Pagina 10 din 13

Scris: Sâm Oct 11, 2008 10:44 pm
de Cristi
QUOTE (batranu)asta am spus si eu, pacat ca lancerul are o linie frumoasa, sportiva si in cazul motorizarii diesel nu s-a gasit o varianta mai buna.

Ei tot pregatesc o varianta mai buna, dar se misca greu si pana cand il vor scoate s-ar putea sa nu mai impresioneze pe nimeni.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine

Motorizarea diesel actuala a fost absolut necesara pentru a putea scoate lancerul pe piata europeana.
Nu au avut incotro...
Au ales varianta o varianta de motorizare veche si mai ieftina pentru profit.
Si in plus asta se purta la noi si inca se mai poarta.

Scris: Dum Oct 12, 2008 2:27 pm
de DeBogdan
Ar putea fi in continuare ok, daca privim prin prisma consum/norme de poluare.
Dupa cum stiti, limitele de poluare euro 5 sunt destul de greu de atins de un diesel, mai ales prin prisma emisiilor de particule (funingine).

Scris: Dum Oct 12, 2008 6:12 pm
de Raven
?n afara zonei Euro, oare ce norme de poluare or fi ?

Scris: Dum Oct 12, 2008 7:46 pm
de Prime
QUOTE (batranu)daca este asa de ce fabricantul a trecut 9,7s pentru a ajunge la 100km/h?
Stai linistit ca in cartea tehnica sunt trecute sf-uri. Eu la 1.8 cvt am pe carte 11s, iar la niste teste facute fara o mare rigurozitate, fratele meu a scos 9s, cronometrat de mine. Sigur se poate un 8.5 daca se streseaza un pic, sau pune o benzina de 100 etc.

Scris: Dum Oct 12, 2008 11:07 pm
de DeBogdan
Sunt modesti japonezii, da' nu mai spuneti la nimeni. :-D

Scris: Lun Oct 13, 2008 8:10 am
de Marty
QUOTE (DeBogdan)Dupa cum stiti, limitele de poluare euro 5 sunt destul de greu de atins de un diesel, mai ales prin prisma emisiilor de particule (funingine).Pai ce, ii pun eu sa iasa cu godinu' pe strada? :-D

Scris: Lun Oct 13, 2008 9:13 am
de LAV77
QUOTE (batranu)mentionez de la inceput ca sunt adeptul motoarelor diesel.
nu pot sa inteleg cum pentru aceasta masina care personal imi place, cei de la mitsu au o singura matorizare diesel si aia de doi bani.
la o astfel de caroserie trebuie sa ai macar o motorizare diesel care sa duca masina la 100km/h in cel mult 8,5 secunde, corelata cu un consum de sub 5%.
pacat, dieselul de la lancer este si lenes si gurmand.

Ce intrebare e asta? Nu e vorba ca e singura, e prima. Tu te intrebi cum de are o singura mototrizare diesel eu ma intreb cum de are motorizare diesel. Dar astea sunt calculele facute de ei pt a putea intra pe piata europeana.
Sportivitate la consum de sub 5% :roll: . Pt. sportivitate exista EVO :twisted: si probabil ca va aparea Lancer Ralliart (daca pune si pe asta motorizare diesel ma mut pe forumul VW ).

Scris: Dum Oct 19, 2008 7:00 pm
de Cristi

Scris: Lun Oct 20, 2008 9:02 am
de Marty
Cind romanul isi va cumpara masina dupa necesitati, lasind vanitatea la o parte, o sa fim departe rau de tot! In Romania, cea mai mare priza la public ar avea-o un Bentley, cu motor diesel de 1.0l si consum de 3% in oras, care sa atinga suta in maaaaaaxim 5 secunde si care sa coste maxim 15 mii de euro. Dar pina si atunci se vor trezi unii sa se plinga ba de consum, ba de pretul prea ridicat al masinii, ba de lipsa optionalelor.

Scris: Lun Oct 20, 2008 9:49 am
de thor
QUOTE (batranu)mentionez de la inceput ca sunt adeptul motoarelor diesel.
nu pot sa inteleg cum pentru aceasta masina care personal imi place, cei de la mitsu au o singura matorizare diesel si aia de doi bani.
la o astfel de caroserie trebuie sa ai macar o motorizare diesel care sa duca masina la 100km/h in cel mult 8,5 secunde, corelata cu un consum de sub 5%.
pacat, dieselul de la lancer este si lenes si gurmand.

Daca la capitolul performante Speedy a fost suficient de clar in explicatii pot sa spun si eu ca in ce priveste afirmatia ca acest motor ar fi gurmand...te contrazic.Am facut in concediu sapte mii de km si in nici o zi consumul real(calculat la pompa,nu cel afisat la bord)nu a depasit 5%.
Ca impresie generala..acum dupa ce am facut aproape 17 mii de km cu masina...pot sa spun ca,desi am fost reticent la inceput cu privire la un diesel pe Lancer(cu zgomotul nu am reusit inca sa ma impac),acum cand motorul s-a mai lasat pot sa spun ca imi place din ce in ce mai mult.Acelasi lucru il pot spune si despre masina in general...dupa ce primele nemultumiri mai ales cu privire la aspectul materialelor din interior s-au estopat pentru ca pur si simplu nu ma mai uit la ele sunt din ce in ce mai multumit de aspectele reale,cele care conteaza si ma refer aici la comportamentul masinii pe sosea.