figuri si cum ajung in Buc primul drum sa fie in service.

Si asa s-a intamplat dar spre norocul meu eram la 20 km inainte sa intru in Buc deci nu am mai avut palpitatii gen serpentine....motor fara putere in panta etc.

Primul drum a fost in service-ul din Berceni, unde cei de acolo dupa ce au verificat masina mi-au spus sa ma intorc cu ea cand este in LIMP MODE pentru a identifica problema.
S-a intamplat intr-o sambata sa imi faca iar figuri si m-am dus la service-ul din Otopeni deoarece cei din Berceni nu lucrau. Acolo au pus tester-ul pe masina si mi-au zis sa ma intorc luni sa schimbe senzorul de presiune...zis si facut....schimbat senzor de presiune....INTORS IN SERVICE A DOUA ZI deoarece am observat ca nu i-au pus ambele suruburi cand l-au montat pe cel nou.

La o saptamana, tot intr-o sambata cand plecasem spre Constanta, iar apare problema...cei de la asistenta dupa ce le-am spus povestea imi dau legatura cu cei de la service din Berceni cu toate ca nu lucrau si mi s-a spus sa duc masina direct la ei.

De data asta deja mi s-a aprins si senzorul de avarie al motorului.

Zis si facut....sunt sunat Luni dupa-amiaza ca masina este gata. Ma duc sa o iau, cei de acolo imi explica ca este o defectiune care se repara PRIN ELIMINARE....ca pana la turbina sunt mai multi pasi de urmat !!!!

Joi, pe data de 26.11 cu o zi inainte sa plec spre Praid m-am dus special in service sa o veridice sa nu am surprize pe drum....au verificat-o .....si mi-au spus ca masina merge perfect...

La intoarcere la Sighisoara a inceput iar "dansul" !!!! Sun la asistenta ....mi se da ok-ul sa ma duc spre Bv ca in Sighisoara nu au service...zis si facut....MULTUMESC si IMI CER SCUZE BAIETILOR CA LE-AM DISTRUS DRUMUL SPRE CASA.

Ajungem in Brasov .....CEA MAI MARE SURPRIZA AM AVUT-O cand am constat ca cei de acolo nu lucrau de 31.11 deoarece facusera punte....sun iar la asistenta si acum incepe circul :
Nu stiau ca cei de acolo nu lucreaza, dar imi pun masina de schimb la dispozitie....ma calmez.....zic bine si asa...uite domne nu ma lasa in drum...Intre timp ajung la service Johnny si Bna ca sa ma pescuiasca pentru a merge sa mancam.

Pe drum "DOAMNA" de la asistenta ma resuna si cu cea mai dulce si mieroasa voce imi spune ca mi-a gasit masina .....dar.....AM BANI SA PLATESC????
Imaginati-va ce inseamna sa te intrebe cineva daca ai bani la tine CA SA ITI PUNA EI LA DISPOZITIE MASINA DE INLOCUIRE.....

Pai cum vine asta....puteam si eu singurel sa sun la o firma de inchirieri auto....ca doar nu sunt retard...

Intr-un final sun la cei din Berceni, le spun ca iar sunt in drum cu masina le povestesc cu asistenta ....si imi dau ei acordul sa ma TARASC SPRE CASA ASA !!!!

Ce trebuie sa retineti.....in toate telefoanele mele cu cei de la asistenta NICI MACAR O DATA NU MI S-A PROPUS SA FIU CAZAT , NICI MACAR O DATA NU MI S-A SPUS CA MI SE DA MASINA DE INLOCUIRE GRATUIT !
Trebuie sa recunosc...o singura data mi s-a propus sa fiu tractat , atunci cand eram langa Campina....dar mi s-a spus tare si raspicat ca imi pot TOTUSI CONTINUA DRUMUL !!!!

Concluzia pentru moment....imi vine sa dau foc la masina....imi vine sa omor pe cineva de la asistenta.....si imi doresc o DACIE !!!!!

Imi pare rau, dar asta simt in momentul asta !

P.S "DOAMNA" de la asistenta mi-a spus ca daca vreau pot sa las masina in Bv, ca Miercuri pe data de 02.12 mi se deschide foaie de service si sa ma duc acasa cu trenul !!!!!!!!! Evident ca la aceasta replica a "DANSEI" discutia calma si politicoasa a incetat din punctul meu de vedere si toata familia ei a fost supusa la diverse perversiuni....

Daca am luat-o pe camp si sunt off topic ....va rog sa mutati !!!!

O seara buna tuturor.

P.S: deja m-am apucat sa pregatesc reclamatia la Mitsubishi Europe ....in caz ca aveti vreodata probleme, adresa lor de mail este :

customerletters@mitsubishi-motors-euro.com

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mar Dec 01, 2009 11:53 pm

mda..de la faza cu ".AM BANI SA PLATESC????" cred ca ii pomeneam tot neamul tipei de la telefon...mai ales cand se lauda ca iti pun masina la dispozitie oriunde si oricand gratuit...este de o nesimtire totala....si merita o reclamatie..clar o merita

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Dec 02, 2009 12:40 am

Alexutzu, daca pomeneai de asta la Praid era mai bine. Aveam la mine scule de diagnoza, vedeam ce zice, plus ca puteam sa dezbatem problema. E foarte posibil sa ai depuneri de calamina pe la turbina si sa agate in unele cazuri, blocand "pe deschis". La o diagnoza probabil iti va gasi "positive pressure deviation" in galeria de admisie, de aceea intra in protectie. In 80% din cazuri se rezolva curatind turbina, 10% necesita schimbarea ei si 10% sunt alte cauze (valva de comanda a actuatorului, vreun furtun etc).
Sfatul medicului: nu condu subturat! Macar odata pe saptamana sa vada 4000rpm in sarcina, in speta foloseste plaja 2000-3000rpm in condusul zilnic.

End offtopic

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Dec 02, 2009 7:27 am

Jeff, crede-ma, ca masina asta n-a vazut de cand o am un mers subturat. Eu nu schimb sub 3000 rpm.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Dec 02, 2009 7:47 am

@alexutzu - imi pare rau sa aud ca iar ti-a facut probleme turbina.

Si mai neplacut este ca ai fost tratat ca in Romania de catre cei de la mult laudatul serviciu de asistenta tehnica...

Sper sa auzim de bine.

Bafta!

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mie Dec 02, 2009 9:44 am

@alexutzu - iti verifici inainte sa pleci la un drum lung nivelul la ulei....chiar zilele trecute am fost la service in CJ, si acolo imi explica un mecanic ce persoane cumsecade sunt ei...."No domne, mai vin Lancer-uri pe aci, da' nu cu mari probleme, cele care au probleme sunt din proasta utilizare.....mai inchidem si noi ochii ca doar nu dam din buzunarul nostru". si atunci mi-a spus ca de curand a scimbat 2 turbine duse, dar duse din proasta exploatare, nu era destul ulei, si cica asa e conceput sistemul....daca nu ai destul ulei decat sa iti strice motorul, mai bine taie uleiul pe turbina fiindca aceasta e mai usor si mai ieftina de schimbat decat tot motorul......nu stiu mai mult, doar atat mi-a spus.

Multa BAFTA!!!

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Dec 02, 2009 10:16 am

Toate reviziile si completarile de ulei au fost facute fara discutii !

Nu poate nimeni sa conteste ca masina nu a avut ulei sau este o proasta utilizare!

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mie Dec 02, 2009 8:26 pm

daca tot trimiti mail , trimite-l si catre SUA ai JAPONIA...este cu mult mai bine
bafta multa

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Joi Dec 03, 2009 6:31 am

Nasol. Apropo de mail. Nimeni nu s-a luat de gat cu ei mai tare ca mine. Din Japonia, mi-a raspuns un assistent GM, SUA nu au nici o treaba. Cat despre Mitsubishi Europe, cred ca nu suntem pe harta lor. Intr-un final ai sa ajungi la MCar distribution, importatorul din Romania unde seful de la customer relations e un tip mistic, nu poti ajunge la el, nici macar numele nu o sa il poti afla. Pieptul la hotare si protectia acestui individ este asigurata de Bogdan, care e un tip OK, dar limitat in decizii. Surpriza vine de la asistenta. HMMM. Eu am avut nevoie de ei o singura data, e drept in Bucuresti, nu au fost probleme. Dar dupa ce am citit postul tau imi dau seama ca pe drumurile patriei sau doamne fereste in strainatate suntem fii ploii. Tot ce tine de aceasta marca, si aici ma refer la servicii este un cosmar. Iti doresc bafta in acest razboi prea mare. Acum imi pare rau ca nu i-am adus aici pe japonezi. Suntem vai de mama noastra. Bafta multa.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Vin Dec 04, 2009 4:21 pm

Vre'un miros ciudat in cabina in aceste 2 luni? De fier incins etc ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori