treapta I de viteza

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
ady93 DLJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 14, 2008 3:46 pm

Mesaj de ady93 DLJ » Sâm Noi 15, 2008 3:12 pm

salut lancerotilor ! se intampla deseori sa intre in treapta I sacadat,intrerupt de parca ar fii din fragmentata in 2-ua . are cineva raspunsul sau explicatie ptr treaba asta ?e putin curioasa treaba...
Fişiere ataşate
25102008.jpg
25102008.jpg (5.04 KiB) Vizualizat de 3531 ori

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 15, 2008 4:17 pm

Lancer 1.5 ?

Stai linistit ca n-are nimic.
Treapta I nu e sincronizata, asa face toate.

E o cutie de viteze utilizata initial pe colt 2004 si smart fourfour, ulterior utilizata si pe lancer sport sedan 2008 1.5 109CP.
Cutia e made in germany, iar motorul cred ca in holland.
Cel putin asa e la colt, si la dimensiunea cererii pentru lancer 1.5 nu cred ca s-au apucat sa deschida alte linii de productie.

Nu se strica nimic oricum!
Si daca se strica ceva se schimba toata cutia, deoarece nu se gasesc componente pentru ea ceea ce e bine...in garantie.

Noroc!

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Noi 15, 2008 6:31 pm

Deci am pus-o in privinta cutiei . Stiu ca si tu ai ceva probleme , iar daca e la fel si trebuie schimbata toata , mare belea ..
Parca asa ti-au spus cei de la service, nu?
Nici nu stii ce sa mai faci ... Sa abuzezi de ea acum cat mai e in garantie sau s-o legani asa usurel ?

Pana la era un avantaj garantia aia de 5 ani...

Nu am fost de acord cu tine cand ai spus " ce fani sunt unii " , atunci cand au vazut reducerea si extinderea de garantie ...
Preferi tu ca fan, sa dai dublu si sa nu ai nici o zi de garantie ( care e relativa ) pentru aceiasi masina , fata de unul care si-a dorit masina din alte motive .

Discutie intre dealer si fan...

- Ati dori un lancer , inteleg ...
- Da
- Sunteti fan mitsu ?
- Da , da , mai am vreo trei in garajul supraetajat .
- Aha , ok ! Pai atunci nu aveti garantie la ea si pretul este dublu .
- Mai aveti intrebari ?...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 15, 2008 10:59 pm

Bughy, cutia asta e fabricata in Germania, deci nu se poate spune ca e proasta calitativ.
Asa a fost conceputa in 2004, treapta I si marsarierul nu sunt sincronizate...ceea ce pentru clasa mica adica masini mai ieftine (colt), pentru 2004, nu era nimic neobisnuit.
In aceste conditii e normal sa agate, sa intre mai greu sau chiar sa nu intre din prima in treapta I si marsarier.

Cu toate astea, aceasta cutie, pe lancer 1.5, pe langa rapoarte diferite, cred ca a suferit si niste imbunatatiri pentru ca in marsarier intra perfect, chiar am impresia ca este sincronizat.
De asemenea, posibil sa se mai fi imbunatatit cate ceva la sistemul de comanda levier-cutie care la colt cel putin, e pe baza de cabluri.
Motorul la lancer e prins de caroserie si in in partea din fata si nu mai joaca in suporti odata cu cutia la accelerari puternice si comanda se transmite bine de la levier in cutie pentru ca acele cabluri nu se mai flexeaza.

Pe mine nu mai ma deranjeaza ca agata in treapta I, nici ca uneori nu intra din prima in marsarier...ci pentru ca agata puternic la turatii mari, la trecerea din treapta a II-a in treapta a III-a si crrrrrr se duc dracu pinioanele. :-D
Si ar fi culmea culmilor ca dupa ce i-am stresat pe cei din service 1 an de zile cu aceasta cutie....cand iese din garantie sa ma vad pus in situatia sa o cumpar! )
De fapt am glumit...nu ar fi culmea culmilor, ar fi chiar ceva normal!

Totusi...cred ca se mai poate umbla la sistemul de comanda levier - cutie...reglat, uns.
O sa merg sa cer asta in service si cred ca va fi OK!

Legat de fani...ok, ai dreptate!
Dar era normal ca odata si odata sa se faca trecerea de la garantie de 3 la garantie de 5 ani.
De asemenea pretul...a scazut peste tot.
Reactiile mi s-au parut exagerate...unu' care e fan, nu reactioneaza asa.

In alta ordine de idei, Mitsubishi ar fi printre primii pentru care criza si ieftinirea...nu ar constitui o problema grava.
Cu exceptia designului care si ala...nu s-a investit prea mult in proiectarea acestui lancer.
Platforma de outlander , motor si cutie de la colt adica si daimler, motor de la vw, motor world engine, bord de la outlander, samd.
Pentru toate acestea erau deja linii de fabricatie dinainte.
Hocus Pocus gata lanceru'.
Ambalaju' asta misto + echita "sport" + o caldare de gadgeturi care se gasesc in china la 100 euro si gata jucaria pentru baietei si fetite.
S-au grabit sa-l scoata, dar se pare ca ei inca mai lucreaza la masina asta...au mai "reparat pe la bord si tare sunt curios ce va mai urma.
Dupa parerea mea criza poate sa fie cat de nasoala, mitsubishi si-a facut bine calculele deoarece de prin 2004 are probleme (sau avea), aspect
care se reflecta si in produs.
Cred ca in maxim 2 ani cred va fi OK si eventual si japonez!
M-as mira sa nu mute si productia acestui model in olanda, dar nu cred ca se va observa vreo diferenta.

bafta!

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Noi 16, 2008 10:01 am

Salut Cristi !

Pai daca vei fi nevoit sa cumperi cutia , te orientezi spre una second care nu face ca toate , sau iei una noua ?

Mie mi-a facut crrrr de vreo doua ori in marsarier cu masina oprita si de obicei dimineata la prima pornire .
Poate din graba sau de adormit ce eram . Data viitoare o sa fiu mai atent sa vad daca e vreo problema sau e soferul de vina .

Deci pana la urma problema asta cu agatatul in treapta 1 la Lancer 2008 e " oficiala " si asa face toate ... ( la inceput nu era credibila , se dadea vina pe utilizator )

Cred ca acum s-a uitat si de pret si de garantie , si oftica s-a mutat pe noua restilizare ( minora zic eu, dar de apreciat ) a bordului . O tentativa de facelift ...

P.S Mia placut raspunsul tau si ai inteles ce am vrut sa spun , dovada ca nu ai luat-o ca pe o ofensa . Numai bine !!

Avatar utilizator
ady93 DLJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 14, 2008 3:46 pm

Mesaj de ady93 DLJ » Dum Noi 16, 2008 11:47 am

mda... aveti dreptate si in marsarier face cam lafel dar asta e ,eu unul sun in continuare fascinat de masina asta 1.5L e minunata !

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Noi 16, 2008 1:07 pm

Salut baieti,

Bughy, iti dai seama ca numai la cutie nu imi sta mie gandu'.
Nu cred ca se va strica asa curand, dar pentru ca veni vorba de cutie, cam asa stau lucrurile.
Cutia poate sa mai functioneze 200.000km de aici incolo, dar faptul ca uneori agata din a II-a in a III-a trebuie remediat intr-un fel si pentru asta voi mai merge in service, incercarea moate n-are.
Am intalnit acum ceva timp un tip care era venise cu un colt in service si se plangea de cutie sau de ambreiaj, nu-mi amintesc exact, dar era negru de suparare pentru ca "totul era perfect" din verificari si vroia sa le ceara hartie semnata in care sa declare ca e ok. )
Oricum, daca se va strica voi merge in service, o sa platesc si asta e.
O sa le amintesc ca eu sunt ala care s-a plans cand masina era noua, nu o sa-si mai aminteasca nimeni, eu o sa mai scriu cateva posturi acide si "ce te-am tzapit fraiere!"
Asta e, imi place masina, iar la noi neseriozitatea nu tine cont de marca, dar nu voi alege niciodata varianta SH.

Totusi coltul e o masina conceptie 2004 care la vremea aia, si ulterior, timp de 2-3 ani, tehnologic si performante a fost net superioara concurentelor sale din clasa mica si nu numai din prisma raportului pret/dotari, cat mai ales datorita unor date de natura tehnica ceea ce nu se mai poate spune acum la sportivul gamei mitsubishi, lancer.

Mi s-a explicat la vremea respectiva ca "asa e cutiile la clasa mica din considerente de pret".
De altfel si lipsa insonorizarii a fost motivata la fel, pretul.
OK!
Acum aceste doua aspecte sunt intalnite mai mult sau mai putin si la lancer 1.5 si nu numai, care parca face parte din alta clasa, dar asa e la masinile sport sedan ! )

Daca iti caraie cand esti pe loc e clar...nu apesi ambreiajul pana la capat.
Asa ti se va spune in service! )
Si chiar vor insista, pentru ca "altceva nu are ce sa fie"
Sunt penali unii , daca ii cauti la CV iti dai seama ca in alte vremuri in care nu toti idiotii aveau diploma si umblau la costum, ca ar fi vandut zarzavat in piata.

Numai bine!

PS. Nu ma ofensez asa usor.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Noi 16, 2008 1:12 pm

QUOTE (ady93 DLJ)mda... aveti dreptate si in marsarier face cam lafel dar asta e ,eu unul sun in continuare fascinat de masina asta 1.5L e minunata !

Bucura-te de ea cat mai mult, restul sunt detalii.
Masina nu e nici cea ai buna, nici cea mai rea din clasa ei, dar cu exceptia unor chestii descrise si pe aici, nu te faci de ras cu ea si e o alegere buna pana intr-un anumit pret.
Si eu am fost fascinat, acum nu mai sunt, dar imi lipseste daca nu o conduc 3 zile.

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Mie Noi 26, 2008 11:57 am

Oi fi eu mai de?tept (sau dimpotriv?), dar „ag??atul” ?n viteza I am ?nceput s?-l rezolv nemaitr?g?nd mult de manet? spre st?nga (gen „curs? complet?”, ?n fine) ?n timp ce ?mping c?tre ?nainte. ?i intr? ca uns?, ?mi fuge din m?n? dac? doar o ?mping cu podul palmei.
C?t prive?te viteza a IIIa, la un moment dat iar ?ncepusem s? o manevrez prost, ?mping?nd ?nainte, dar gre?it, nu o duceam spre centru c?t trebuia. Dar m-am re-corectat, l?s?nd maneta s? alunece singur? ?n N, ca pe urm? doar s-o ?mping fix ?nainte. Bine, dac? ?in mor?i? s? schimb rapid vitezele, m-am ?nv??at s? „conduc” maneta pe drumul cel bun ?i corect.

Acum, ce spun eu aici foarte descriptiv poate p?rea (?i chiar fi) abureala secolului ?i reinventarea ro?ii p?trate. Nu pot eu s? m? contrazic ?n varii subiecte cu Cristi sau al?ii ce au ani de experien?? ?i alte skill-uri. Eu doar ?naintez ni?te observa?ii personale ce pot fi (sau nu) de folos ?i altora.

O zi bun? !

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 26, 2008 12:13 pm

Repet, la lancer 1.5 comportamentul cutiei, manevrabilitatea ei, sunt mai bune decat la colt.
A suferit niste modificari si/sau imbunatatiri.
"Solutiile" prin care se..."rezolva" anumite chestii nu se aplica in totalitate de la masina la masina, uneori chiar deloc.
De asemenea si la mine intra uneori ca unsa in treptele I, i...samd, alteori... si nu e vorba de proasta manevrare...sunt chestii independente de posesor, sunt f cunoscute si unanim impartasite, inclusiv de service.

Cica s-a dorit o cutie ieftina!
OK, foarte corect dar vin si pun problema altfel.
Cutiile de pe supernova sunt perfect manevrabile indiferent de posesor, de cat de destept sau prost e (de parca ar avea vreo legatura) si intra ca uns in orice treapta.
Sa inteleg ca pe supernova, o masina cel putin de doua ori mai ieftina, e o cutie mai scumpa decat pe colt ? )

In primul rand vorbim de o cutie germana si o transmisie made in germany de la cap la coada.
Am vazut cu ochii mei...peste tot made in germany.
Deci s-a dorit o solutie ieftina, poate prea ieftina.
Din 2004, doar 3 modele au mai ramas japan 100%, conceptie, productie, motorizari, tehnologii, etc.... evo, pajero si l200.
Atat!

PS. Am dat cutia jos in service...ambreiajul e dus in proportie de 60%, cica mai merge 10.000 - 15.000 km ceea ce e bine avand in vedere ca masina are 25.000 km rulati in bucuresti in proportie de 95% si intr-un mod destul de vioi ca sa zic asa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 81 vizitatori