Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Lun Iun 11, 2012 9:20 pm

daca piesa este de origine si a fost montata in service autorizat mitsubishi atunci aceasta componenta si montajul beneficiaza de 2 ani garantie.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Iun 12, 2012 8:06 am

La mine a fost un senzor.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.

@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Mie Iun 13, 2012 12:35 pm

Am apucat sa ajung cu masina la o verificare a codurilor de eroare (s-a aprins pana la urma si martorul pe bord...) :
si mi-au aparat 2 coduri:
P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold
si
P2455 Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High
din cate am inteles eroare p2002 poate sa cauzeze limp mode (ar baga motorul in "safe mode")
precizez ca viteza maxima este 121km/h in acest moment.

trebuie sa ajung astazi in service sa verifice senzorul DPF si probabil cablajul pana la el... revin cu informatii
intrebare: unde spuneati ca este egr-ul care trebuie curatat din cand in cand?... are cineva o poza? multumesc

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Iun 13, 2012 12:45 pm

Ce senzor DPF cand 2.0 DID nu are DPF?

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Mie Iun 13, 2012 12:53 pm

si mie baietzi de la mitsubihis cand am luat masina mi-au spus ca nu am filtru de particule (si ca este euro4) si am platit taxa de inmatriculare pt euro 4
acum cu aceste coduri de eroare aflu ca masina mea ar avea filtru de particule (si in cazul asta teoretic este euro 5), deja vreau sa strang pe cineva de gat si nu numai...
confirm cand ajung in service....

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Iun 13, 2012 12:55 pm

L:a mine a fost scandal major pe tema DPF-ului cand am luat masina.... ca mi-au pus ulei pe care era spus clar "A NU SE FOLOSI PE MASINI CU DPF".... si pana la urma se pare ca n-avea.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Iun 13, 2012 1:39 pm

Nu are DPF !!!!
DPF si EGR pe acceasi masina nu stiu sa existe....amandoua au acelasi rol, doar ca egr-ul este mai vechi(euro4) si dpf(euro5)

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Mie Iun 13, 2012 2:52 pm

nu am zis nici o data ca masina mea ar avea egr... si nici nu stiu unde sa ma uit sa vad daca are

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Mie Iun 13, 2012 3:22 pm

Salut alexutzu,

Se poate sa pui poze si eventual sa detaliezi putin ce anume ti-au facut tie? Au inlocuit acel senzor(cum se numeste mai exact)?
Ce workaround-uri stii pentru astfel de situatii?

P.S. - nu am mai reusit sa iau legatura cu tine. Lasa-mi pe PM un nr d etelefon pe care sa te sun cand ma eliberez.

Merci.


QUOTE (alexutzu @ Jun 12 2012, 08:06 AM) La mine a fost un senzor.
Cand va uitati din fata la turbina, pe partea din stanga sus, este un senzor cu 2 furtune de vacuum.Il scoateti ca este foarte simplu si daca puteti sa suflati pe ambele furtune, asta este. Revin putin mai tarziu si cu o poza.

@sby. Am fost eu in service si am curatat egr-ul...nu are nici o rotita din plastic. Intr-adevar, este bine sa il cureti,ca daca s-a depus multa calamina ramane blocat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iun 13, 2012 3:46 pm

QUOTE (alexutzu @ Jun 13 2012, 01:39 PM) Nu are DPF !!!!
DPF si EGR pe acceasi masina nu stiu sa existe....amandoua au acelasi rol, doar ca egr-ul este mai vechi(euro4) si dpf(euro5)


DPF si EGR nu se exclud. Nici nu au fix acelasi rol. DPF elimina particule, EGR recircula gaze arse ca sa scada temperatura de combustie si cantitatea de NOx.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori