Consum Mitsubishi Lancer 1.8 MT

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Noi 27, 2008 8:45 pm

Ovydiu_p,

Daca m-ai citat pe mine cu consumul de 11 la suta la regim de 140 trebuie sa fac o precizare, 140 inseamna minim 140 km/h si de obicei mers intr-un regim mai sportiv. Cred ca aici poate sa ma ajute si Cristi, ca stie cam cum merg si are talent de povestitor...

In plus de ast acum, la 9600 km, consumul s-a dus la regimul mentionat undeva sub 8.5 l /100 km.

Daca ai sa faci calcule, ai sa vezi ca 1.8 este rentabil...dar trebuie sa faci o mica analiza la ceea ce vrei.
Bineinteles fiecare posesor va aduce argumente de ce masina pe care o are este cea mai buna alegere.
Era un topic unde s-a studiat aceasta porblema.

Oricare ar fi alegerea ta, bucura-te de ea.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Noi 28, 2008 11:36 am

Bogdan, depinde ce vrea omu' de la masina.
Daca vrea consum minim de ulei si carburant, atunci lanceru' e exclus, un 1.6 dizel fiind perfect.
Altfel, trebuie sa se decida intre un vw dizel mai ieftin, neinsonorizat, etc etc denumit lancer sport sedan did ) si un lancer benzina cu o motorizare mult mai apropiata de ceea ce se doreste a fi un lancer, mult mai japan, mai fiabil si mai corect ca pret, ca pretentie de model nou, etc.

Cat despre sportivitate...asta era trasatura principala a lancerului, urmarita de atat de clienti cat si de producator, acum nu mai e chiar asa....
Vremurile s-au schimbat, oamenii au evoluat ) si acum conteaza, pielea, navigatorul, designul, folia de pe geamuri, jantele cat mai lucioase, pretul mic, "dincolo era mai ieftin", cado' ...

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Noi 28, 2008 1:02 pm

Este adevarat, chiar vb cu colegii, din 10 clienti, nu sunt 2 care sa ceara echiparea Inform(pe orice model), asa ca pt ce sa mai aducem pe stoc echipari slabute? chiar nu merita, romanu e snob, daca vecinu are masina cu clima, io-mi cumpar masina cu clima bi-zona. Chestia cu "cado", e iar adevarata, ca la noi niciunde, oricat ai oferi, nu este destul...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Noi 28, 2008 6:21 pm

QUOTE (DeBogdan)Cred ca aici poate sa ma ajute si Cristi, ca stie cam cum merg si are talent de povestitor...
...

Acum am vazut asta cu talentu'.
D-aia aveam numai nota 2 la romana in liceu!
Blana eram, nu citeam nimic, in schimb improvizam..."cu ce e ba poezia asta ? cu tarani, saracie, iobagie... aha, si de aici comentariul era gata...taranul roman, dragostea de pamant, de tara, spiritul de sacrificiu pentru tara si neam...mai ca imi dadeau lacrimile cand debitam prostii pe banda rulanta....degeaba...nota 2, stai jos!" )
Asa ca asta cu talentu' sa i-o spui profei mele de romana!

Cum mergi tu ?
Pai normal nu esti... asa ca ti se iarta!

Eu chiar nu-i inteleg p-astia care merg cu viteza, figuri pe viraje, scartait din roti...

QUOTE (Danyutz)... ca la noi niciunde, oricat ai oferi, nu este destul...

Probabil e nevoie de viagra ?

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Noi 28, 2008 7:35 pm

QUOTE (Cristi)un benzinar japonez caruia poti sa-i dai rosu mult si bine ca nu se supara, dimpotriva.


Asa ca daca vrei un lancer, ia-ti totusi un lancer...
Daca vrei tdi ia-ti un vw.

Cristi nu mai speria omu cu turometru' pe rosu :twisted: lasa-l sa-si ia diesel.
Sfatul meu personal (fost sofer de vw golf tdi) merge excelent si diesel-ul dar niciodata nu vei avea satisfactia pe care ti-o da motorul pe benzina in turatii mari...iar aici sa nu te mai intrebi de consum...consumul chiar nu mai conteaza... :twisted:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 29, 2008 1:25 am

Lav, ai dreptate, il las sa-si ia dizel.
Man, uite zice si Lav ca dizelu merge excelent si consuma si putin, deci ia-ti dizel si un turbo e turbo da-l in masa, ca d-aia e turbo.

Satisfactia pe care ti-o da motorul pe benzina ?
Hm, nu o sa te maturizezi niciodata Lav , pai si demaraju' la dizel care lipeste turbo raceru de scaun de nu-l mai dezlipeste niste dracu' ?
Asta nu e tot satisfactie ?

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Sâm Noi 29, 2008 11:36 am

Trage bine "le diesel", dar motorashul pompa-diuza, nu-i cel mai racer...io unu nu-s multumit si nu-l prea recomand, decat daca e omu fixat pe diesel.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Dec 01, 2008 7:24 pm

nici o problema cu pornirea pana acum...o sa manance ulei ( maxim 1l la 10000km...pe undeva pe aici , dar depinde si de cum alergi tu masina)

mai multe informatii o sa gasesti si la mine in jurnalul de bord.
bafta

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Lun Dec 01, 2008 10:20 pm

Cu 770 km la bord,deci inca n-am iesit din rodaj,am facut consumul la pompa dupa 100km rulati doar in oras si mi-a iesit 13,94.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Dec 02, 2008 11:58 am

Nahki,

Daca e vorba de bucuresti, cam ala e consumul la kilometrii pe care ii ai. In timp, dupa ce va mai invatati, se mai reduce consumul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori