Motoare Lancer 2008
Da!
Cu placere!
Aici ai date despre motoarele pe benzina de pe lancer, 1.8 si 2.0.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine
2.4 benzina echipeaza numai outlanderul si 2.0 benzina nu se comercializeaza in RO
La noul motor 1.8 benzina se adauga si cel de 1.5 benzina despre care gasesti date aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4A9_engine
Despre actuala motorizare dizel de pe lancer, gasesti date pe forumul VW si la fiecare colt de strada, de bloc.
Bate la orice usa unde auzi manele si acolo o sa dai peste cei mai mari specialisti in TDI. )
Despre viitoarele motoare dizel de pe lancer aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
Cu placere!
Aici ai date despre motoarele pe benzina de pe lancer, 1.8 si 2.0.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine
2.4 benzina echipeaza numai outlanderul si 2.0 benzina nu se comercializeaza in RO
La noul motor 1.8 benzina se adauga si cel de 1.5 benzina despre care gasesti date aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4A9_engine
Despre actuala motorizare dizel de pe lancer, gasesti date pe forumul VW si la fiecare colt de strada, de bloc.
Bate la orice usa unde auzi manele si acolo o sa dai peste cei mai mari specialisti in TDI. )
Despre viitoarele motoare dizel de pe lancer aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
Eu sunt foarte multumit de prestarile motorului diesel (chiar daca pentru unii canta in ritmuri "orientale mancatas"). Am 10 mii km, iar consumul mediu, in toti acesti km, este de 7,5% la un stil de condus nu chiar lent. Singura vina care le-as baga-o celor de la vw este ca uleiul a scazut la minim.
Lector, fiind nou pe forum, s-ar putea sa nu stii de Lancer Rallyart si EVO, cu motorizari puternice. Alta categorie de preturi, bineinteles...
Cristi, lovesti sub centura cu manelele! Vezi ce-a zis Confucius:
QUOTE Confucius said:
That who runs in front of car will be tired.
That who runs behind car will be exhaustedNu te vad bine daca dai de Lancerul diesel, mai ales in varianta a doua! :-D
Cristi, lovesti sub centura cu manelele! Vezi ce-a zis Confucius:
QUOTE Confucius said:
That who runs in front of car will be tired.
That who runs behind car will be exhaustedNu te vad bine daca dai de Lancerul diesel, mai ales in varianta a doua! :-D
QUOTE (Lector)... Care este cel mai bun motor, tinand cont de o utiliare a masinii cu o medie de 20.000 km pe an facuti atat in oras cat si in exterior?
Bun. Hai sa o luam altfel. Daca Lancer 2008 ar fi avut 10 motorizari ai fi avut o decizie grea de luat. Dar ai noroc ca sunt doar 3.
1. cea mai ieftina varianta este motorul de 1.5 benzina - 109CP (daca nu te intereseaza puterea motorului prea tare, e cea mai buna alegere)
+ pret de achizitie scazut
+ taxe mici
+ consum de combustibil - acceptabil
- putere destul de mica
2. 1.8 benzina - 143CP (daca ti s-a pus pata pe benzina si nu accepti nici in ruptul capului ideea "TDI" si vrei 143 de caluti sub capota, atunci asta e cea mai potrivita alegere)
+ pret de achizitie OK
+ putere - acceptabila
- consum ridicat de combustibil
3. 2.0 DID - 140CP (daca vrei un consum de combustibil scazut, nu te deranjeaza zgomotul diesel si vrei sa fii bagat in scaun cand apesi pedala, )
+ consum scazut de combustibil
+ putere - acceptabila (cu "plus plus" datorita turbo-ului)
- pret de achizitie ridicat
- zgomotos
- litrul de ulei / 10 mii km
Sunt sigur ca am omis cateva +/- dar poti sa iti faci o idee. Problema ta care ar fi? Nu stii ce motoare sunt pe lancer sau nu stii ce sa alegi?
Bun. Hai sa o luam altfel. Daca Lancer 2008 ar fi avut 10 motorizari ai fi avut o decizie grea de luat. Dar ai noroc ca sunt doar 3.
1. cea mai ieftina varianta este motorul de 1.5 benzina - 109CP (daca nu te intereseaza puterea motorului prea tare, e cea mai buna alegere)
+ pret de achizitie scazut
+ taxe mici
+ consum de combustibil - acceptabil
- putere destul de mica
2. 1.8 benzina - 143CP (daca ti s-a pus pata pe benzina si nu accepti nici in ruptul capului ideea "TDI" si vrei 143 de caluti sub capota, atunci asta e cea mai potrivita alegere)
+ pret de achizitie OK
+ putere - acceptabila
- consum ridicat de combustibil
3. 2.0 DID - 140CP (daca vrei un consum de combustibil scazut, nu te deranjeaza zgomotul diesel si vrei sa fii bagat in scaun cand apesi pedala, )
+ consum scazut de combustibil
+ putere - acceptabila (cu "plus plus" datorita turbo-ului)
- pret de achizitie ridicat
- zgomotos
- litrul de ulei / 10 mii km
Sunt sigur ca am omis cateva +/- dar poti sa iti faci o idee. Problema ta care ar fi? Nu stii ce motoare sunt pe lancer sau nu stii ce sa alegi?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 67 vizitatori