Probleme Turbina - Lancer Did
La mine a fost un senzor.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.
@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.
@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.
Am apucat sa ajung cu masina la o verificare a codurilor de eroare (s-a aprins pana la urma si martorul pe bord...) :
si mi-au aparat 2 coduri:
P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold
si
P2455 Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High
din cate am inteles eroare p2002 poate sa cauzeze limp mode (ar baga motorul in "safe mode")
precizez ca viteza maxima este 121km/h in acest moment.
trebuie sa ajung astazi in service sa verifice senzorul DPF si probabil cablajul pana la el... revin cu informatii
intrebare: unde spuneati ca este egr-ul care trebuie curatat din cand in cand?... are cineva o poza? multumesc
si mi-au aparat 2 coduri:
P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold
si
P2455 Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High
din cate am inteles eroare p2002 poate sa cauzeze limp mode (ar baga motorul in "safe mode")
precizez ca viteza maxima este 121km/h in acest moment.
trebuie sa ajung astazi in service sa verifice senzorul DPF si probabil cablajul pana la el... revin cu informatii
intrebare: unde spuneati ca este egr-ul care trebuie curatat din cand in cand?... are cineva o poza? multumesc
si mie baietzi de la mitsubihis cand am luat masina mi-au spus ca nu am filtru de particule (si ca este euro4) si am platit taxa de inmatriculare pt euro 4
acum cu aceste coduri de eroare aflu ca masina mea ar avea filtru de particule (si in cazul asta teoretic este euro 5), deja vreau sa strang pe cineva de gat si nu numai...
confirm cand ajung in service....
acum cu aceste coduri de eroare aflu ca masina mea ar avea filtru de particule (si in cazul asta teoretic este euro 5), deja vreau sa strang pe cineva de gat si nu numai...
confirm cand ajung in service....
Salut alexutzu,
Se poate sa pui poze si eventual sa detaliezi putin ce anume ti-au facut tie? Au inlocuit acel senzor(cum se numeste mai exact)?
Ce workaround-uri stii pentru astfel de situatii?
P.S. - nu am mai reusit sa iau legatura cu tine. Lasa-mi pe PM un nr d etelefon pe care sa te sun cand ma eliberez.
Merci.
QUOTE (alexutzu @ Jun 12 2012, 08:06 AM) La mine a fost un senzor.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.
@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.
Se poate sa pui poze si eventual sa detaliezi putin ce anume ti-au facut tie? Au inlocuit acel senzor(cum se numeste mai exact)?
Ce workaround-uri stii pentru astfel de situatii?
P.S. - nu am mai reusit sa iau legatura cu tine. Lasa-mi pe PM un nr d etelefon pe care sa te sun cand ma eliberez.
Merci.
QUOTE (alexutzu @ Jun 12 2012, 08:06 AM) La mine a fost un senzor.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.
@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.
QUOTE (alexutzu @ Jun 13 2012, 01:39 PM) Nu are DPF !!!!
DPF si EGR pe acceasi masina nu stiu sa existe....amandoua au acelasi rol, doar ca egr-ul este mai vechi(euro4) si dpf(euro5)
DPF si EGR nu se exclud. Nici nu au fix acelasi rol. DPF elimina particule, EGR recircula gaze arse ca sa scada temperatura de combustie si cantitatea de NOx.
DPF si EGR pe acceasi masina nu stiu sa existe....amandoua au acelasi rol, doar ca egr-ul este mai vechi(euro4) si dpf(euro5)
DPF si EGR nu se exclud. Nici nu au fix acelasi rol. DPF elimina particule, EGR recircula gaze arse ca sa scada temperatura de combustie si cantitatea de NOx.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori