E Ceva Normal Sa Iasa Abur Din Sistemul De Climatizare
Aproximativ adevarat. Motivul este ca dupa cum stiti sistemul de aer conditionat elibereaza des apa (se vede de obicei daca parcati masina ca o sa curga apa si se face o mica balta sub ea). Daca aceasta cade sau ajunge la un moment dat pe o teava incinsa se produce fenomenul pe care l-ati vazut voi. Intra tot aburul prin sistem si il vedem noi in masina. Nu va panicati, nu se intampla nimic.
nu se intampla nimic, daca mergi in linie dreapta , dar ce se intampla cand esti intr-un oras necunoscut esti in intersectie si faci la stanga pe timp de noapte, se aburesc toate geamurile si nu mai vezi nimic afara, va spun e: spui cateva vorbe de duh si incerci sa tragi incet pe dreapta pana dispare fenomenul.
sper sa nu se mai repete fenomenul prea curand
sper sa nu se mai repete fenomenul prea curand
daca ai ac pornit e putin probabil sa ti se abureasca geamurile pt ca aerul conditionat pe langa functia de racire are si functia de dezumificare, adica trage aerul umed din habitaclu si introduce aer uscat. de aceea pe ploaie cand aerul de afara si din habitaclu este foarte umed este recomandat sa mergi cu aerul conditionat pornit, tocmai pt a nu se aburi geamurile.
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
Salutare.
Se poate sa fie cumva din cauza vaporizatorului? Sa fie acesta murdar? Recunosc ca am si un miros urat cand pornesc aerul conditionat, desi imi schimb des filtrul de polen. M-am uitat in manual si singurul schimb de temperatura se produce la vaporizator, deci presupun ca de acolo. In alta ordine de idei eu nu am vazut sa se scurga nicaieri apa de la Lancer, adica sa se faca balta sub ea...In acelasi timp cat timp era noua, primii 2 ani nu am avut nici o problema, deci nu cred ca e plauzibila chestia cu asa fac toate, lancer-ul nu a facut cat era nou. intrebarea e ce anume determina aburul, sa putem curata/inlocui.
Ms
Se poate sa fie cumva din cauza vaporizatorului? Sa fie acesta murdar? Recunosc ca am si un miros urat cand pornesc aerul conditionat, desi imi schimb des filtrul de polen. M-am uitat in manual si singurul schimb de temperatura se produce la vaporizator, deci presupun ca de acolo. In alta ordine de idei eu nu am vazut sa se scurga nicaieri apa de la Lancer, adica sa se faca balta sub ea...In acelasi timp cat timp era noua, primii 2 ani nu am avut nici o problema, deci nu cred ca e plauzibila chestia cu asa fac toate, lancer-ul nu a facut cat era nou. intrebarea e ce anume determina aburul, sa putem curata/inlocui.
Ms
99% pana acum nu ai sesizat. Orice aparat de aer conditionat are un tub(furtun) pt evacuarea condensului. Lasa aerul sa mearga 15-30 min si o sa observi sub masina o pata de apa.
In fiecare vara service-urile au de-a face cu clienti nervosi carora le curge :lichid de frana,lichid de racire,de servo,ulei etc pe sub masina....sa vezi ce distractiv este cand le spun baietii ca este apa de la aerul conditionat. Au niste fete nelamurite la plecare
In fiecare vara service-urile au de-a face cu clienti nervosi carora le curge :lichid de frana,lichid de racire,de servo,ulei etc pe sub masina....sa vezi ce distractiv este cand le spun baietii ca este apa de la aerul conditionat. Au niste fete nelamurite la plecare
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori