Pagina 1 din 3

Scris: Vin Noi 20, 2009 10:59 am
de conchistadorul
care ma poate ajuta, poate a mai patit cineva la fel.
UNEORI, din pacate doar uneori findca am fost cu ea la reprezenta din Cluj se aude un "zdranganit" ca de tabla sau plastic desprins care tremura , undeva din bord, sau de undeva de la motor. Cand am fost la reprezentanta culmea ca nu a zdranganit si domnu' ing m-a spus sa ma intorc cand indentific problema ca altfel ei nu au ce sa faca:(.orice sfat e bun, poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta. mentionat ca e motorul diesel si baraitul apare undeva pe la 1200 pana la 1700 RPM, parca ar intra in rezonanta.....nu stiu ce are doar ca ma exaspereaza. dupa de trec de turatia de 1700 nu se mai aude. ed asemenea se aude cand mai utilizez frana de motor. cred ca asta e descrierea problemei. Multumesc.

Astept orice raspuns ca sa pot verifica. MS

Scris: Vin Noi 20, 2009 3:04 pm
de GeKados
Salutare,


Nu sunt posesor de Lancer dar pot sa fac o "comparatie" cu un defect similar la masina mea de firma . La a mea s-a dovedit sa fie traseul de evacuare care intr-o anumita plaja de turatii intra in rezonanta. Sub sau desupra acestei plaje, nu se auzea nimic.

Sper sa te ajute.

Scris: Vin Noi 20, 2009 3:14 pm
de conchistadorul
ce stiintific suna:"traseu de evacuare"=toba??? sau "traseu de evacuare"=gura de la aerul conditionat?

Scris: Vin Noi 20, 2009 3:20 pm
de moro
Prin ce zona a bordului se aud greierii?

Eu am anihilat un scartait pe care l-am localizat in partea din dreapta a bordului...practic, daca impingeai in bord scartaia ceva. Asa ca am facut un fel de "pana" din polistiren gros de aprox 2 cm, in foma de triunghi e care am lipit-o cu banda dublu adeziva intre marginea bordului si suportul metalic de care se prindea bordul. De atunci nu mai scartaie nimic in zona respectiva.

In schimb zdrangana panoul de plastic unde sunt prinse butoanele de AFS OFF si ASC OFF...si ma dispera la culme. Rezolvarea cred ca este putina banda cu puf pusa pe clemele de prindere ale acestui panou.

Scris: Vin Noi 20, 2009 3:24 pm
de GeKados
Traseu de evacuare (din cate stiu eu - corectati-ma daca gresesc) se refera la traseul de tevi + anexe (catalizator, tobe etc.) care incepe de la galeria de evacuare (evacuarea gazelor arse din motor) si se termina cu toba de esapament finala ( ar fi ceva de genul galerie evacuare - catalizator - toba intermediara - toba finala).
Ce-i drept ... poate nu m-am exprimat corect : ma refer la partea dintre catalizator si toba finala (partea aceea imi intra mie in rezonanta).

"Gura de la aerul conditionat" - sincer nu stiu la ce te referi.

Daca vrei sa spui : gura prin care intra aerul in motor = adminisie.


O zi buna

Scris: Vin Noi 20, 2009 3:33 pm
de conchistadorul
QUOTE (GeKados @ Nov 20 2009, 03:24 PM) er la partea dintre catalizator si toba finala (partea aceea imi intra mie in rezonanta).

"Gura de la aerul conditionat" - sincer nu stiu la ce te referi.

Daca vrei sa spui : gura prin care intra aerul in motor = adminisie.


O zi buna

"Gura de la aerul conditionat"=gaura aceia dreptunghiulara pe unde vine aerul pe tine cand stai in masina

@ MORO undeva pe mijlocul bordului. daca iti imaginezi bordul cam ca pe o sfera=>undeva din centrul sferei....e primul greieras pe care il am dar innebunesc....pe banii pe care i-am dat pe lancer imi luam un megane 2 full option, dar am zis ca decat sa aud greierasii renault dupa 6 luni mai bine renunt la optiuni si imi iau japanese, ca sa ce...dupa 6 luni sa aud greierasii samurailor:(....si dupa 2 saptamani sa am vopsea dusa de pe capota din cauza vopselei ecologice!!!a si era sa uit, astazi mi-am pus gumele de iarna....nu am vazut placutele de frana, dar am vazut discurile.....cred ca deja s-au uzat undeva in proportie de 15-20% si am 12000 de km. e jenant!!!!

acum ca m-am calmat poti sa-mi continui ziua:)

Scris: Vin Noi 20, 2009 4:19 pm
de marius_EVO
si eu am asa ceva...dupa 2750 de rotatii sau dupa 3000...2500 pe drum pavat mai denivelat se aude..innebunesc..dau muzica tare sa nul aud:)))

Scris: Vin Noi 20, 2009 4:22 pm
de conchistadorul
ok, dar ceea ce faci tu nu este normal.....normal ar fi sa-l repare injinerii nostrii...sau sa fie atat de calitativ incat sa nu zdrangane dupa 12000. asta e explicatia plasticului prost din bord...ala tare ca de logan.....pentru a fi fiabil......se poate observa!!!!

Scris: Lun Noi 23, 2009 12:00 am
de moro
Din fericire pentru mine, in partea din mijloc a bordului nu am greieri...inca...si sper nici sa nu apara...

Scris: Lun Noi 23, 2009 8:55 am
de conchistadorul
daca ar fi greieri e mai ok decat asa:(

am auzit alte pareri care in opinia mea sunt foarte probabile sa imi scoata acele sunete. cea mai viabila e: "lamela" care iti dirijeaza aerul conditionat, daca nu se intelege ce vreau sa zic prin lamela, o sa incerc sa explic ce face. Este o paleta care dirijeaza aerul sa merga pe parbriz, la picioare etc etc. o beriera care blocheaza celelalte guri de aerisire si care seteaza fluxul de aer in directia dorita de utilizator.

ok. acum ca am explicat stie cineva cum pot ajunge la ea?.

Ms