Placute de frana la lancer di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Aug 14, 2012 9:35 pm

In legatura cu franele care se incing, eu am patit un lucru putin mai neplacut si care a necesitat ceva munca pentru remediere.

Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.

Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Aug 14, 2012 10:12 pm

Bine ca nu s-a intamplat altceva mai grav.

Si pana la urma are cineva o recomandare de discuri?

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Aug 16, 2012 1:38 pm

QUOTE (moro @ Aug 14 2012, 09:35 PM) In legatura cu franele care se incing, eu am patit un lucru putin mai neplacut si care a necesitat ceva munca pentru remediere.

Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.

Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.

Nu are nici o treaba incinsul placutelor cu ruptul surubului de la culisante.Daca se incingeau asa de tare dupa cum spui tu ca,sa decalit culisanta in primul rand nu mai aveai ambreiaj de oarece lichidul de frana fierbea in al doilea rand placutele trebuiau sa ia foc si drumul este lung pana la decalirea culisantei.

@vibe din pacate nu prea exista o gama larga de discuri pentru Lancer X eu unul recomand TRW sau PAGID

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Aug 17, 2012 1:33 am

Cred ca voi opta pentru EBC USR si placute greenstuff.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Aug 17, 2012 9:06 am

QUOTE (speed29 @ Aug 16 2012, 12:38 PM) Nu are nici o treaba incinsul placutelor cu ruptul surubului de la culisante.Daca se incingeau asa de tare dupa cum spui tu ca,sa decalit culisanta in primul rand nu mai aveai ambreiaj de oarece lichidul de frana fierbea in al doilea rand placutele trebuiau sa ia foc si drumul este lung pana la decalirea culisantei.

La treaba cu lichidul de frana nu m-am gandit...poate o fi fost surubul culisant cu probleme si atunci i-a venit sfarsitul, iar eu am pus-o pe seama franelor care s-au incins.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Vin Aug 17, 2012 8:21 pm

Probabil a avut un defect sau a avut parte de o strangere cu simt de raspundere

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Aug 27, 2012 11:31 am

Foloseste cineva sau a folosit placute Yellowstuff de la EBC?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Oct 01, 2012 12:31 pm

Revin. Am pus pana la urma placute YellowStuff in combinatie cu discuri USR. Pana acum ( aprox 1000 km ) sunt foarte multumit si de franare si de zgomot ( care de fapt nu prea este ). Pretul a fost undeva in jur de 1100 ron ( discuri , placute + lichid de frana motul RBF ).

Avatar utilizator
evocris2006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm

Mesaj de evocris2006 » Mar Ian 01, 2013 4:34 pm

Sal pe 15 decembrie 2012 am schimbat placutele pe fata. Aveam 43000km si erau cele din fabrica, le-am schimbat la rep. cu unele tot OEM erau identice ca serii ca ale mele dupa masina, si condusul e tot sportiv, deci e vorba de lotul care sau pus atunci pe masina....si apropo discurile de frana is ca noi la mine..

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 01, 2013 6:50 pm

cat te-au ajuns placutele oem si manopera?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori