Sfat Achizitie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Dum Mai 31, 2009 1:58 pm

Salut!

Am nevoie de un sfat pentru o achizitie de la cei are au deja un lancer sau au condus ambele variante.
Am inteles ca varianta Intense are pe langa jantele de 18 si supensii sport mult mai rigide fata de Invite.
Cat de mare este diferenta intre ele? EU as vrea sa fie cu o tinuta buna de drum(daia iau un lancer), dar nu ma incanta deloc fustele alea de plastic facute sa fie sparte in borduri pe la noi.
Scaunele sunt mai profilate la Intense fata de Invite?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Mai 31, 2009 6:30 pm

eu am invite, nu am condus alta varianta asa ca iti pot spune doar despre invite:
are suspensiile foarte rigide, iar la invite jantele sunt de 16 deci gropile si denivelarile nu le simt chiar asa de tare ; suspensii sport au toate variantele.
invite nu are praguri, spoilere etc si are garda la sol putin mai mare, asta e un avantaj pe drumurile noastre proaste si la trecerea peste borduri;
scaunele sunt identice, la intense au alta textura la tesatura.
mari diferente nu sunt intre ele la intense sunt cateva chestii in plus care tin de estetica, nu de utilitate sau siguranta.
depinde de tine ce vrei de la masina, la ce vrei sa o folosesti, cati bani vrei sa dai pe ea, ce motor vrei sa iei ( pe intense nu poti sa iti pui 1,5 ).

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Dum Mai 31, 2009 6:31 pm

Jantele pe 18 sunt ok, eu am un Instyle insa nu am condus un Intense sau un Invite sau Inform ca sa imi dau seama daca e mai rigida una sau alta.
Tinuta de drum e neasteptat de buna.

Referitor la borduri... slabe sanse sa spargi fustele, masina are garda la sol suficienta: la mine in fata blocului tocmai s-au schimbat bordurile, au pus unele model Videanu, adica gigantice, nu am nici o problema cu ele.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Dum Mai 31, 2009 6:46 pm

Din cate stiu eu, este o diferenta intre setarea suspensiilor la inform/invite si cele 2 variante superioare. Daca iti iei masina exclusiv pentru drumuri lungi, se merita intense, daca mergi destul de des si prin oras cu ea... mai bine invite. Praguri/spoilere le poti pune apoi, ce nu poti pune este subwooferul si suspensiile mai sportive, dar stai linistit, este destul de stabila si invite.ul, asta daca nu vrei sa faci curse la fiecare drum in afara localitatii

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Mai 31, 2009 9:52 pm

Am mers si cu Invite si cu Instyle si pot spune ca este diferenta intre suspensiile celor 2 variante de echipare. Insa, mai multe pot sa spun despre Instyle; ca stabilitate este super, asta se datoreaza suspensiei putin mai rigide decat la Invite sau Inform, dar si barii de rigidizare de pe fata. In ceea ce priveste gropile si denivelarile este cam neplacut sa simti cam tot ce e de simtit pe drumurile patriei. Eu am simtit diferenta intre rotile pe 18 si cele pe 16 (de iarna) si pot sa spun ca atunci cand era masina echipata cu cele pe 16 simteam si eu ca merg cu o masina si nu cu o caruta , dar tot nu renunt la rotile pe 18 pe timp de vara......... Bordurile nu ar trebui sa te ingrijoreze.....mare atentie cand urci si cand cobori bordura si nu ar trebui sa se intample nimic......Acum depinde de tine si de ce anume vrei de la masina. Ai putea sa iei o varianta de echipare care are suspensiile putin mai moi si sa pui dupa aceea roti pe 18 ca sa arate mai bine....

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Dum Mai 31, 2009 11:11 pm

Singura diferentza intre suspensiile celor 2 modele,este o bara de ranforsare fatza la vers Intense si Instyle.
Inaltimea este aceeasi indiferent de nivelul de echipare,pragurile laterale si ornamentele frontale nu coboara inaltimea masinii.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Iun 01, 2009 12:00 am

Singura diferenta de rigiditate se simte din cauza marimii rotilor. Iarna am mers cu roti de 16 si este mult mai putin rigida, iar cu cele pe 18 este mult mai stabila pe viraje. Asa ca alegi varianta care iti convine tie cel mai mult. Eu iti recomand varianta Intense in primul rand pentru aspect si in plus mai sunt diferente si la dotari.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Iun 01, 2009 1:03 am

QUOTE (Nahkri @ May 31 2009, 11:11 PM) Singura diferentza intre suspensiile celor 2 modele,este o bara de ranforsare fatza la vers Intense si Instyle.
Inaltimea este aceeasi indiferent de nivelul de echipare,pragurile laterale si ornamentele frontale nu coboara inaltimea masinii.

daca te referi la aceasta bara

exista si la invite cu motorizarea 2 litri diesel (evident nu este bara de la evo) nu stiu daca este din aluminiu sau altceva, dar exista si la mine.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Lun Iun 01, 2009 10:17 am

Da la aceea ma refeream,la dieseluri exista la toate versiunile,la benzina exista doar pe intense si instyle.
Are si asta importanta ei,face masina mai rigida pe viraje,de asemenea si jantele mai mari si cauciurile cu talon mai mic se comporta altfel,dar diferente la suspensie nu stiu sa existe.
Asa ca diferenta intre cele 2 versiuni se rezuma doar la dotari.

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Lun Iun 01, 2009 1:06 pm

Uaaau ce de raspunsuri! Super comunitate!

Masina o sa fie folosita 75% in oras. In rest iesiri cam de 2 ori pe luna de cateva sute de km(mediu cam 500)+ concedii prin europa.
NU sunt un racer, dar imi place sa simt curbele si cum se tine masina pe ele. (Nu conduc ca un obosit ). Motorul o sa fie 2.0DID.
Eu am cam tot ce imi trebuie pe Invite si as face un plus de pret doar daca diferenta de suspensii ar fii clar mai buna pe intense si scaunele ar oferi o sustinere buna laterala. Nu am nevoie de ornamente exterioare si nici de statia audio. Jantele de 18 arata clar bine, dar sunt mult mai vulnerabile la gropi pt ca au talon mic(45) si cauciucurile sunt predispuse la galme. Atata jantele cat si cauciucurile sunt mai scumpe in caz de probleme.

Din ce am citit vreau sa concluzionez(corectati-ma daca am inteles gresit):

1. Suspensie e cam la fel pe toate echiparile, diferenta de rigidiate fiind data de jantele de 18 sau bare stabilizatoare. EU iau diesel deci am bara ?
2. Scaunele sunt la fel de profilate pe toate echiparile??? EU am avut impresia ca sunt mai profilate pe intense.

Pls more feedback. Vreau sa fac alegerea cea mai buna.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori