Recall New Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Aug 25, 2009 10:19 am

Cred ca nu toti au inteles exact motivul acestui recall. Nu se spune ca franele nu tin bine, ci ca din cauza unui material neadecvat, o valva de aer de la servo E POSIBIL sa se intepeneasca dupa oprirea motorului. Asta se poate intampla oricand. E clar ca nimeni de pe acest Forum inca nu au dat de problema asa si sper sa nici nu dea! Problema poate aparea imediat dupa pornirea motorului rece cand presiunea de la servo este inca mica.
Riscul este o tamponare in parcare. De exemplu, dimineata gasesc masina incadrata in fata si in spate la 30 cm de alte masini. Vreau sa manevrez usor sa eliberez masina si lovesc bara masinii din spate... - cam asa se pune problema.
A nu se confunda cu un efect asemanator. Imediat dupa pornirea la rece, daca vreau sa franez pe primii metri, intotdeauna trebuie sa apas mai puternic pe frana, dar asta din cauza ca ralantiul este de 1500 in loc de 800 si motorul trage si franat!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Aug 25, 2009 10:38 am

QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 05:29 PM) te contrazici putin..inseamna ca CLS 63AMG are aceleasi frane ca un 320CDI? rong!
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate

Nu ma contrazic deloc. Daca bine stiu, franele nu difera intre un 1.5 benzina si un 2 dizel. Dar asta nu inseamna ca franele ar fi dimensionate pentru un Lancer 1.5 iar saracu Lancer 2 dizel ar avea frane subdimensionate, cum puneau unii problema pe aici.

QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 05:29 PM) ....
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate

Pai si eu ce am zis? N-am vorbit de masa cumva? Nu conteaza ca e benzinar sau dizelar. Pana la urma pui rabla pe cantar si iese o greutate. Dupa aia dozezi totul. Nu capacitati cilindrice, nu tip carburant. Trebuie sa poata opri hardughia in orice conditii in limitele de viteza capabile sa le dezvolte rabla. Simple as that. Faceti teoria chibritului aici...

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Aug 25, 2009 10:55 am

eu cred ca un cls63 amg nu e cu mult mai greu decat un 320cdi..de fapt e doar cu 90kg mai greu..si cu siguranta nu are aceleasi frane..mai citeste o data ce ai scris..eu raman la ideea mea: te contrazici!

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Aug 25, 2009 11:03 am

ligla, nu se contrazice deloc. Tu compari un c-classe normal cu un amg. E ca si cum ai compara un evo cu un lancer dizel. Diferenta de greutate nu e mare, dar performantele masinii cer si frane mai performante. Deja discutia nu mai are nimic legat de subiectul topicului.
Postul de mai sus al lui Lancerlot explica foarte bine ce este cu acest recall. Nu cred ca e cazul sa va faceti probleme ca mitsubishi organizeaza un recall si pe noi nu ne cheama.

Avatar utilizator
Gamer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 29, 2009 4:57 pm

Mesaj de Gamer » Mar Aug 25, 2009 11:08 am

QUOTE (cix @ Aug 25 2009, 11:03 AM) Postul de mai sus al lui Lancerlot explica foarte bine ce este cu acest recall. Nu cred ca e cazul sa va faceti probleme ca mitsubishi organizeaza un recall si pe noi nu ne cheama.
Da, eu cel putin m-am calmat, mai ales dupa testele de aseara cu Ligla, care imi testa franele la cativa zeci de cm de masinile din fata .

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Aug 25, 2009 11:13 am

el zice ca franele nu se dimensioneaza dupa motor sau tipul carburantului..dar ca se dimensioneaza dupa masa si viteza.
si eu incerc sa-i explic ca nu e asa..adica un AMG are motor (de 6,3l e adevarat) si e putin mai greu dupa cum va spuneam..la fel cu evo sau clasic 2.0
Concluzia ar fi ca franele se dimensioneaza dupa performantele masinii..ceea ce ar fi fost adevarat

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Aug 25, 2009 12:03 pm

QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 08:09 PM) daca lichidul e spre maxim inseamna ca franele tale sunt spre minim

Fiti mai explicit ,va rog ,deoarece mie mi se pare ca este exact invers .

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Aug 25, 2009 12:14 pm

Vezi ca explica chacha intr-un post putin mai sus

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Aug 25, 2009 1:47 pm

Nu vad cum nivelul lichidului de frana poate influenta presiunea din sistemul de franare. Diferentele de nivel care apar pe parcursul "vietii" placutelor de datoreaza faptului ca, cu cat placuta se uzeaza mai mult , cu atat pistonul etrierului trebuie sa parcurga o distanta mai mare pentru a aseza placuta pe disc. Asta inseamna mai mult lichid de frana care este preluat din vasul pompei deci un nivel mai scazut in acesta. Poti sa-i pui lichid pana da pe afara - pompa va folosi aceeasi cantitate la aceeasi presiune.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Aug 26, 2009 3:15 pm

QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 08:09 PM) daca lichidul e spre maxim inseamna ca franele tale sunt spre minim
eu cand am cumparat masina, avea lichidul de frana aproape la maxim (sau chiar la maxim), inseamna ca nu avea frane?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori