Mitsubishi Lancer Sportback X - A IESIT PE PIATA!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Mar 09, 2009 6:54 pm

Mie nu imi place, mi se pare ca nu se potriveste deloc botul cu fundul.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Mar 09, 2009 7:38 pm

Acum sa nu fim rai

E ca orice design nou, dureaza un pic pana ti se obisnuieste ochiul. Oricum e o chestie care tine de gusturi.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Mar 09, 2009 7:57 pm

mie mi s-a obisnuit ochiu cu sedanu instantaneu , dar cu breku' asta ......nu reuseste ochiu meu sa se obisnuiasca deloc si mai ales cu spatele lui Sportback ....
parerea mea...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Mar 09, 2009 8:12 pm

din ce am inteles, chiar exista un ralliart adus de afara.
e posibil sa fie chiar ala.
a, acu am vazut ca e pe usa sigla.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Lun Mar 09, 2009 8:59 pm

Weekendul trecut chiar am testat un SPortback, varianta INTENSE, 1,8 l CVT. Sincer in afara designului exterior nu am simtit nici o diferenta notabila ca si senzatie la condus in masina, ca spatiu interior etc. Ce nu mi-a placut deloc, dar deloc, a fost spatele, in opinia mea nu are absolut nici o legatura cu restul masinii.

Oricum, eleronul acela inaltat sau cum i se zice chiar da un farmec aparte, mai imblanzeste putin din aspectul posterior.

Cred ca o sa aiba soarta oricarui Hatch-back derivat dintr-un sedan, sau pe scurt, vanzari mult mai mici din cauza unui design nefiresc pentru acel model.

La fel cum la SUbaru, noul Impreza in stil hatch-back nu se apropie de designul celui vechi, la fel si la Lancer, nu se potriveste cu imaginea formata de sedanuri.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Mar 09, 2009 10:43 pm

QUOTE (Vibe @ Feb 26 2009, 11:49 AM) De ce ciudat?
iti zic eu imediat:

1. Am in posesie un renault 21 din 1990, 2.0i, aspirat, 12 supape, 136 CP si.... 175 Nm. Tot in posesie mai am si un Lancer Classic 2.0i, aspirat, 16 supape, 136 CP si...176 Nm. Sa inteleg ca am doua masini cu un "cuplu motor surprinzator pentru un motor aspirat de aceasta cilindree". Sa fim seriosi, exista si alte masini cu aceeasi cc, fara veleitati sportive si cu un cuplu apropiat daca nu egal.
2. "Avand in vedere alegerea nefericita a pneurilor, modelul avea o usoara tendinta supraviratorie, care se corecteaza cu anvelope potrivite sezonului.". Yeah, right!

Astea sunt doar doua chestii de unde poti trage concluzia ca este un articol ..."ciudat". Eu as spune ca-i chiar un articol prost, scris de alti pafaristi, cu un bagaj de cunostinte auto comparabil cu bagajul meu de cunostinte in ceea ce priveste Shitzu.
Cit despre aia care au spus ca Focusu' si Golfu' sunt mai tari ca Lancer-ul, se incadreaza perfect in categoria de oameni strinsi sub generoasa egida a sloganului: "Ce stie taranu' ce e dobermanu'..... zice ca-i o caprioara mai neagra."

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 10, 2009 8:36 am

Am un prieten care lucreaza in domeniu... una imi zicea el alta scriau prin revista. Mai nou... incep sa fie mai realisti.

Cat despre articol l-am citit atunci. Eu nici nu cred ca au testat masina aia )

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Mar 12, 2009 2:37 pm

Momentan, masinutza este in service, cu bara din fatza sparta si primul radiator indoit.
Ma gandeam sa fac o fapta buna (masinutzei) si sa ii pun bara de sportback...La auzul pretului (pentru upgrade - nu de la 0) de 725 euro fara TVA (!?!?!?!) m-am lasat pagubash...
Chiar atat de mare sa fie diferenta de pret intre cele doua? Mi se pare jenant.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mar 12, 2009 2:49 pm

Spoilerul de plastic de la bara e la acelasi pret cu cel de pe lancerul normal (adica vreo 325eur). Mai trebuie sa platesti grilele de sportback care din cate am inteles sunt vreo 300 si ceva de euro.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Mar 12, 2009 4:49 pm

QUOTE (cix @ Mar 12 2009, 02:49 PM) Spoilerul de plastic de la bara e la acelasi pret cu cel de pe lancerul normal (adica vreo 325eur). Mai trebuie sa platesti grilele de sportback care din cate am inteles sunt vreo 300 si ceva de euro.

Ok. Plus proiectoarele, care nu se mai potrivesc, inca 200. Si restul de 225? Ah, pentru deranj.
Cum dracu scoti 2 masini la acelasi pret cand numai diferenta la bara din fata e aproape 1000 euro? Sa inteleg ca in alta parte a masinii e 1000 in minus? E o intrebare retorica...raspunsul corect poate fi dat numai in japoneza...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori