Insonorizare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 10, 2009 5:17 pm

Aluband powaaaah!!!

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mar Mar 10, 2009 5:22 pm

m ar interesa si p mn aceasta actiune dar mai mult pt sunetul care s aude de la motor in masina...parca e un tractor mai ales la turatii mari... :|

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Mar 10, 2009 5:57 pm

QUOTE (Vladutz` @ Mar 10 2009, 05:22 PM) m ar interesa si p mn aceasta actiune dar mai mult pt sunetul care s aude de la motor in masina...parca e un tractor mai ales la turatii mari... :|
pune-ti toba si vei scapa de sunetul de la motor... il vei avea doar de la toba...

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mar Mar 10, 2009 6:02 pm

) ) ) mi as pune eu toba dar nu merita ca e diesel :| poate cu piuitoare d` aia ) ca altfel nush ... blowoff cva )

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Mar 10, 2009 7:28 pm

curios...la mine dupa ce ajunge la 2500 de rotatii..tace...zici ca e benzinar..in schimb mi=as face o insonorizare pentru ca la 2000 de ture ma scoate din sarite

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Mar 10, 2009 8:52 pm

bag si io o curte la dispozitie
are si cine sa se ocupe de gratare....pentru coltisti gasim si ceva manuale workshop sa nu bantuim ca bezmeticii cu demontatul.
da sa se faca cald, la mine ninge acum

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mar 10, 2009 9:49 pm

Cat de greu poate fi demontatul?Eu am lasat Loganul la tabla goala in interior in 1,5 ore.Dar iti trebuie macar 15-20 grade pentru a putea lucra cu aluband-ul.Din aprilie ar fi perfect.
teo_paul - Si eu am folosit strat dublu in zona tunelului central si a podelei fata+pedalier.Cam astea sunt "sursele"de zgomot la orice masina.Portbagajul l-am facut complet-rezultatul fiind un bas aproape ca de subwoofer.Usile facute complet si ele...Pentru cei care se vor intalni cea mai productiva solutie ar fi lucrul in grup la cate o masina.Cu un om ocupandu-se de portbagaj, 2 de interior si unul la usi ar merge foarte rapid.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 10, 2009 10:04 pm

Pai ne strangem un weekend daca e, loc unde sa dormim avem, dar sa se faca mai cald.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Mar 11, 2009 12:13 am

Poate va ajut si eu. Dispun de service si am ceva experienta + personal calificat. Eu v-am dat solutia cea mai ieftina cu buretele de la Romstal, este usor de aplica, greutate mica, adeziv si foarte dens. Solutiile profi vin de la Dynamat sau Stinger. Usiile obligatoriu necesita astfel de materiale. La mine sunetul motorului este un "must have" .

Va avetizez ca odata cu insonorizarea masinii si eliminarea zgomotului produs in exterior s-ar putea sa apara zgomotele interioare.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Mar 11, 2009 8:27 am

QUOTE (Doc @ Mar 11 2009, 12:13 AM) Va avetizez ca odata cu insonorizarea masinii si eliminarea zgomotului produs in exterior s-ar putea sa apara zgomotele interioare.

Cu siguranta se activeaza toti greierii care erau acoperiti de zgomotul soselei...dar parca totusi muzica ar putea sa ii acopere, spre deosebire de zgomotul exterior care nu prea poate fi acoperit (sau urmeaza o noua sesiune de eliminat greieri si apoi schimbat sigla masinii, ca nu mai corespunde).

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 74 vizitatori