Motoare Lancer 2008
Comparativ cu celelalte dizeluri e gurmand, intr-adevar.
La drum intins toate consuma putin si foarte putin, in oras insa, diferentele sunt destul de mari.
Sunt de acord cu batranu' ca la o astfel de caroserie bla bla bla...era nevoie si de un motor pe masura, dizel sau benzina.
Apropo de caroserie, sportivitate, stabilitate, manevrabilitate...la MRC, timpii scosi de lancerele noi nu spun nimic.
Privite din exterior, lancerele vechi luau curbele mult mai bine si mult mai lejer decat lancerele noi.
Deocamdata nu vad acest mare progres in ceea ce priveste stabilitatea...
La drum intins toate consuma putin si foarte putin, in oras insa, diferentele sunt destul de mari.
Sunt de acord cu batranu' ca la o astfel de caroserie bla bla bla...era nevoie si de un motor pe masura, dizel sau benzina.
Apropo de caroserie, sportivitate, stabilitate, manevrabilitate...la MRC, timpii scosi de lancerele noi nu spun nimic.
Privite din exterior, lancerele vechi luau curbele mult mai bine si mult mai lejer decat lancerele noi.
Deocamdata nu vad acest mare progres in ceea ce priveste stabilitatea...
Nu stiu ce cauta comparatia cu BMW, intradevar seria 1 e cea mai ieftina dar tot mai scumpa ca un lancer diesel intense de ex care e 21k euro iar cel mai ieftin bmw 118d e 25k euro care e modelul de baza, apoi e spatiul, mai mic la bmw. Iar motorul diesel de origine VW montat pe lancer a fost unul din cele mai bune atunci cand a fost cumparat patentul, in timpul proiectarii lancerului nou, acum vreo 2 ani si bineinteles ca de atunci lucrurile s-au mai schimbat. VW a introdus noul motor cu rampa comuna doar anul trecut pe tiguan si anul acesta pe restul modelelor.
Cam ce a fost lancer-ul de-alungul timpului - mai ales ca motorizare:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (Vibe @ Feb 6 2009, 12:27 PM) Revin si eu cu o intrebare, legat de noul Lancer : doar motorul e de provenienta VW sau este si cutia + ambreiajul ? stie cineva ceva?
Din cate am inteles doar motorul (patentul ... zic ei ca si la motor ar fi adus mici modificari). Cutia si ambreiajul zicese ca ar fi design mitsu.
Din cate am inteles doar motorul (patentul ... zic ei ca si la motor ar fi adus mici modificari). Cutia si ambreiajul zicese ca ar fi design mitsu.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut.
Eu am un Lancer 2009 Orient Red , a doua echipare 2.0 DID si sunt multumit de el. Si l am incercat pe toate terenurile. L am incercat si singur sa vad ce stie sa faca, la viteza, la plecarea de pe loc,l am incercat si cu 5 persoane si portbagajul full de la Bucuresti la Piatra Neamt, dus-intorsm l am bagat pe toti coclaurii . Una peste alta este o super masina si o motorizare ok. Si la depasiri si la sprinturi te ajuta cand ai nevoie. Pacat ca nu se mai face2.0 . Am incercat si 1.8 diesel dar parca nu are acelasi zvac. Se simte o diferenta. Daca mai exista motorizarea de 2.0 did , urmatoarea masina tot 2.0 did era. Pe youtube gasiti cateva filmulete pe unde am fost cu masina, cand am putut sa filmez.
Eu am un Lancer 2009 Orient Red , a doua echipare 2.0 DID si sunt multumit de el. Si l am incercat pe toate terenurile. L am incercat si singur sa vad ce stie sa faca, la viteza, la plecarea de pe loc,l am incercat si cu 5 persoane si portbagajul full de la Bucuresti la Piatra Neamt, dus-intorsm l am bagat pe toti coclaurii . Una peste alta este o super masina si o motorizare ok. Si la depasiri si la sprinturi te ajuta cand ai nevoie. Pacat ca nu se mai face2.0 . Am incercat si 1.8 diesel dar parca nu are acelasi zvac. Se simte o diferenta. Daca mai exista motorizarea de 2.0 did , urmatoarea masina tot 2.0 did era. Pe youtube gasiti cateva filmulete pe unde am fost cu masina, cand am putut sa filmez.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori