Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Oct 09, 2007 11:16 am

Placajul ala e si la Lancerul vechi sa stii. Sincer nu ma deranjeaza.

Avatar utilizator
mircu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 09, 2007 10:01 am

Mesaj de mircu » Mar Oct 09, 2007 11:25 am

QUOTE (2dor)Placajul ala e si la Lancerul vechi sa stii. Sincer nu ma deranjeaza.

Ok! Nu stiam! Si nu se intampla sa se adune materialul sub bagaje? Sau sa zdrangane ceva in portbagaj, daca e gol?
Comparativ cu senzatia de calitate din restul masinii, asta da urat. In fine, se poate sa nu provoace neplaceri prea mari modul acesta de constructie.

Avatar utilizator
knight rider
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 08, 2007 9:55 pm

Mesaj de knight rider » Dum Oct 14, 2007 1:23 pm

la siab am luat o lista de preturi pt lancer 2008
incepe cu 1.5l 109cp 15500ddp si 18600ddp 2.0l tdi 140cp cea mai slaba dotare si
apoi benzina se termina la 17600ddp, diselul la 25000ddp

ca impresie pe viu: masina m-a convins, iar preturile (comparativ cu civicul) sunt ok

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Dum Oct 14, 2007 2:31 pm


Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Oct 14, 2007 5:31 pm

Impresii personale despre nou lancer:
- design exterior 10
- design interior 10
- calitate materiale interior 8
- pozitia la volan este excelenta
- pare confortabila, spatioasa, portbagaj imens
- pretul ok
- raport pret/dotari bun
- restul dupa un testdrive... oricum levierul are cursa scurta, nu agata...

Imi place insa voi mai avea de asteptat pana vor apare si la noi celelalte motorizari pe benzina.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Lun Oct 15, 2007 12:06 am

Masina intr-adevar impresioneaza din multe puncte de vedere, a evoluat zic eu destul de mult fata de modelul actual.
Singura problema pe care o am eu cu aceasta masina este ca s-a europenizat foarte mult, exact cum zicea si colegul nostru LAV. Nu iti mai da impresia de masina japoneza, poate doar privita din fata. Insa la interior, totul este facut sa ia ochii, sa arata bine, insa nu mai are aceeasi calitate a fabricatiei si nici pozitia la volan nu este extraordinara.
Din punct de vedere al marketing-ului si al vanzarilor, sunt convins ca este o miscare foarte buna. Dar pentru pasionatii marcii, nu stiu daca aceasta masina va convinge.
Eu o vad in aceeasi pozitie cu noua Impreza, care nu iti mai da deloc impresia de Subaru, care este unica.
Oricum, toate discutiile pe care le avem noi acum despre acest model nu sunt foarte relevante. Trebuie sa ne dam cu parerea dupa ce facem drive-test cu aceasta masina. Prima impresie conteaza, dar nu este mai niciodata corecta.

Avatar utilizator
smith
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 26, 2007 3:35 pm

Mesaj de smith » Mie Oct 17, 2007 4:22 pm

Intrebare de baraj: Motorul 4B1x are MIVEC si pentru ridicare, sau doar pentru faza?
Pentru ca din ce gasesc eu pe net, generatia veche (4Gx) avea doua profile (doar pe admisie) - deci modifica ridicarea (unghiul de deschidere); acuma asta nou cica modifica faza (atat pe admisie cat si pe evacuare). Cum e?

Avatar utilizator
serr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 20, 2007 3:48 pm

Mesaj de serr » Sâm Oct 20, 2007 4:16 pm

salut!
am o intrebare la voi:unde sunt facute?...in EU?
scuze daca intrebarea poate parea stupida.....e vb daca are taxe vamale sau nu.
tks!

Avatar utilizator
mircu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 09, 2007 10:01 am

Mesaj de mircu » Lun Oct 22, 2007 10:03 am

QUOTE (serr)salut!
am o intrebare la voi:unde sunt facute?...in EU?
scuze daca intrebarea poate parea stupida.....e vb daca are taxe vamale sau nu.
tks!

Nu stiu exact unde sunt facute, dar sigur nu sunt fabricate in UE pentru ca au taxe vamale 10%. (informatia o am din lista de preturi de la dealer unde este specificat acest lucru)

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Oct 22, 2007 4:38 pm

E facuta in Japonia. Adica e de la mama ei.

MIVEC-ul de la noua generatie de motoare 4B1 e pentru fazele de distributie, si in plus de asta este sistem dual, adica admisie si evacuare.
MIVEC-ul de pe generatia veche de motoare era fie pentru faza fie pentru lege de distributie. Explicatia e mai lunga, asa ca ramane pe mai tarziu.

De adaugat la lucruri OK sistemul audio Rockford-Fossgate

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 74 vizitatori