Contact Lasat Prea Mult Pe Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iul 01, 2009 3:43 pm

QUOTE (Jeff @ Jul 1 2009, 02:53 AM) ...amestecul va exploda .... Am turbodiesel ....
QUOTE (Jeff @ Jul 1 2009, 02:53 AM) ...Va provoc sa ma contraziceti ....

Motorina arde, nu explodeaza

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iul 01, 2009 5:17 pm

cix, asta se intampla din cauza cheii, sistemul nu are timp sa gaseasca cheia.. si mie mi se mai intampla. nu e din cauza bateriei..daca lasi contactul pus si te sui repede in masina si incerci sa pornesti asa se intampla.. ca si cum ai porni masina fara sa ai cheia in masina.. porneste..dar in 2-3 secunde se opreste..

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iul 01, 2009 5:25 pm

Pai nu are nici o treaba. Daca nu gaseste cheia nici nu poti invarti contactul. De exemplu daca a pornit si iesi cu cheia din masina, ea merge in continuare, poti sa pleci cu ea la drum ca tot nu se opreste. Daca ai invartit contactul, e clar ca a gasit cheia. Dar moare din lipsa de combustibil daca nu astepti sa se stinga becul de bujie. Eu nu am zis nimic de baterie. Oricum asta e alta discutie.
Sunt curios daca cineva care nu are instyle a pornit masina fara sa incalzeasca bijia si a ramas pornita.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Iul 01, 2009 5:32 pm

Treaba cu lasatul cheii in contact nu duce decat la obosirea pompei de benzina...care dupa un anumit interval mai incarca inca o data instalatia...si iar...si iar....

Avatar utilizator
adim79
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 5:27 pm

Mesaj de adim79 » Vin Iul 23, 2010 1:27 am

Motorul Diesel este un motor cu combustie internă, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, ?n care combustibilul se detonează doar prin temperatura ridicată creată de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia ?n cazul motorului pe benzină.


QUOTE (driverx @ Jul 1 2009, 03:43 PM) Motorina arde, nu explodeaza

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iul 23, 2010 9:09 am

Cam asa era la dacie, se ardea bobina. Da la dacie se ardea si releul de semnalizare daca lasai mai mult avariile pornite. Nu putem sa comparam.

Cat despre ardere vs explozie, stati linistiti, ca nici benzina nu explodeaza. Arde controlat cu viteza foarte mare. Cand explodeaza ceva e in neregula, si se cheama ping, knock.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Iul 23, 2010 10:03 am

Vara ii dau cheie imediat cum am pus contactul si nu mi s-a intamplat pana acum sa se opreasca motorul in cateva secunde de la pornire decat de cateva ori si mi-a aparut pe display-ul cb cum ca un gaseste cheia...deci, poate avea legatura si cu faptul ca nu mai comunica cu chip-ul din cheie.
Iarna pornesc motorul dupa ce se stinge martorul de la bujia incandescenta.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Iul 23, 2010 10:33 am

nu are nici o legatura. exact cum zice si Jeff - peste o anumita temp exterioara, bujiile nici nu mai lucreaza.
la dacii ca sa ia foc masina, mi se pare ca trebuia sa nimeresti platina lipita (ceva de genul)
sa nu va puna incornoratul sa va verificati bujiile la diesel la baterie, ca dupa cate stiu, de ceva ani buni nu mai merg la 12v

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori