Sfat Achizitie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Iun 01, 2009 1:10 pm

eu m-am uitat pe codurile pentru piesele de la suspensii si directie (bucsi, arcuri, amortizoare, etc.) si pot sa spun ca nu e aceeasi suspensie pe inform/invite ca pe intense/instyle.

Scaunele nu au aceeasi sustinere laterala, sunt mai bine profilate pe intense/instyle...

Avatar utilizator
mirciut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 05, 2009 1:15 pm

Mesaj de mirciut » Lun Iun 01, 2009 2:22 pm

Ce pot sa-ti spun despre Invite: suspensiile nu sunt deloc moi, iar daca pe Intense sunt si mai tari (cum am citit aici), s-ar putea sa te cam zdruncine...
Orium, ca fapt general (unii o sa ma ?njure), masina nu merita preturi trecute de 20K...

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Iun 01, 2009 6:59 pm

e greu sa te hotarasti, nu? daca te iei dupa noi va fi nevoie ca mitsubishi sa scoata o o noua versiune de lancer, care sa aibe si aia, sa nu aibe ailalta, sa fie si asa si altcumva etc.
apropo, sa nu citesti topicul cu probleme lancer ca te sperii!

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Lun Iun 01, 2009 9:05 pm

Cel mai bine mergi la un dealer si te urci intr-un invite si un intense,asa o sa vezi diferentele la suport lateral.La fel intreaba si de suspensie,aia presupun ca stiu mai bine.
Eu m-am urcat intr-un intense n-am simtit diferentza la scaune,doar ca difera textura stofei,cit despre suspensie sport,iar n-am auzit nimica si nu scrie niciunde pe site sau in brosuri ca ar fii vreo diferentza,o fii nu zic nu,dar eu nu stiu sa fie.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Iun 01, 2009 9:46 pm

QUOTE (Maximusdm @ Jun 1 2009, 01:06 PM) Masina o sa fie folosita 75% in oras. In rest iesiri cam de 2 ori pe luna de cateva sute de km(mediu cam 500)+ concedii prin europa.
NU sunt un racer, dar imi place sa simt curbele si cum se tine masina pe ele. (Nu conduc ca un obosit ). Motorul o sa fie 2.0DID.
Pls more feedback. Vreau sa fac alegerea cea mai buna.

Sincer sa fiu prin oras e destul de obositor de condus CORECT un dizel, ma refer aici la schimbat la 3mii cand motorul se aude destul de tare, + ca nu trage bine in prima treapta, + ca (nush daca e regula) eu obisnuiesc sa mai tin motorul pornit 1-2 minute dupa ce ajung la destinatie ca sa se scurga uleiul de pe turbina si sa nu apara probleme in viitor (repet, poate nu e strict necesar da asa ma simt cu inima impacata). La drum intins este bun motorul 2,0 chiar azi am facut un drum pana la braila si la 150 - ~2600 de ture in a 6a am avut consum de 6. Vineri m'am intors de la ploiesti, mers un pic peste viteza legala (80 in oras 120 in afara) si am reusit un 4,5%. In oras insa nu imi place sa merg prea mult cu masina, poate ca ma enerveaza si traficul care e cum e dar imi este mult mai usor cu un motor pe benzina prin urbe.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Iun 02, 2009 9:23 am

salut

eu am 2.0 dizel inform .....si iti spun ca masina este foarte stabila la 120 130 140 in curbe sau cand tragi brusc de volan ( cum ar fi la 180 pe autostrada cand iti apare un taran cu un aro care merge cu incredibila viteza de 40 km/h si binenteles ca am tras la disperare de volan dreapta ( ca ma intreceam cu o honda) si m-am bagat pe banda de urgenta - masina m-a ascultat ca si cum aveam 60 km /h ) .
nu stiu cat de mare este diferenta intre suspensii , insa stabilitatea unui lancer este cu mult peste stabilitatea oferita de alte masini similare . daca banii nu sunt o problema este binevenita intotdeauna o suspensie si mai buna insa se pare ca in defavoare confortului .

bafta.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Iun 02, 2009 10:07 am

Sunt sigur ca daca ar fi fost vreo diferenta suspensii, aceasta ar fi fost evidentiata in lista de dotari pentru intense si instyle. Oricum nu suspensiile sunt cel mai important factor in alegerea masinii. Cei cu inform si invite au confirmat ca masina este foarte stabila. In functie de dotarile care te avantajeaza si de posibilitate poti alege ceea ce ti se potriveste.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mar Iun 02, 2009 5:36 pm

Acum noi astia cu invite/inform spunem ca e stabila, dar poate intense.ul este si mai stabila.. insa neconducand, nu pot sa imi dau cu parerea. iar o comparatie cu alte masini conduse, avensis si aveo nu isi are rostul....

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Iun 02, 2009 9:01 pm

Daca iti cumperi pana la urma intense si o iei si neagra , putem discuta in legatura cu " fustele " acelea daca nu-ti plac

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Joi Iun 11, 2009 9:48 am

Multumesc baieti!

Avand in vedere ce reduceri sunt disponibile acum am optat pt un INVITE. Intense nu e disponibil, iar instyle are prea multe optiuni de care nu am nevoie(sincer numai xenon ma interesa) si e exagerat de scump.
Pot sa confirm ca e o diferenta vizibila la cat de profilate sunt scaunele pe cele sport fata de cele normale. Bara stabilizatoare am vazut-o montata. Cat despre demaraj si consum, sunt mai bune pe jantele de 16.
Eu cred ca am facut alegerea optima dotari/performanta/pret.
Dupa ce finalizez detaliile va raman dator cu un feedback .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori