Scris: Dum Aug 03, 2008 10:31 pm
Bun gasit, tuturor!
Sunt nou pe forumul impatimitilor Mitsubishi.Am dat comanta pt un 1.8 M/T Intense dar va fi ceva de genul "blind-date" deoarece nu am reusit sa fac un test-drive cu aceasta motorizare.Am testat 1.8 CVT si 2.0 DID dar am fost putin dezamagit de performantele dinamice ( o spun cu regret ). Pot sa trec peste neajunsurile deja clasice ( in plastic e fantastic, simfonia trenului de rulare acompaniat de motor ) care, conform spuselor dealer-ului, sunt sacrificii subintelese pe altarul sportivitatii. OK ,am zis, dar totusi...sportivitatea asta, in noua viziune Mitsubishi, unde se afla?....in ce se materializeaza?...Io vreu sa bag picioru in pedala cea mai din dreapta si sa aflu apoi rostul spatarului de la scaun, adica e acolo ca sa nu cad pe spate....la CVT ( solutie inteligenta dpdv tehnic...nimic de zis ) cred ca mergea si un taburet....este o acceleratie atat de uniforma incat...., la dieselul de 140 de cai TDI frate...( cel putin 20 se odihnesc iar 11,5... trag invers) poti sa obtii ceva zvac, e drept, dar trebuie sa fii in stare sa urasti cu patima discul de ambreiaj si placa de presiune .E adevarat, exteriorul e pur si simplu bestial, nu are nimic din snobismul berlinelor germane sau din lipsa de identitate sexuala a masinilor gen Mazda 6 ( zoom zoom, bling bling...).
Acestea fiind opiniile mele, chiar daca pare masochism, am comandat masina .... in speranta ca 1.8 M/T sa fie mai vie totusi.
Voi ce parere aveti, mai ales cei care au deja varianta asta de motorizare/transmisie ?
Sunt nou pe forumul impatimitilor Mitsubishi.Am dat comanta pt un 1.8 M/T Intense dar va fi ceva de genul "blind-date" deoarece nu am reusit sa fac un test-drive cu aceasta motorizare.Am testat 1.8 CVT si 2.0 DID dar am fost putin dezamagit de performantele dinamice ( o spun cu regret ). Pot sa trec peste neajunsurile deja clasice ( in plastic e fantastic, simfonia trenului de rulare acompaniat de motor ) care, conform spuselor dealer-ului, sunt sacrificii subintelese pe altarul sportivitatii. OK ,am zis, dar totusi...sportivitatea asta, in noua viziune Mitsubishi, unde se afla?....in ce se materializeaza?...Io vreu sa bag picioru in pedala cea mai din dreapta si sa aflu apoi rostul spatarului de la scaun, adica e acolo ca sa nu cad pe spate....la CVT ( solutie inteligenta dpdv tehnic...nimic de zis ) cred ca mergea si un taburet....este o acceleratie atat de uniforma incat...., la dieselul de 140 de cai TDI frate...( cel putin 20 se odihnesc iar 11,5... trag invers) poti sa obtii ceva zvac, e drept, dar trebuie sa fii in stare sa urasti cu patima discul de ambreiaj si placa de presiune .E adevarat, exteriorul e pur si simplu bestial, nu are nimic din snobismul berlinelor germane sau din lipsa de identitate sexuala a masinilor gen Mazda 6 ( zoom zoom, bling bling...).
Acestea fiind opiniile mele, chiar daca pare masochism, am comandat masina .... in speranta ca 1.8 M/T sa fie mai vie totusi.
Voi ce parere aveti, mai ales cei care au deja varianta asta de motorizare/transmisie ?