Sfat Achizitie
Cel mai bine mergi la un dealer si te urci intr-un invite si un intense,asa o sa vezi diferentele la suport lateral.La fel intreaba si de suspensie,aia presupun ca stiu mai bine.
Eu m-am urcat intr-un intense n-am simtit diferentza la scaune,doar ca difera textura stofei,cit despre suspensie sport,iar n-am auzit nimica si nu scrie niciunde pe site sau in brosuri ca ar fii vreo diferentza,o fii nu zic nu,dar eu nu stiu sa fie.
Eu m-am urcat intr-un intense n-am simtit diferentza la scaune,doar ca difera textura stofei,cit despre suspensie sport,iar n-am auzit nimica si nu scrie niciunde pe site sau in brosuri ca ar fii vreo diferentza,o fii nu zic nu,dar eu nu stiu sa fie.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
QUOTE (Maximusdm @ Jun 1 2009, 01:06 PM) Masina o sa fie folosita 75% in oras. In rest iesiri cam de 2 ori pe luna de cateva sute de km(mediu cam 500)+ concedii prin europa.
NU sunt un racer, dar imi place sa simt curbele si cum se tine masina pe ele. (Nu conduc ca un obosit ). Motorul o sa fie 2.0DID.
Pls more feedback. Vreau sa fac alegerea cea mai buna.
Sincer sa fiu prin oras e destul de obositor de condus CORECT un dizel, ma refer aici la schimbat la 3mii cand motorul se aude destul de tare, + ca nu trage bine in prima treapta, + ca (nush daca e regula) eu obisnuiesc sa mai tin motorul pornit 1-2 minute dupa ce ajung la destinatie ca sa se scurga uleiul de pe turbina si sa nu apara probleme in viitor (repet, poate nu e strict necesar da asa ma simt cu inima impacata). La drum intins este bun motorul 2,0 chiar azi am facut un drum pana la braila si la 150 - ~2600 de ture in a 6a am avut consum de 6. Vineri m'am intors de la ploiesti, mers un pic peste viteza legala (80 in oras 120 in afara) si am reusit un 4,5%. In oras insa nu imi place sa merg prea mult cu masina, poate ca ma enerveaza si traficul care e cum e dar imi este mult mai usor cu un motor pe benzina prin urbe.
NU sunt un racer, dar imi place sa simt curbele si cum se tine masina pe ele. (Nu conduc ca un obosit ). Motorul o sa fie 2.0DID.
Pls more feedback. Vreau sa fac alegerea cea mai buna.
Sincer sa fiu prin oras e destul de obositor de condus CORECT un dizel, ma refer aici la schimbat la 3mii cand motorul se aude destul de tare, + ca nu trage bine in prima treapta, + ca (nush daca e regula) eu obisnuiesc sa mai tin motorul pornit 1-2 minute dupa ce ajung la destinatie ca sa se scurga uleiul de pe turbina si sa nu apara probleme in viitor (repet, poate nu e strict necesar da asa ma simt cu inima impacata). La drum intins este bun motorul 2,0 chiar azi am facut un drum pana la braila si la 150 - ~2600 de ture in a 6a am avut consum de 6. Vineri m'am intors de la ploiesti, mers un pic peste viteza legala (80 in oras 120 in afara) si am reusit un 4,5%. In oras insa nu imi place sa merg prea mult cu masina, poate ca ma enerveaza si traficul care e cum e dar imi este mult mai usor cu un motor pe benzina prin urbe.
salut
eu am 2.0 dizel inform .....si iti spun ca masina este foarte stabila la 120 130 140 in curbe sau cand tragi brusc de volan ( cum ar fi la 180 pe autostrada cand iti apare un taran cu un aro care merge cu incredibila viteza de 40 km/h si binenteles ca am tras la disperare de volan dreapta ( ca ma intreceam cu o honda) si m-am bagat pe banda de urgenta - masina m-a ascultat ca si cum aveam 60 km /h ) .
nu stiu cat de mare este diferenta intre suspensii , insa stabilitatea unui lancer este cu mult peste stabilitatea oferita de alte masini similare . daca banii nu sunt o problema este binevenita intotdeauna o suspensie si mai buna insa se pare ca in defavoare confortului .
bafta.
eu am 2.0 dizel inform .....si iti spun ca masina este foarte stabila la 120 130 140 in curbe sau cand tragi brusc de volan ( cum ar fi la 180 pe autostrada cand iti apare un taran cu un aro care merge cu incredibila viteza de 40 km/h si binenteles ca am tras la disperare de volan dreapta ( ca ma intreceam cu o honda) si m-am bagat pe banda de urgenta - masina m-a ascultat ca si cum aveam 60 km /h ) .
nu stiu cat de mare este diferenta intre suspensii , insa stabilitatea unui lancer este cu mult peste stabilitatea oferita de alte masini similare . daca banii nu sunt o problema este binevenita intotdeauna o suspensie si mai buna insa se pare ca in defavoare confortului .
bafta.
Sunt sigur ca daca ar fi fost vreo diferenta suspensii, aceasta ar fi fost evidentiata in lista de dotari pentru intense si instyle. Oricum nu suspensiile sunt cel mai important factor in alegerea masinii. Cei cu inform si invite au confirmat ca masina este foarte stabila. In functie de dotarile care te avantajeaza si de posibilitate poti alege ceea ce ti se potriveste.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Multumesc baieti!
Avand in vedere ce reduceri sunt disponibile acum am optat pt un INVITE. Intense nu e disponibil, iar instyle are prea multe optiuni de care nu am nevoie(sincer numai xenon ma interesa) si e exagerat de scump.
Pot sa confirm ca e o diferenta vizibila la cat de profilate sunt scaunele pe cele sport fata de cele normale. Bara stabilizatoare am vazut-o montata. Cat despre demaraj si consum, sunt mai bune pe jantele de 16.
Eu cred ca am facut alegerea optima dotari/performanta/pret.
Dupa ce finalizez detaliile va raman dator cu un feedback .
Avand in vedere ce reduceri sunt disponibile acum am optat pt un INVITE. Intense nu e disponibil, iar instyle are prea multe optiuni de care nu am nevoie(sincer numai xenon ma interesa) si e exagerat de scump.
Pot sa confirm ca e o diferenta vizibila la cat de profilate sunt scaunele pe cele sport fata de cele normale. Bara stabilizatoare am vazut-o montata. Cat despre demaraj si consum, sunt mai bune pe jantele de 16.
Eu cred ca am facut alegerea optima dotari/performanta/pret.
Dupa ce finalizez detaliile va raman dator cu un feedback .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori