Cum Se Poate Scoate Limitarea De Viteza?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
ALT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 19, 2009 10:54 pm

Mesaj de ALT » Mar Oct 27, 2009 3:20 am

Salut, sunt Robert, din Ploiesti, am un Mitsu Lancer 2008 2.0 Did full. La 215 la ora mi se "taie" acceleratia. Aveti idee cum se poate scoate limitarea de viteza? Merci.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Oct 27, 2009 12:47 pm

215 km/h / viteza 6...daca imi amintesc bine este pe la 4000-4100 de ture.....la 4500 deja te duci in rosu.

Eu te-as sfatui sa o lasi asa, 215 este o viteza la care sansele sa mai apuci sa faci ceva sunt mici. Nu sunt eu vreun Titi Aur dar nici nu am permisul de ieri.
Viteza maxima este 216 si am atins-o anul trecut pe slovenia. In Romania la viteza aia esti client pt Stirile de la Ora 5.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Oct 27, 2009 2:14 pm

Hai sa nu ne cramponam de faptul ca e legal sau nu sa mergi cu peste 200 la ora sau de faptul ca in Romania ai sau nu unde sa mergi cu 200.

On-topic: Intr-adevar masina e limitata la 215, am observat si eu. Turatia motorului mai are pana sa ajunga la maxim si se simte ca nu mai primeste combustibil. Se simte ca in momentul in care scade de la 215 trage din nou si cand ajunge la 215 se opreste desi pedala de acceleratie este apasata.
Dupa parerea mea, aceasta limitare se poate scoate prin resoftare, la fel cum se poate scoate si limitarea pentru turatia maxima. Poate unul din cei care fac resoftari ne poate spune mai multe despre asta si despre consecintele care le poate avea o astfel de operatie.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Oct 27, 2009 2:24 pm

exista un topic al lui sebastian legat de racing code, chipuri etc si este mentionat si lucrul asta cu limitarea de viteza, adica poate s-o scoata

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Oct 27, 2009 4:43 pm

Ce pot spune...SCUZE PT OFF TOPIC !!!

@cix : NU am spus nimic de partea legala a mersului cu 200.....m-am referit la partea practica...aia in care Romania este situata pe ultimele 5 locuri din lume la capitolul sosele....
Ma citez pe mine : "In Romania la viteza aia esti client pt Stirile de la Ora 5"

Am spus asta fara pic de rautate sau intentie de a jigni pe cineva ...am postat strict din punctul meu de vedere, care fara sa ma laud am niste km buni in spate si am vazut si am patit destule la volan.
M-am gandit ca ar fi bine sa ne gandim de doua ori inainte de a sari o anumita limita ....mie unul o viteza de croaziera de 170-180, mi se pare super ok...cam asta si este stilul meu de condus la drumuri lungi.

Ce pot spune...am incercat doar sa atrag putin atentia, gestul meu fiind mai mult amical si adresat ca si unui prieten.

In fine...scuze inca o data pt Off Topic.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Oct 27, 2009 6:04 pm

Nu intru in detalii tehnice, dar cert este ca dupa ce am facut resoftarea masina atinge lejer 220 km/h si am observat ca mai poate, intrucat nu se "taie" acceleratia. Cred ca acea "limitare" a fost scoasa in urma resoftarii...insa nu stiu sigur.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Vin Oct 30, 2009 9:05 pm

pe CVT la mine la 200km/h mi se taaie acceleratia!...

Avatar utilizator
ALT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 19, 2009 10:54 pm

Mesaj de ALT » Sâm Oct 31, 2009 1:46 pm

pur si simpul stiu ca masina poate mai mult. Constructia ei in sine "suporta" viteze mult mai mari cu brio.
Dupa ce am cumparat Mitsu(mi-a placut la SIAB si am dat comanda ca nu venisera in stoc) am mai tinut si veche masina in paralel vreo 2-3 luni, care intradevar, nu trecea de 250km/h (e vorba de un Audi A4, tot diesel). Mergand cu amandoua in acea perioada(dec2007-mar2008) diferentele reieseau foarte clar, Audi mi se parea o mica "barcuta" fata de Mitsu care are o tinuta de drum impecabila.
Sunt din Ploiesti si primul drum l-am facut cu Mitsu la mare(Mangalia) pe autostrada in limitele de 3000 ture si 120 km/h, pe care nu le-am depasit timp de 5000 de kilometri. Chiar a fost o faza destul de ammuzanta, tocmai ninsese in Mangalia si parcasem masina pe strada principala din oras paralel cu trotuarul, si un tip cu un bmw a incercat sa-si intoarca masina cu frana de mana chiar in dreptul lui Mitsu, bmw-ul a derapat spre ea si a alunecat pur si simplu pe langa masina si a lovit urmatoarele 2-3 masini parcate.
Unul din lucrurile la care ma gandesc pentru care au limitat-o la aceasta viteza e ca sunt constienti ca au folosit materiale destul de slabe calitativ pentru componentele sistemului de franare(si aici ma refer la discuri), franele si insonorizare fiind celelalte doua nemultumiri personale legate de aceasta masina.
Daca se poate, astept solutii de "mutare" a limitarii putin mai sus.
Toate cel bune.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Oct 31, 2009 5:08 pm

Ce motorizare aveai pe acel A4?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Oct 31, 2009 9:53 pm

la 1.5 desi aveam doar cca 6000 de turatii, dupa 200 km/h nu a mai vrut sa accelereze.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori