Vopsea Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Mar Noi 08, 2011 8:49 pm

QUOTE (Flipper @ Oct 19 2011, 10:52 PM) Am si eu o intrebare pentru posesorii de Mitsubishi care au schimbat bara fata. Dupa ce ati schimbat bara nu vi se ciobeste foarte usor vopseaua de pe ea.
La lancerul meu dupa ce am shimbat bara fata se ciobeste si de la cea mai mica pietricica care sare si se vede grudul alb, bara din fabrica nu se ciobea nici daca sarea o piatra mai mare. Am vazut mai multe mitsubishiuri(pajero, outlander,lancer clasic si new) prin galati cu bara fata ciuruita. Oare problema asta apre doar la cei care si-au schimbat bara fata la serviceul din galati? Cei din service au zis ca barele mitsubishi indiferent de model vin date cu grund alb din fabrica si in service se aplica doar vopsea si lac.
Ma exaspereaza treaba asta ca dupa fiecare drum lung trebuie sa opunctez pe unde s-a mai ciobit si ma gandesc ca la iarna cand o sa dea astia cu pietris pe jos o sa fie teroare.

eu am bara fata schimbata.bara este alba cand o aduc ei, iar dupa ce a fost schimbata am atins o bordura cu muchia si vreau sa zic ca am dat si cu presiune acolo si inafara de faptul ca se simte putin de tot la mana alta problema nu este.nu a sarit la bordura nici la presiune,acum depinde si de noroc deexemplu in spate m-a lovit usor unul si am comandat bara de ralliart pe care am fost nevoit sa o vopsesc de 3 ori intr-o saptamana pentru ca a sarit vopseaua de la aparatul de presiune iar cand m-am dus sa o vopseasca mi-au gazat toata bara,am refuzat sa o primesc asa si au mai vopsit-o inca odata.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Noi 09, 2011 6:37 am

Toate componentele vin nevopsite/tratate. Componentele metalice trebuie tratate antirugina si vopsite, cele nemetalice numai vopsite. Fiecare service are atelierul lui de vopsitorie, deci va dati si voi seama ca, romaneste, uneori iese, alteori nu... Din cate stiu eu reprezentantele aduc vopsea direct de la mit si nu au nevoie sa faca combinatii decat eventual adaugare de oxizi ca s-o mai matuiasca in ton cu restul masinii.

Pentru incurajare: stiu un lexus ls 600h din 2008 de pe care sare vopseaua originala, cate putin, la fiecare vizita la spalatorie...no coment

Avatar utilizator
Hor3a
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:57 pm

Mesaj de Hor3a » Mie Noi 14, 2012 12:28 pm

Salutare imi spune cineva unde gasesc codul de culoare la mitsubishi lancer 2008+?

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Noi 14, 2012 12:41 pm

Deschide capota! Sub capota vei gasi codul de culoare.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Ian 10, 2013 12:16 pm

Fratilor cum va descurcati cu vopseaua de pe praguri si din zona bombata a portierelor spate si a aripei spate? Eu am aceste zone ciuruite dupa 2 ierni si jumatate de mers pe drumuri pe care s-a aruncat material antiderapant(pietre)? O sa strang bnai sa ii pun praguri de plastic OEm ca sa protejez tabla si sa arate si mai frumos. Mentionez ca am montate si aparatori de noroi fata si spate si merg si cu viteza maxima de 50km/h cand e aruncat cu material antiderapatn pe drum. Nu mai zic ca si bara fata se ciobeste (pana se vede alb)dar asta e inlocuita si revopsita.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori