Noul Lancer = To Be Or Not To Be
Prostii. Parerea mea. Pe rosu daca intri cu mai mult de 500 de rpm sigur iti taie injectia.
Nelamurirea mea e alta.
Am vazut in show-room noul lancer 1.5 cu AT. 109 cp. Sau pe acolo. Bai frate ! 14,3 s pina la 100 km/h ??? Ma uitam incintat la dotarile masinii si spuneam: uau, uau, uau si la urma whaaaaat ? Deja mi-a taiat totul din minte despre acea masina. (tractorul meu de 1600 kg si 100 cp ajunge in 13 sec la 100 km/h).
Nelamurirea mea e alta.
Am vazut in show-room noul lancer 1.5 cu AT. 109 cp. Sau pe acolo. Bai frate ! 14,3 s pina la 100 km/h ??? Ma uitam incintat la dotarile masinii si spuneam: uau, uau, uau si la urma whaaaaat ? Deja mi-a taiat totul din minte despre acea masina. (tractorul meu de 1600 kg si 100 cp ajunge in 13 sec la 100 km/h).
QUOTE (jules @ Mar 23 2009, 01:34 PM) Prostii. Parerea mea. Pe rosu daca intri cu mai mult de 500 de rpm sigur iti taie injectia.
Nelamurirea mea e alta.
Am vazut in show-room noul lancer 1.5 cu AT. 109 cp. Sau pe acolo. Bai frate ! 14,3 s pina la 100 km/h ??? Ma uitam incintat la dotarile masinii si spuneam: uau, uau, uau si la urma whaaaaat ? Deja mi-a taiat totul din minte despre acea masina. (tractorul meu de 1600 kg si 100 cp ajunge in 13 sec la 100 km/h).
pai tocmai de aceea nu am auzit pe nimeni sa-si ia lancer cu AT.
Nelamurirea mea e alta.
Am vazut in show-room noul lancer 1.5 cu AT. 109 cp. Sau pe acolo. Bai frate ! 14,3 s pina la 100 km/h ??? Ma uitam incintat la dotarile masinii si spuneam: uau, uau, uau si la urma whaaaaat ? Deja mi-a taiat totul din minte despre acea masina. (tractorul meu de 1600 kg si 100 cp ajunge in 13 sec la 100 km/h).
pai tocmai de aceea nu am auzit pe nimeni sa-si ia lancer cu AT.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (andreicepoi @ Mar 23 2009, 10:24 PM) Lancer 1,5 cu AT intradevar pare un nonsens ... la 1,8 e chiar OK daca vrei sa te bucuri de confortul dat de AT. La diesel 2.0 chiar mergea perfect daca puneau.
Am si eu o nelamurire legata de CVT. Daca trec in modul manual si schimb la 5000 daca am chef, trage la fel ca la manuala?
Am si eu o nelamurire legata de CVT. Daca trec in modul manual si schimb la 5000 daca am chef, trage la fel ca la manuala?
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (goangaus @ Mar 23 2009, 10:58 PM) Am si eu o nelamurire legata de CVT. Daca trec in modul manual si schimb la 5000 daca am chef, trage la fel ca la manuala?
In principiu da, oricum, chiar trecuta in mod manual, nu te va lasa sa "omori" motorul cum vrei, adica sa treci in zona rosie.
Aici, depinde de la cutie la cutie cum se face schimbarea de treapta. Marea majoritate "invata" stilul tau de condus. Te lasa sa mergi sportiv dar evident, in anumite limite. Nu vorbim aici de cutii gen DSG, Tiptronic etc, dublu ambreiaj cu preselectare automata treapta urmatoare etc. Acelea, intr-adevar, simleaza destul de bine condusul sportiv al unei cutii manuale.
@nini: oricum, decat cutia si ambreiajul pe care le am la masina mea ... oricand prefer o cutie CVT, oricat de mult mi-ar reduce din "sportivitate". Sa iti dau un mic preview al "placerii mele la condus" - ambreiaj cu cursa lunga ce tine foarte sus si nu da deloc fee-back, cutie de viteza absolut imposibil de manevrat astfel incat sa nu creada cineva ca de abia te-ai suit pe o masina si aici ma refer la bruscare inevitabila la schimb treapta 1 cu treapta 2 si mai ales treapta 2 cu treapta 3 care intra frumos doar daca esti atent si "o gadili". Asta e, poate nu stiu eu sa conduc, poate e masina noua, poate sunt probleme la cutie si/sau ambreiaj ... inca nu am aflat dar e sub investigatie problema
In principiu da, oricum, chiar trecuta in mod manual, nu te va lasa sa "omori" motorul cum vrei, adica sa treci in zona rosie.
Aici, depinde de la cutie la cutie cum se face schimbarea de treapta. Marea majoritate "invata" stilul tau de condus. Te lasa sa mergi sportiv dar evident, in anumite limite. Nu vorbim aici de cutii gen DSG, Tiptronic etc, dublu ambreiaj cu preselectare automata treapta urmatoare etc. Acelea, intr-adevar, simleaza destul de bine condusul sportiv al unei cutii manuale.
@nini: oricum, decat cutia si ambreiajul pe care le am la masina mea ... oricand prefer o cutie CVT, oricat de mult mi-ar reduce din "sportivitate". Sa iti dau un mic preview al "placerii mele la condus" - ambreiaj cu cursa lunga ce tine foarte sus si nu da deloc fee-back, cutie de viteza absolut imposibil de manevrat astfel incat sa nu creada cineva ca de abia te-ai suit pe o masina si aici ma refer la bruscare inevitabila la schimb treapta 1 cu treapta 2 si mai ales treapta 2 cu treapta 3 care intra frumos doar daca esti atent si "o gadili". Asta e, poate nu stiu eu sa conduc, poate e masina noua, poate sunt probleme la cutie si/sau ambreiaj ... inca nu am aflat dar e sub investigatie problema
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Da, au bagat ceva reduceri de mult asteptate.
La banii si echiparea asta ... e o masina care intr-adevar merita.
Pentru inca 1.100 ai chiar varianta INTENSE ce iti mai aduce: spoturi ceata frontale, body-kit, sistem audio Rockford Fosgate, jante de 18".
Acum, faceti voi calculul daca se merita dar mie imi pare rau ca nu erau aceste preturi cand am luat eu masina. M-am gandit la consum si am preferat diesel ... nu regret dar ... parca o automata m-ar fi ajutat in traficul din Bucuresti
Si ca sa dau un rapsuns la topic ... la 17.000 EUR fara TVA cat este un INTENSE 1,8 CVT, nu stiu daca ai dotarile, designul, motorul si transmisia asta la multe alte masini, cu toate hibele inerente ale modelului pe care le stim cu totii.
La banii si echiparea asta ... e o masina care intr-adevar merita.
Pentru inca 1.100 ai chiar varianta INTENSE ce iti mai aduce: spoturi ceata frontale, body-kit, sistem audio Rockford Fosgate, jante de 18".
Acum, faceti voi calculul daca se merita dar mie imi pare rau ca nu erau aceste preturi cand am luat eu masina. M-am gandit la consum si am preferat diesel ... nu regret dar ... parca o automata m-ar fi ajutat in traficul din Bucuresti
Si ca sa dau un rapsuns la topic ... la 17.000 EUR fara TVA cat este un INTENSE 1,8 CVT, nu stiu daca ai dotarile, designul, motorul si transmisia asta la multe alte masini, cu toate hibele inerente ale modelului pe care le stim cu totii.
QUOTE (andreicepoi @ Mar 24 2009, 12:00 AM) Da, au bagat ceva reduceri de mult asteptate.
La banii si echiparea asta ... e o masina care intr-adevar merita.
Pentru inca 1.100 ai chiar varianta INTENSE ce iti mai aduce: spoturi ceata frontale, body-kit, sistem audio Rockford Fosgate, jante de 18".
Acum, faceti voi calculul daca se merita dar mie imi pare rau ca nu erau aceste preturi cand am luat eu masina. M-am gandit la consum si am preferat diesel ... nu regret dar ... parca o automata m-ar fi ajutat in traficul din Bucuresti
Si ca sa dau un rapsuns la topic ... la 17.000 EUR fara TVA cat este un INTENSE 1,8 CVT, nu stiu daca ai dotarile, designul, motorul si transmisia asta la multe alte masini, cu toate hibele inerente ale modelului pe care le stim cu totii.
Da, si iti dau si ceva greierasi bonus...
Masina mea este plina de viata!
La banii si echiparea asta ... e o masina care intr-adevar merita.
Pentru inca 1.100 ai chiar varianta INTENSE ce iti mai aduce: spoturi ceata frontale, body-kit, sistem audio Rockford Fosgate, jante de 18".
Acum, faceti voi calculul daca se merita dar mie imi pare rau ca nu erau aceste preturi cand am luat eu masina. M-am gandit la consum si am preferat diesel ... nu regret dar ... parca o automata m-ar fi ajutat in traficul din Bucuresti
Si ca sa dau un rapsuns la topic ... la 17.000 EUR fara TVA cat este un INTENSE 1,8 CVT, nu stiu daca ai dotarile, designul, motorul si transmisia asta la multe alte masini, cu toate hibele inerente ale modelului pe care le stim cu totii.
Da, si iti dau si ceva greierasi bonus...
Masina mea este plina de viata!
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (goangaus @ Mar 24 2009, 12:05 AM) Da, si iti dau si ceva greierasi bonus...
Masina mea este plina de viata!
Recunosc, ma simt deja in masina ca pe o pajiste la apus de soare intr-o zi de toamna tarzie
In legatura cu asta am si postat mai sus, daca ar avea plastice de calitate mai buna si isonorizare macar cat de cat decenta ... chiar ar merita.
Nu cred sa fie posesor de lancer X care sa nu fi ascultat trilul greierasilor in propria masina. Daca exista ... respect si sa o stapaneasca sanatosi.
Masina mea este plina de viata!
Recunosc, ma simt deja in masina ca pe o pajiste la apus de soare intr-o zi de toamna tarzie
In legatura cu asta am si postat mai sus, daca ar avea plastice de calitate mai buna si isonorizare macar cat de cat decenta ... chiar ar merita.
Nu cred sa fie posesor de lancer X care sa nu fi ascultat trilul greierasilor in propria masina. Daca exista ... respect si sa o stapaneasca sanatosi.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori