Placute de frana la lancer di-d
In legatura cu franele care se incing, eu am patit un lucru putin mai neplacut si care a necesitat ceva munca pentru remediere.
Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.
Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.
Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.
Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.
QUOTE (moro @ Aug 14 2012, 09:35 PM) In legatura cu franele care se incing, eu am patit un lucru putin mai neplacut si care a necesitat ceva munca pentru remediere.
Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.
Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.
Nu are nici o treaba incinsul placutelor cu ruptul surubului de la culisante.Daca se incingeau asa de tare dupa cum spui tu ca,sa decalit culisanta in primul rand nu mai aveai ambreiaj de oarece lichidul de frana fierbea in al doilea rand placutele trebuiau sa ia foc si drumul este lung pana la decalirea culisantei.
@vibe din pacate nu prea exista o gama larga de discuri pentru Lancer X eu unul recomand TRW sau PAGID
Acum ceva timp am avut pe fata placute ebc red stuff impreuna cu discurile ebc turbo groove (pe care le am si acum)...(calitatea franarii=ireprosabila)...doar ca se cam incingeau. Toate bune si frumoase, nu mi-am facut griji. Cand a venit momentul sa schimb placutele pe fata am desciperit ca, din cauza temperaturilor ridicate la care ajungeau placutele si discurile, pe partea dreapta fata unul din suruburile culisante...si mai exact surubul din partea de jos...era retezat de la hexagon. Cred ca s-a decalit din cauza faptului ca s-au incins foarte tare si s-a rupt pentru ca, in prealabil, am schimbat placutele cu mana mea si stiu cum am strans suruburile, asa ca nu cred ca avea cum sa nu fie strans si sa aiba joc si, astfel, sa se rupa. Problema a fost ca nu mai aveam cum sa scot surubul culisant care ramasese infiletat si fara capul hexagon...asa ca am dat tot etrierul jos, am sudat un surub in capul surubului rupt si am reusit sa il scot de acolo.
Asa ca e bine sa tinem cont si de cat de tare se incing placutele si discurile in momentul franarii daca vrem sa nu avem surprize neplacute.
Nu are nici o treaba incinsul placutelor cu ruptul surubului de la culisante.Daca se incingeau asa de tare dupa cum spui tu ca,sa decalit culisanta in primul rand nu mai aveai ambreiaj de oarece lichidul de frana fierbea in al doilea rand placutele trebuiau sa ia foc si drumul este lung pana la decalirea culisantei.
@vibe din pacate nu prea exista o gama larga de discuri pentru Lancer X eu unul recomand TRW sau PAGID
QUOTE (speed29 @ Aug 16 2012, 12:38 PM) Nu are nici o treaba incinsul placutelor cu ruptul surubului de la culisante.Daca se incingeau asa de tare dupa cum spui tu ca,sa decalit culisanta in primul rand nu mai aveai ambreiaj de oarece lichidul de frana fierbea in al doilea rand placutele trebuiau sa ia foc si drumul este lung pana la decalirea culisantei.
La treaba cu lichidul de frana nu m-am gandit...poate o fi fost surubul culisant cu probleme si atunci i-a venit sfarsitul, iar eu am pus-o pe seama franelor care s-au incins.
La treaba cu lichidul de frana nu m-am gandit...poate o fi fost surubul culisant cu probleme si atunci i-a venit sfarsitul, iar eu am pus-o pe seama franelor care s-au incins.
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Sal pe 15 decembrie 2012 am schimbat placutele pe fata. Aveam 43000km si erau cele din fabrica, le-am schimbat la rep. cu unele tot OEM erau identice ca serii ca ale mele dupa masina, si condusul e tot sportiv, deci e vorba de lotul care sau pus atunci pe masina....si apropo discurile de frana is ca noi la mine..
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori