Oil Catch Tank

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
schultz_bz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm

Mesaj de schultz_bz » Joi Noi 12, 2009 1:01 am

Avem asa ceva pe masinile noastre? Stiu ca unele marci includ asta in serie. Daca nu avem de unde se poate achizitiona unul?

http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f= ... ;sk=t&sd=a Aici am gasit ceva informatii

Este util pentru motoarele aspirate? Din cate am citit observ ca se aplica mai mult pentru turbo!

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Joi Noi 12, 2009 9:10 am

Asa ceva este util pentru orice fel de motoare pentru ca nu mai baga mizeria de sub capacul motorului in traseul de admisie. Acum ceva vreme imi arata un prieten ca avea asa ceva montat pe un camion (un Volvo) si acolo am vazut cata mizerie se strangea in recipientul respectiv. O alta modalitate, mai rudimentara, de a nu reintraduce aerul murdar in admisie este aceea de a prelungi furtunul ce iese din capacul motorului pana jos in carter sau undeva sub masina, astfel incat mizeria sa se scurga sub masina (asa ceva facusem si eu la dacia de pe vremuri...ii spuneam "epurator"). Trebuie studiata problema si la dieselurile noastre pentru ca, din cate am observat eu, nici la diesel nu avem asa ceva.

L.E.: Spunea cineva pe topicul prezentat de schultz_bz ca asa ceva se gaseste la Racing Nick si ar costa undeva la 280 ron.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Noi 12, 2009 9:16 am

Culmea e ca la mine la lancer, unde porneste furtunul din capacul motorului in admisie, la o imbinare este murdar de ulei. Inafara de faptul ca circuitul de admisie va fi mai curat, ce avantaje mai aduce acest Tank?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Joi Noi 12, 2009 9:22 am

Acesta este avantajul si zic eu ca este un mare avantaj, avand in vedere faptul ca aerul murdar este reintrodus in admisie dupa filtrul de aer. Utilitatea se va vedea in timp...practic inlaturi orice cauza care ar putea duce la imbacsirea debitmetrului (cel putin teoretic).

Cum spuneai si tu, si eu am observat ca furtunul care reintroduce aerul in admisie este murdat de ulei la unul din capete...deci, asa o jucarie zic eu ca este utila.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 12, 2009 9:33 am

se mai poate pune un filtru mic care filtreaza gazele inainte de a fi eliberate in atmosfera (din asta am eu).
inca un avantaj ar fi ca nu mai imi intra in admisie, aerul fierbinte din motor si bineinteles vaporii de ulei care imbacseau clapeta de acceleratie.
o sa revin cu o pozna.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori