Cat consuma noul Lancer 1.8 benzina real
al meu, dupa CB consuma intre 9.5 si 10 la drum intins.
in oras, in trafic intens...fara numar fara numar... peste 14
amanunte de care trebuie sa tii cont:
- consumul indicat de CB se pare ca este un pic mai mare decat cel real
- o masina in primii 0-5000 de km consuma mai mult (este si cazul meu)
- exista diferente intre masinile cu cutii manuale si cele cu CVT
- consumul depinde de modul in care mergi (sportiv, just cruising, etc)
- consumul mai depinde si de felul de benzina pe care o bagi...
dupa cum vezi sunt mai multe variabile de care depinde consumul asa ca nu o sa poti sa ai un rezultat exact...
oricum: daca vrei consum mic si asta e o conditie oarecum sine qua non atunci iti iei un dizel.
daca iti iei masina si nu te intereseaza foarte mult cat consuma ci alte avantaje cu ar fi motorul silentios... atunci ia-ti benzinar
in oras, in trafic intens...fara numar fara numar... peste 14
amanunte de care trebuie sa tii cont:
- consumul indicat de CB se pare ca este un pic mai mare decat cel real
- o masina in primii 0-5000 de km consuma mai mult (este si cazul meu)
- exista diferente intre masinile cu cutii manuale si cele cu CVT
- consumul depinde de modul in care mergi (sportiv, just cruising, etc)
- consumul mai depinde si de felul de benzina pe care o bagi...
dupa cum vezi sunt mai multe variabile de care depinde consumul asa ca nu o sa poti sa ai un rezultat exact...
oricum: daca vrei consum mic si asta e o conditie oarecum sine qua non atunci iti iei un dizel.
daca iti iei masina si nu te intereseaza foarte mult cat consuma ci alte avantaje cu ar fi motorul silentios... atunci ia-ti benzinar
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Vezi si http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1584, s-a mai discutat.
Da am inteles de ce va intrebam eu am avut o laguna de 1.9d 120cp in fine am facut-o bucati,acum as vrea sa imi iau lanceru dar nu stiu exact care 2.0d sau 1.8 benzina cu 2.0 d am facut test drive dar cu benzina nu cel disel am inteles ca consumul 8,5 pe cand cel pe benzina undeva la 11 dar si diferenta de pret intre disel si benzina este de 2500 euro asa ca nu prea stiu ce sa fac eu merg prin Bucuresti si destul d multe drumuri lungi astept pareri.Multumesc d intelegere
QUOTE (Nicu17 @ Dec 22 2008, 05:21 PM) Da am inteles de ce va intrebam eu am avut o laguna de 1.9d 120cp in fine am facut-o bucati,acum as vrea sa imi iau lanceru dar nu stiu exact care 2.0d sau 1.8 benzina cu 2.0 d am facut test drive dar cu benzina nu cel disel am inteles ca consumul 8,5 pe cand cel pe benzina undeva la 11 dar si diferenta de pret intre disel si benzina este de 2500 euro asa ca nu prea stiu ce sa fac eu merg prin Bucuresti si destul d multe drumuri lungi astept pareri.Multumesc d intelegere
2.0D chiar si 6.5 sau chiar 6 dar in oras .... depinde de oras
intra pe jurnalul meu ca am mai scris acolo de consumul inregistrat de mine
2.0D chiar si 6.5 sau chiar 6 dar in oras .... depinde de oras
intra pe jurnalul meu ca am mai scris acolo de consumul inregistrat de mine
QUOTE (santto @ Jan 10 2009, 08:40 AM) 2.0D chiar si 6.5 sau chiar 6 dar in oras .... depinde de oras
intra pe jurnalul meu ca am mai scris acolo de consumul inregistrat de mine
si mie in pitesti dupa ce au dat drumul la centura imi arata consumul de 8,5 la 1,5 mt, deci se poate sa consume cum scrie la carte. Consumul depinde de orasul in care mergi, de orele cand circuli, de cum circuli, etc.
intra pe jurnalul meu ca am mai scris acolo de consumul inregistrat de mine
si mie in pitesti dupa ce au dat drumul la centura imi arata consumul de 8,5 la 1,5 mt, deci se poate sa consume cum scrie la carte. Consumul depinde de orasul in care mergi, de orele cand circuli, de cum circuli, etc.
Confirm cu mare placere ceea ce au mai spus si alti colegi de forum (si pe atunci nu-mi venea sa-i cred), anume ca de pe la 15000 km consumul scade semnificativ. Ultimul drum intins (vorba vine) pe care l-am facut, Timisoara - Oradea si retur, l-am parcurs ca de obicei, incercand sa mentin viteza confortabila de 140 km/ora in afara localitatilor. Foarte rar am ajuns sub 120, iar in depasiri mai treceam si de 160. Spre marea mea mirare, consumul pe cea mai mare parte a drumului era la 8.8, urcand la 9.0% spre final, unde s-a mai aglomerat si a trebuit sa fac frecvente franari si reaccelerari. Pana acum, in conditii de condus similare eram obisnuit (si resemnat) cu un consum de 12 - 12.3%!
P.S. Am meditat ceva vreme inainte sa ma decid sa relatez cele ce urmeaza (offtopic). Ma gandesc insa ca poate fi util si altora ca experienta, fara a fi traita direct.
Era sa fiu implicat intr-o frontala la viteza maricica. Cele cateva momente concentrate s-au succedat astfel:
- Mers la drum intins (pe ruta de mai sus,) fara vehicule in apropiere, peste viteza legala
- Observ ca de pe un drum secundar din stanga mea un autoturism semnalizeaza dreapta si vireaza in consecinta pentru a se incadra pe soseaua pe care eram, dar in sens de mers opus. Nu ma alertez pt. ca totul pare in regula, nu trebuie ne intersectam, este largamant, este loc suficient sa se incadreze chiar si un autocar.
- Vad cu groaza ca virajul sau dreapta este extrem de larg si botul masinii lui deja a trecut linia mediana, taindu-mi calea.
- Frana la disperare, claxon din reflex, bruschez volanul dreapta-stanga in incercarea de evitare fara a iesi de pe drum (stiti de santurile criminale de langa acostament). Fiind vorba de fractiuni de secunda nu era timp de contemplari, dar subconstientul evalueaza situatia in mod reflex asa ca stiam ca sansele sa scap sunt apropiate de zero.
- Poate fiind si ziua de Pasti (sunt catolic), Doamne-Doamne a facut o minune doar pentru mine si s-a multumit numai cu un avertisment. N-a urmat impactul asteptat si ruperea filmului, nici rasturnarea, ba mai mult, nici n-am parasit carosabilul! Dupa franarea brusca, manevra de slalom, frana de motor ce a urmat si pana m-am dezmeticit suficient sa ma uit pe vitezometru, mai aveam o viteza reziduala de 110.
- Nu stiu ce a facut celalalt, nu m-am uitat in oglinda retovizoare, dar in acele momente nu ma gandeam la asta. Eram absolut uimit ca am scapat teafar. Banuiesc ca a franat in mijlocul drumului cand m-a observat. Dupa ce mi-am revenit suficient, primul impuls a fost sa ma intorc dupa el, sa-l opresc si sa-l trag din masina. In starea de spirit in care eram, n-ar fi contat nici daca imbecilul era de doua ori cat mine. A invins totusi ratiunea. Gestul meu n-ar fi avut nici un rost si cel mai probabil as fi gasit un Nea' Vasalie beat crita la volan, intorcandu-se de la plivit, cu pantalonii facuti maro. Am multumit la Cel De Sus ca nu s-a intamplat nimic si mi-am vazut de drum.
Concluzii:
1. Masina a trecut cu brio un test de stabilitate. Sunt convins ca in conditii similare m-as fi dat peste cap cu multe alte masini.
2. De acum trebuie sa fiu in alerta la orice masina vine de pe un drum lateral, indiferent de pe care parte si indiferent inspre care sens se indreapta.
3. Poate ar trebui sa merg mai aproape de viteza legala pe drumurile mioritice, sunt multi ciobani la volan! Este cel mai greu lucru si deocamdata nu pot sa promit asa ceva. Lancerul prea da senzatia de siguranta.
P.S. Am meditat ceva vreme inainte sa ma decid sa relatez cele ce urmeaza (offtopic). Ma gandesc insa ca poate fi util si altora ca experienta, fara a fi traita direct.
Era sa fiu implicat intr-o frontala la viteza maricica. Cele cateva momente concentrate s-au succedat astfel:
- Mers la drum intins (pe ruta de mai sus,) fara vehicule in apropiere, peste viteza legala
- Observ ca de pe un drum secundar din stanga mea un autoturism semnalizeaza dreapta si vireaza in consecinta pentru a se incadra pe soseaua pe care eram, dar in sens de mers opus. Nu ma alertez pt. ca totul pare in regula, nu trebuie ne intersectam, este largamant, este loc suficient sa se incadreze chiar si un autocar.
- Vad cu groaza ca virajul sau dreapta este extrem de larg si botul masinii lui deja a trecut linia mediana, taindu-mi calea.
- Frana la disperare, claxon din reflex, bruschez volanul dreapta-stanga in incercarea de evitare fara a iesi de pe drum (stiti de santurile criminale de langa acostament). Fiind vorba de fractiuni de secunda nu era timp de contemplari, dar subconstientul evalueaza situatia in mod reflex asa ca stiam ca sansele sa scap sunt apropiate de zero.
- Poate fiind si ziua de Pasti (sunt catolic), Doamne-Doamne a facut o minune doar pentru mine si s-a multumit numai cu un avertisment. N-a urmat impactul asteptat si ruperea filmului, nici rasturnarea, ba mai mult, nici n-am parasit carosabilul! Dupa franarea brusca, manevra de slalom, frana de motor ce a urmat si pana m-am dezmeticit suficient sa ma uit pe vitezometru, mai aveam o viteza reziduala de 110.
- Nu stiu ce a facut celalalt, nu m-am uitat in oglinda retovizoare, dar in acele momente nu ma gandeam la asta. Eram absolut uimit ca am scapat teafar. Banuiesc ca a franat in mijlocul drumului cand m-a observat. Dupa ce mi-am revenit suficient, primul impuls a fost sa ma intorc dupa el, sa-l opresc si sa-l trag din masina. In starea de spirit in care eram, n-ar fi contat nici daca imbecilul era de doua ori cat mine. A invins totusi ratiunea. Gestul meu n-ar fi avut nici un rost si cel mai probabil as fi gasit un Nea' Vasalie beat crita la volan, intorcandu-se de la plivit, cu pantalonii facuti maro. Am multumit la Cel De Sus ca nu s-a intamplat nimic si mi-am vazut de drum.
Concluzii:
1. Masina a trecut cu brio un test de stabilitate. Sunt convins ca in conditii similare m-as fi dat peste cap cu multe alte masini.
2. De acum trebuie sa fiu in alerta la orice masina vine de pe un drum lateral, indiferent de pe care parte si indiferent inspre care sens se indreapta.
3. Poate ar trebui sa merg mai aproape de viteza legala pe drumurile mioritice, sunt multi ciobani la volan! Este cel mai greu lucru si deocamdata nu pot sa promit asa ceva. Lancerul prea da senzatia de siguranta.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori