Performante Lancer 2008, 1.8 M/T

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Dum Aug 03, 2008 10:31 pm

Bun gasit, tuturor!
Sunt nou pe forumul impatimitilor Mitsubishi.Am dat comanta pt un 1.8 M/T Intense dar va fi ceva de genul "blind-date" deoarece nu am reusit sa fac un test-drive cu aceasta motorizare.Am testat 1.8 CVT si 2.0 DID dar am fost putin dezamagit de performantele dinamice ( o spun cu regret ). Pot sa trec peste neajunsurile deja clasice ( in plastic e fantastic, simfonia trenului de rulare acompaniat de motor ) care, conform spuselor dealer-ului, sunt sacrificii subintelese pe altarul sportivitatii. OK ,am zis, dar totusi...sportivitatea asta, in noua viziune Mitsubishi, unde se afla?....in ce se materializeaza?...Io vreu sa bag picioru in pedala cea mai din dreapta si sa aflu apoi rostul spatarului de la scaun, adica e acolo ca sa nu cad pe spate....la CVT ( solutie inteligenta dpdv tehnic...nimic de zis ) cred ca mergea si un taburet....este o acceleratie atat de uniforma incat...., la dieselul de 140 de cai TDI frate...( cel putin 20 se odihnesc iar 11,5... trag invers) poti sa obtii ceva zvac, e drept, dar trebuie sa fii in stare sa urasti cu patima discul de ambreiaj si placa de presiune .E adevarat, exteriorul e pur si simplu bestial, nu are nimic din snobismul berlinelor germane sau din lipsa de identitate sexuala a masinilor gen Mazda 6 ( zoom zoom, bling bling...).
Acestea fiind opiniile mele, chiar daca pare masochism, am comandat masina .... in speranta ca 1.8 M/T sa fie mai vie totusi.
Voi ce parere aveti, mai ales cei care au deja varianta asta de motorizare/transmisie ?

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Aug 04, 2008 7:10 am

Poti sa stai linistit....daca consideri ca varianta diesel nu e "vie"....atunci ai dat banii degeaba....varianta 1.8 nu este mai vie decat diesel.

Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Lun Aug 04, 2008 8:10 am

Salut thor!
Multumesc de raspuns!
Nu am nimic impotriva diesel-urilor, am un Mondeo,model nou, 1.8 tdci -125 cp . . . o mosie de masina . . . dar vie ( dupa 1800 rpm, pana la 3500 max )...chiar l-am luat pe omu', rezonabil dealtfel, de la Mitsubishi Tg. Mures la un test drive cu ea...sa ii arat de ce e o blasfemie sa pui motorul diesel TDI pe Lancer.
Am citit pe forum topicul diesel vs. benzina...asa ca nu doresc polemici in sensul acesta.
As dori, totusi, pareri obiective privitoare la 1.8 MT . . . care ar trebui sa fie o motorizare decenta pt Lancer.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Aug 04, 2008 8:34 am

CVT-u l-ai incercat doar pe automat sau ti-ai facut de cap cu clapetele in modul sport?

Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Lun Aug 04, 2008 8:54 am

Salut!
Am incercat si clapetele, m-a impresionat usurinta cu care schimbi treptele...atat.Eu doresc o cutie manuala.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Aug 04, 2008 9:58 am

...si tu spui ca mondeo cu kilele lui in plus fata de Lancer si cu motor mai mic cu 15 cp(bineinteles si cuplu mai mic) e mai nervos....?
...inseamna ca masinile de test drive sunt vai mama lor....aviz celor care cumpara aceste masini dupa ce astia de la showroom se satura de ele...
....daca esti din Bucuresti te invit la intalnirea de vineri seara sa faci o tura cu Lancerul meu care are 7 mii km si abia acum incepe sa se lase....

PS..scuze...ulterior am vazut ca scrie Cluj acolo....

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Lun Aug 04, 2008 10:18 am

Impresii dupa aproximativ 200 de km 1.8 M/T.
Viteza max 120 [km/h].Accelerarea uniforma aproape insesizabila ,pentru mine placuta.Sesizabila privind in oglinda retrovizoare cand se mareste brusc distanta fata de cei din spatele tau.Un comportament subvirator usor de anihilat prin accelerare progresiva.Motor extrem de elastic.Este necesara o apasare mai pronuntata la pornirea de pe loc a acceleratie.

Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Lun Aug 04, 2008 10:26 am

Sunt din Cluj, multumesc de invitatie oricum!
Nu stiu ce avea Lanceru acela.Nici eu nu mi-as lua masina de showroom.Problema mea este ca... vreau... nu vreau, compar cu Mondeo ...desi nu e corect...sunt motoare diesel diferite tehnologic...ca sa nu mai vorbim de transmisia de pe Lancer...cred ca nu a fost proiectata pentru diesel,echiparea aceasta fiind un compromis nefericit.Am vazut cum trage TDI-ul de 2.0 pe un Passat ... e altceva, crede-ma!

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Aug 04, 2008 10:34 am

Cel mai bun prieten al meu are un Passat cu acest 2.0 tdi ...masina noua aprox 50 mii km...Am mers cu masina aia de cateva ori inainte de Lancerul meu si stiu.....Lancerul nu e cu nimic mai prejos.A....daca discutam de finisari..sau zgomot interior...ok...nu se compara cu Passatul...dar pe sosea....sunt chiar convins ca il bat....

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Aug 04, 2008 12:04 pm

QUOTE (Cotopaxi)Salut!
Am incercat si clapetele, m-a impresionat usurinta cu care schimbi treptele...atat.Eu doresc o cutie manuala.

Din cate am citit si pe net si am discutat cu diversi utilizatori, daca actionez clapetele in momentul potrivit ai o surpriza, masina se misca cu totul altfel decat pe automat. Eu abia astept sa o incerc, desi nu sunt fan al demararilor inutile, care duc doar la un consum marit si cam atat

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori