Recall New Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 19, 2009 9:47 pm

de fapt este o mare conspiratie.

banuiesc ca nu s-a gandit nimeni ca sunt diferite un pic modelele de pe un continent pe altul.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Noi 20, 2009 11:50 am

Am mutat discutia despre placute de frana AICI.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Lun Noi 30, 2009 12:07 am

franele is super ....
daca faci prostia sa apesi brusc pt ca bou din fata asta face ramai intepenit mai nasol e daca in spate ai 2 boi cu bmw care se infig unu in altu si apoi in bara ta .... noroc ca am vazut cum o bara deformata de plastic isi revine la forma initiala instantaneu si i-am lasat dracu in pace sa se certe intre ei .......

azi la 120 la ora pe drum drept parcati 2 dobitoci unu pe dreapta unu pe stanga si la 50 m in fata vad ca opreste de tot cel din fata mea ..... o apasare scurta dar la obiect a pedalei de frana si masina a incremenit in cativa metri ..... noroc ca de data asta nu era nimik in spate ..........

deci is bune te scot din multe rahaturi (spre ex frana la 180 ora pe autostrada soarelui cand un imbecil aflat la cativa metri pe banda din dreapta nu ma vede in oglinda si se baga brusc in fata mea) ........

mie ciudat mi se pare altceva .......... am si ABS, ESP dar si TSC TCL pe ea dar la orice fel de franare nu aud nici un scartait cum se aude la alte masini care franeaza brusc ............ mai ales ca stiam ca atunci cand intra ABS ul trebuie sa scoata niste scartaituri nasoale ....

mie un singur lucru imi place la masina asta cand ai o coloana de 5-6 - 7 masini asortate cu tiruri stresate sa se depaseasca intre ele si daca prinzi o mica fereastra de vizibilitate zbori efectiv in fata coloanei fara emotii ..... ador viteza a 3 a sa nu mai spun de a 2 a la 5000 - 6000 ture in depasiri (rar mi a trebuit a 2 a de obicei a 3 a sau a 4 a e suficienta)..........

Uneori las de-al naibii pana si daciile mai grabite sa ma depaseasca ca sa le dau in nas apoi cu un motor turat peste 4000 ture ce face ca avionu ..... uluiala se citeste oricum pe fetele tuturor cand te ved ca dispari in cateva secunde din raza lor vizuala ........... mai sunt sonati care pe linie dreapta omoara loganu la 130 - 140 dar de la 150 incolo deja nu ii mai vezi ............. renunta

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Noi 30, 2009 10:48 am

Scopul ABS-ului este tocmai asta : sa nu "scataie" franele. Scartaitul inseamna pierdere de aderenta.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Noi 30, 2009 6:42 pm

abs nu scartaie, ci mai degraba "huruie",

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Dec 01, 2009 7:35 pm

abs-ul huruie...insa din punctul meu de vedere sistemele pe care aceasta masina le are vor intra in actiune numai in situatii extreme si cred ca foarte putini dintre noi ( din greseala sau nu ) au fost cu masina in astfel de momente....asa ca ...eu cel putin te asigur ca functioneaza , ca functioneaza bine si mai ales din ''umbra''...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori