Motoare Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Ian 11, 2012 4:27 pm

un raspuns dupa doi ani....ai fost inchis domnu radu-lancer???....)

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Sep 21, 2013 11:44 pm

Stie cineva daca bujiile de pe new lancer 1.6 sunt identice cu cele de pe 1.5 si 1.8? Cnad zic identice ma refer la dimensiuni.

In carte scrie ca are bujii iridium si se schimba la 100.000km dar pe siturile de piese auto pentru 1.6 nu prea gasesc, daca bag lancer 1.5 sau 1.8 gasesc multe tipuri de bujii la fel patesc si curestul pieselor.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Sep 22, 2013 5:25 pm

bujiile de pe 1,5, nu se potrivesc la cel de 1,6.
cauta aici,ca se gasesc si pt 1,5 si pt 1,6.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 23, 2013 11:31 am

A schimbat cineva bujiile la lancerul 1.6 117cp? Cele oem de ce producator sutn facute? Daca ati avea si o poza cu cea veche oem ar fi ideal.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Sep 23, 2013 6:32 pm

cele de pe 1.6 sunt sigur cu iridium? pt ca la 1,5, asa am crezut si eu initial cand am vazut intervalul de schimb de 90.000, dar cand am verificat codul bujiei din manual, a vazut ca de fapt sunt bujii bosh cu dubla platina, nu cu iridium.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 23, 2013 8:23 pm

In cartea de service scrie ca se schimba la 100.000km si numai cu bujii iridium. Eu abia am 49.000km dar imi place sa-mi fac temele din timp mai ales ca nu vreau sa cumpar din reprezentanta.

Avatar utilizator
Fantomas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 01, 2013 6:48 pm

Mesaj de Fantomas » Lun Dec 02, 2013 1:44 pm

Salutare,

Eu sunt nou pe aici, si acum 2 zile am intrat in posesia unui Mitsu Lancer 2.0DID cu packet exterior rallyart (sau cel putin asa cred eu, are eleron, praguri, spoiler etc.) din 2008.
Am cititul ultimele 5 pagini cu postari, si am vazut ca marea majoritate zic ca acest motor diesel ca nu este foarte spectaculos, si ca te face sa pari de alta etnie ( rrom ) ... ce putin asa am inteles )
Eu de cand am masina ... nu mi se pare sa aiba un motor puturos, si chiar isi face treaba daca apesi pedala. Tin sa mentionez ca masina pe care am condus-o pana de curand a fost un Hyundai Sante Fe din 2008, cu motor de 2.2 diesel 170 cp, adica nu o masina tocmai puturoasa.

As dorii si eu mai multe opinii de la cei care au sau au avut aceasta motorizare pe Lancerul lor

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Dec 02, 2013 2:06 pm

Ultima oara cand m-am uitat in oglinda eram destul de albicios .Pentru calarit de zi cu zi si chiar pentru drumuri lungi, cel putin din punctul meu de vedere, isi merita toti banii. Consumul e un punct forte - cu talpa usoara am scos si sub 5%.Zgomotoasa la rece dar in rest e OK.
Fiecare masina isi are targetul ei - daca te regasesti in el vei fi multumit de achizitie.

Avatar utilizator
Fantomas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 01, 2013 6:48 pm

Mesaj de Fantomas » Lun Dec 02, 2013 3:44 pm

Multumesc Sobolanu'
O sa vad ce si cum poate masinuta , oricum eu am achizitionat-o cu sufletul, pentru ca din punctul meu de vedere, trebuie sa iti placa masina si sa te atraga din toate punctele de vedere ... nu doar sa cumperi o masina de dragul sa o ai, indiferent ca este sau nu puternica.
Eu o vad ca o masina buna, fiabila care iti poate oferii satisfactie pe termen lung, asta bineinteles daca stii sa ai si grija de ea.

offtopic : se poate face o resoftare ? sau un cip ceva.. pentru mai mult caluti ?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Dec 02, 2013 5:56 pm

Ca posesor de Lancer 2.0 did pot sa spun ca sunt mai mult decat multumit de masina. Nu cred ca o masina cu motor diesel se preteaza numai unor anume categorii etnice ci oricine poate sa stea la volanul unei masini diesel fara probleme...fiecare isi ia masina in functie de preferinte si de nevoia de zi cu zi.

Acum, ca si fiabilitate, nu am ce sa-i reprosez...nici motorului si nici masinii per ansamblu. In aproximativ 100.000 km cat am acum cu ea, motorul nu a vazut nimic altceva decat cele necesare reviziilor periodice (ulei, filtre, lichid racire) si un schimb de radiator egr si electrovalva egr. Ulei consuma cam 1l-1,5l intre revizii (15000 km) in functie de stilul de condus...ceea ce este ok. Consumul de combustibil este decent: 8-8,5/100 km urban si 5-6,5/100 km extraurban, in functie de stilul de condus.
Acum a inceput sa dea semne de oboseala senzorul de pozitie al axei cu came (ca si simptome...porneste putintel mai greu cand motorul este cald; cu motorul rece porneste la sfert de cheie...explicatia data de mecanic ar fi aceea ca functia senzorului bolnav este preluata de senzorul de pozitie al vibrochenului si de aici pornitul putintel mai greu), senzor pe care o sa il schimb dupa sarbatori, odata cu distributia.
Deci, per ansamblu mie mi se pare un motor fiabil.

Pe partea de castig de putere sunt posibile ambele variante (resoftare sau chip de putere). Indiferent de varianta pe care o alegi, sigur te vei indragosti de masina dupa aceea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori