Sfat Piese Aftermarket

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
eugenuu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:40 am

Mesaj de eugenuu » Joi Iul 06, 2017 12:31 pm

Va salut cu drag ! Am o problema la Lancerul meu, anul asta prin februarie am schimbat brat suspensie cu tot cu pivot(dreapta pasager) si am pus Lemforder, ieri am fost cu masina la mecaninc si roata are un joc incredibil si e tot de la pivotul acesta care vin cu tot cu bratul aferent, cand am schimbat eu in februarie am schimbat doar pe dreapta, trebuia sa schimb si pe stanga ?
Intrebarea mea la voi e urmatoarea, ce piese aftermarket recomandati pentru lancer, nu stiu ce sa iau pt calitate, m am uitat la urmatoarele firme
*NIPPARTS
*JAKOPARTS
*YAMATO

Si daca trebuie sa schimb dreapta-stanga in aceelasi timp (pe stanga stiu ca a ramas OEM), am atasat o poza cum arata piesa.

Multumesc. Eugen
Fişiere ataşate
00559298803255.jpg
00559298803255.jpg (17.6 KiB) Vizualizat de 7209 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Iul 06, 2017 2:41 pm

Orice piesa fie OEM sau Afetermarket are garantie 2 ani asa ca profita de ea. Am impresia ca se poate cumpara doar pivotul.

Avatar utilizator
eugenuu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:40 am

Mesaj de eugenuu » Joi Iul 06, 2017 3:35 pm

Apropo de garantie, unde lucreaza mecanicul meu nu am factura pt montaj, deci clar asta e deja o problema in legatura cu garantia...si acum cu pivotul ar fi bine sa se schimbe doar el, dar din ce mi a zis mecanicul trebuie schimbat cu totul, eu pe net am gasit si doar pivot simplu...

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Joi Iul 06, 2017 8:48 pm

Salut,

Nu vreau sa fiu răutăcios, încearcă sa vorbești cu el explicându-i ca ieși mai ieftin sa schimbi doar pivotul, ca altfel il schimbi pe el. Părerea mea ca ieși mai ieftin la reprezentanta schimbând doar pivotul decat sa schimbi la 5 luni brațul.

Avatar utilizator
eugenuu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:40 am

Mesaj de eugenuu » Vin Iul 07, 2017 1:41 am

mikael asta e o idee f buna ! Maine o sa sun la reprezentanta si ii intreb cat ma costa sa schimb doar pivotul fara brat daca e posibil lucrul asta. La asta nu m am gandit. Multumesc de info ! In caz de nu e posibil, ce mi ati recomanda dintre marcile alea de piese aftermarket ? Multumesc

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Vin Iul 07, 2017 6:18 am

Salut,

Swag, Febi...

Avatar utilizator
eugenuu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:40 am

Mesaj de eugenuu » Vin Iul 07, 2017 10:37 am

Revin cu un update, am vb acum la reprezentanta, mi au zis ca ei nu aduc doar pivotul pe original, pivotul vine cu tot cu bascula/bratul respectiv la pretul de 1000 Ron, cel de la service mi a zis ca ei au mai pus piese aftermarket pe Lancer si mai mult de 15.000 KM nu a tinut pivotul respectiv aftermarket...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iul 07, 2017 9:25 pm

Pune cu incredere piese aftermarket dar facute de un producator renumit. Cumpara pivotul de la un magazin de piese si monteaza-l la reprezentanta, eventual daca mai ai bratul OEM poti pune pivotul pe bratul acesta si ulterior remontezi bratul OEM pe masina.
Ideal e sa identifici pe piesa OEM defecta cine este fabricantul si sa cumperi un brat sau pivot fabricat exact de fabricantul piesei OEM. Cel mai probabil au aceeasi tehnologie de fabricatie si calitatea e comparabila.

De exemplu eu am schimbat amortizoarele fata saptamana aceasta. Pe cele cu care a venit masina din fabrica scria "MITSUBISHI" si "KYB". Amortizoarele originale costau 800Ron/buc la reprezentanta, asa ca am luat de la un magazin online amortizoare aftermarket KYB cu 270Ron/buc si le-am montat in reprezentanta. S-au potrivit perfect si aratau identic cu cele originale.

Avatar utilizator
eugenuu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:40 am

Mesaj de eugenuu » Sâm Iul 08, 2017 11:23 am

Dupa cat timp/km ti ai schimbat amortizoarele, si de ce? Flipper ?

Eu tin sa va anunt ca pana la urma ieri am cumparat 2x cap de bara si bratul cu tot cu pivot de la firma YAMATO, foarte mare surprinderea mi a fost ca acest brat cu pivot era identic cu cel original Mitsubishi, fata de cel care l am pus la inceptul anului care nu semana deloc cu inchegarea/finisarea celui original, cel de la Lemforder era mult mai mic(in baza pivotului/finisaj) si pot sa zic mult mai ''firav'' la pivot, adica exact la ceea ce ma interesa sa fie calitativ.
Deocamdata ma declar multumit cu alegerea facuta. In caz ca si asta se duce dupa jumate de an sunt constient ca trebuie sa pun original, dar acum nu am avut banii necesari pt OEM. Sper sa fi facut o alegere buna
Un lucru ce mi a placut la YAMATO a fost ca ei fac numai elemente de suspensie si directie pentru masini japoneze si coreene. Nu fac si altceva.

Va multumesc pentru sfaturi si pareri. Acum o sa ma duc sa fac geometria la AutoSoft ca volanul sta un pic in dreapta dupa schimbarea capetelor de bara.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Iul 08, 2017 11:22 pm

Amortizorul de pe dreapta fata era curs de vreo 3 luni si din cauza lui au capatat joc si bieletele antiruliu. Amortizoarele si bieletele antiruliu originale m-au tinut 97.000km facuti in 6 ani si jumatate. Am pus bielete antirului Lemforder.

Poti sa te uiti te rog pe bratul original sa vezi cine e producatorul?
De ce nu ai inlocuit doar pivotul si ai preferat sa inlocuiesti tot bratul atat in iarna cat si acum?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori