Scris: Vin Sep 26, 2008 9:45 am
De sportback stiti cu totii.
Ei bine, la anul va aparea un Lancer Ralliart, motorizare 2.0 litri Turbo DOHC MIVEC de 240 CP, disponibili la 6000 rot/min, in timp ce cuplul maxim de 343 Nm va fi prezent la 3500 rot/min.
Look-ul cam la fel, diferente ar fi in fata, unde spoilerul este cu grila dintr-una ca la EVO, cateva sigle de Ralliart, una cu stripe-uri verticale pe grila fata si una Ralliart pe spate. Pe la interior, va aparea volanul de Evo si scaunele tip scoica... si cam atat.
Io personal ma cam enervez la faza asta (cum m-am enervat si ptr faza cu Outlander la mega discount), ca as fi luat un Ralliart, dar ma calmez la gandul ca kitul de Ralliart va aparea tot in acelasi moment si pentru 1.8 (desi el exista ptr 1.8 si 2.0 benzina - se tot amana lansarea sa oficiala). Problema va fi cat de mare diferenta poate sa creeze pe un 1.8 acest kit, ca am asa o senzatie ca mai mult de 40 de CP nu va putea scoate (creca vreun 25 ar fi mai realistic sincer sa fiu).
Pretul nu se stie. O pasarica olandeza mi-a soptit ceva de 30.000 ptr varianta Intense (echiparea minima cu care va veni Ralliart). Moment in care m-am calmat brusc, dandu-mi seama ca Instyle va costa probabil 33.000. (Vorbim de preturi fara TVA). Mi se pare un pic cam mult, dar na...
Specificatie: Ralliart va avea tractiune 4wd, imprumutata de la fratele mai mare EVO, inclusiv acel selector naravas ptr carosabil, adica sport, macadam, snow.(sau ma rog ce o avea). Pe langa asta, transmisie SST cu dublu ambreiaj (implicit vom avea padele la volan) si gestionarea tractiunii de un diferential central activ, care imparte forta de tractiune intre puntea fata si puntea spate.
Contrar zvonurilor de prin vara, nu va exista Ralliart pe hatchback.
Ei bine, la anul va aparea un Lancer Ralliart, motorizare 2.0 litri Turbo DOHC MIVEC de 240 CP, disponibili la 6000 rot/min, in timp ce cuplul maxim de 343 Nm va fi prezent la 3500 rot/min.
Look-ul cam la fel, diferente ar fi in fata, unde spoilerul este cu grila dintr-una ca la EVO, cateva sigle de Ralliart, una cu stripe-uri verticale pe grila fata si una Ralliart pe spate. Pe la interior, va aparea volanul de Evo si scaunele tip scoica... si cam atat.
Io personal ma cam enervez la faza asta (cum m-am enervat si ptr faza cu Outlander la mega discount), ca as fi luat un Ralliart, dar ma calmez la gandul ca kitul de Ralliart va aparea tot in acelasi moment si pentru 1.8 (desi el exista ptr 1.8 si 2.0 benzina - se tot amana lansarea sa oficiala). Problema va fi cat de mare diferenta poate sa creeze pe un 1.8 acest kit, ca am asa o senzatie ca mai mult de 40 de CP nu va putea scoate (creca vreun 25 ar fi mai realistic sincer sa fiu).
Pretul nu se stie. O pasarica olandeza mi-a soptit ceva de 30.000 ptr varianta Intense (echiparea minima cu care va veni Ralliart). Moment in care m-am calmat brusc, dandu-mi seama ca Instyle va costa probabil 33.000. (Vorbim de preturi fara TVA). Mi se pare un pic cam mult, dar na...
Specificatie: Ralliart va avea tractiune 4wd, imprumutata de la fratele mai mare EVO, inclusiv acel selector naravas ptr carosabil, adica sport, macadam, snow.(sau ma rog ce o avea). Pe langa asta, transmisie SST cu dublu ambreiaj (implicit vom avea padele la volan) si gestionarea tractiunii de un diferential central activ, care imparte forta de tractiune intre puntea fata si puntea spate.
Contrar zvonurilor de prin vara, nu va exista Ralliart pe hatchback.