Pagina 1 din 2
Scris: Vin Ian 30, 2009 7:33 pm
de goangaus
Va dau o veste buna.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
Scris: Vin Ian 30, 2009 8:11 pm
de BUGHY
Cred ca ar trebui sa-si faca stoc de pe acum daca e vorba de schimbat pe garantie .
Scris: Sâm Ian 31, 2009 10:02 pm
de cix
Iti dai seama ca le schimba doar la cei care se duc sa se planga despre problema asta.
Scris: Lun Feb 02, 2009 10:36 am
de jules
Si daca umbli la suruburile alea de cauciuc nu ar fi mers mai ok ? La o dacie nova de-a mea acu multi ani am avut aceeasi problema. Pina a venit clientul sa o cumpere a invirtit de alea putin si gata.
S_ar putea sa ma insel totusi si problema sa fie de la telescoape.
Scris: Lun Feb 02, 2009 4:50 pm
de teo_paul
QUOTE (goangaus @ Jan 30 2009, 07:33 PM) Va dau o veste buna.
Eram la MCar Metalurgiei, pierdeam timpul prin showroom. M-am uitat un pic la Lancerul expus, i-am deschis portbagajul si l-am inchis usor(muuuult mai usor decat la masina mea). Guess what? S-a inchis foarte frumos, cum ar trebui sa se inchida la o astfel de masina. Uimit, am repetat miscarea, de data asta folosind doar "manerul" din dotare, cel imposibil de folosit. S-a inchis fara probleme, fara sa mai ating partea exterioara a portbagajului.
Am intrebat daca s-a schimbat ceva la mecanismul de inchidere al portbagajului, mi s-a spus ca nu, din cate stiu ei. Apoi le-am aratat cum face la mine si au recunoscut ca merge mult mai greu. Au cautat prin documentatia primita de la producator si au gasit un "newsletter" prin care se anunta ca modelele New Lancer cu data fabricatiei pana in 9.11.2007 (sper ca am retinut bine) au amortizoarele de la portbagaj prea tari si se pot schimba pe garantie.
Ca atare, s-a dat comanda de amortizoare.
Multumesc pe aceasta cale domnuluii Florin Borcan de la MCar Metalurgiei pentru ajutorul acordat.
Buna treaba asta cu schimbatul pe garantie.
Am observat si eu, la inceputuri, ca trebuie sa apas pe capac pentru a se inchide. Dar asta se intampla pe vremea cand capacul nu avea Dynamat pe interior. In momentul in care s-a ingreunat cu vreo 10kg, se inchide perfect, ba chiar sta in echilibru putin, spre amuzamentul meu, undeva la jumatatea cursei.
Scris: Mar Feb 03, 2009 1:28 pm
de n3utryn0
E bine daca sse schimba pe garantie ...o sa ma duc si eu sa intreb la Mcar expositiei ....
Scris: Dum Feb 15, 2009 3:55 pm
de goangaus
Am schimbat amortizoarele si de fericire am filmat cum se inchide acum portbagajul:
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
Scris: Dum Feb 15, 2009 4:24 pm
de BUGHY
Exista posibilitatea sa se mai lase pe viitor ?
Daca acum cele vechi merg greu sa mearga mai usor ? Iar la tine invers , sa pice portbagajul ca un bolovan ?
Scris: Dum Feb 15, 2009 7:55 pm
de nini
QUOTE (goangaus @ Feb 15 2009, 03:55 PM) Am schimbat amortizoarele si de fericire am filmat cum se inchide acum portbagajul:
http://www.youtube.com/watch?v=rZ_NJriASp0
Imi pare rau ca nu am filmat si inante, practic era imposibil sa inchid portbagajul folosind manerul din interior.
daca asa de usor se inchide vreau si eu.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
Scris: Lun Feb 16, 2009 9:46 am
de goangaus
QUOTE (nini @ Feb 15 2009, 07:55 PM) daca asa de usor se inchide vreau si eu.
dureaza mult operatiunea in service sau operatiunea de convingere a celor din service ca trebuie schimbate telescoapele?
La mine a durat cam o ora, dar in timpul asta mi-au citit si softul computerului de climatizare. Nu m-am chinuit foarte tare sa-i conving, chiar ai cu cine discuta la MCar Metalurgiei. Singura problema este sa ai masina cu data de fabricatie din lotul de campanie (indeva prin 11.2007). Dar daca masina este fabricata mai tarziu si ai probleme cu amortizoarele, banuiesc ca se poate face o nota catre producator si se extinde campania.