Scris: Sâm Oct 28, 2017 2:47 am
Astazi la service am auzit intamplator o discutie intre mecanic si proprietar , acesta avertizandu l ca motorul lui “e pe duca” pentru faptul ca “mananca” undeva la 1,5 l ulei intre schimburi - masina fiind un Vw Bora cu aproape 300.000 km si pentru ca in momentul in care desfaci busonul de ulei atunci cand motorul functioneaza iese fum si arunca oarecum cateva picaturi de ulei. Mi s a parut oarecum dubios avand in vedere ca proprietarul spunea ca masina functioneaza perfect , trage f bine , consuma bine etc , iar mecanicul spunea ca singura solutie este sa schimbe motorul 😂.
Auzind discutia si fiind ceva nou pt mine, am vrut sa vad cum sta situatia si la mine , 2.0 DI-D BKD 2008 si de asemenea in momentul in care desfac busonul iese usor fum. Masina de altfel nu are nici o problema si merge f bine , dar acelasi mecanic avertizandu ma ca este un motor “murdar si prost”.
Ce parere aveti despre asta ? Din ce am mai auzit , fumul dat pe la buson indica faptul ca motorul nu mai face corect compresia, sper sa nu gresesc ce spun , tocmai de aceea am vrut sa aud si alte pareri . La un search pe yt am gasit asta , ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc : https://youtu.be/6bBX7BNBOnk
Sper sa nu vi se para aberanta intrebarea mea . Multumesc
Auzind discutia si fiind ceva nou pt mine, am vrut sa vad cum sta situatia si la mine , 2.0 DI-D BKD 2008 si de asemenea in momentul in care desfac busonul iese usor fum. Masina de altfel nu are nici o problema si merge f bine , dar acelasi mecanic avertizandu ma ca este un motor “murdar si prost”.
Ce parere aveti despre asta ? Din ce am mai auzit , fumul dat pe la buson indica faptul ca motorul nu mai face corect compresia, sper sa nu gresesc ce spun , tocmai de aceea am vrut sa aud si alte pareri . La un search pe yt am gasit asta , ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc : https://youtu.be/6bBX7BNBOnk
Sper sa nu vi se para aberanta intrebarea mea . Multumesc