Scris: Lun Noi 07, 2016 4:04 pm
Pt cei interesati de noul model L200 am deschis acest topic. Am cumparat noul model acum 7 zile varianta Intense. Primele impresii dupa 800 km:
- motorul silentios + masina mai bine antifonata
- distributia variabila isi face treaba motorul avand reprize de accelerare bune chiar de la turatii mici
- consumul mai redus Iasi Tg Mures Iasi 7.8 (ruta prin Lacul Rosu) doua persoane cu 30 kg bagaje
- a sasea viteza e ok scade consumul si am reusit chiar sa merg subturat in linie dreapta si la 1000 rot/min
- stabilitate mai buna desi la testul elanului am vazut o roata putin in aer , insa mult peste Toyota care era sa se rastoarne
- scaunele au suporti lombari si ai o pozitie mai buna la condus vizibilitatea este mai buna
- in ceea ce priveste stabilitatea si consumul voi reveni dupa ce voi pune cauciucurile BFG AT cu jante cu ET30
- surplusul de putere se simte
- se misca foarte bine prin oras
- sistemul audio superior celui vechi de pe vechile masini
- finisajele la interior bune se putea si mai bine (suprafetele sunt prea lucioase amprentele se vad f bine)
- bena e inalta acum chiar trebuie sa pui piciorul pe treapta ca sa pui sau sa iei ceva
- pt cei interesati de accesorii preturile sunt inca piperate 2000 EU un hardtop destul de bun nu foarte bun la pick-up cu bare transversale incluse si inchidere centralizata
- in offroad am mers doar in drive test si masina s-a comportat bine nu prea a alunecat pe iarba desi cauciucurile erau slabute (sistemul de control al tractiunii si-a facut treaba)
- levierul de 4x4 e inlocuit de asa e trend-ul de un buton cu 4 pozitii
- superioritatea SS4 WDII fata de cel vechi e de testat deocamdata nu am vazut diferente
- la capitolul scuturi sta prost este doar primul pt radiatorul e metalic , cele pt motor si transmisie sunt de plastic adica trebuie schimbate 820 lei tabla de 2.5 mm la scuturi.ro
- sasiul pare acelasi ca la modelul 2009 desi se lauda ca are imbunatatiri
- la exterior am vazzut deja hibe la bena , nu e perfect alniata exista diferente semnalate deja la MCar de circa 3 mm intre stanga si dreapta e deja cam mult rezultate din montaj
- si la oblon am gait mici imperfectiuni
- am comparat probleme astea cu doua Toyote si culmea erau la fel
- ce sa zic s-a coborat standardul cred la montat caroserii prin lume si nu stiu
- mie pt o masina de 30000EU mi s-au parut inacceptabile , o fi pui de tractor insa nu a vazut defectele astea la modelul vechi din 2006 deci dupa 10 ani de folosinta
- una peste alta pare o investitie buna avand in vedere ca la aceleasi dotari concurenta se invarte pe la 35000 EU
- voi reveni cu poze si daca aveti intrebari putem vorbi
- motorul silentios + masina mai bine antifonata
- distributia variabila isi face treaba motorul avand reprize de accelerare bune chiar de la turatii mici
- consumul mai redus Iasi Tg Mures Iasi 7.8 (ruta prin Lacul Rosu) doua persoane cu 30 kg bagaje
- a sasea viteza e ok scade consumul si am reusit chiar sa merg subturat in linie dreapta si la 1000 rot/min
- stabilitate mai buna desi la testul elanului am vazut o roata putin in aer , insa mult peste Toyota care era sa se rastoarne
- scaunele au suporti lombari si ai o pozitie mai buna la condus vizibilitatea este mai buna
- in ceea ce priveste stabilitatea si consumul voi reveni dupa ce voi pune cauciucurile BFG AT cu jante cu ET30
- surplusul de putere se simte
- se misca foarte bine prin oras
- sistemul audio superior celui vechi de pe vechile masini
- finisajele la interior bune se putea si mai bine (suprafetele sunt prea lucioase amprentele se vad f bine)
- bena e inalta acum chiar trebuie sa pui piciorul pe treapta ca sa pui sau sa iei ceva
- pt cei interesati de accesorii preturile sunt inca piperate 2000 EU un hardtop destul de bun nu foarte bun la pick-up cu bare transversale incluse si inchidere centralizata
- in offroad am mers doar in drive test si masina s-a comportat bine nu prea a alunecat pe iarba desi cauciucurile erau slabute (sistemul de control al tractiunii si-a facut treaba)
- levierul de 4x4 e inlocuit de asa e trend-ul de un buton cu 4 pozitii
- superioritatea SS4 WDII fata de cel vechi e de testat deocamdata nu am vazut diferente
- la capitolul scuturi sta prost este doar primul pt radiatorul e metalic , cele pt motor si transmisie sunt de plastic adica trebuie schimbate 820 lei tabla de 2.5 mm la scuturi.ro
- sasiul pare acelasi ca la modelul 2009 desi se lauda ca are imbunatatiri
- la exterior am vazzut deja hibe la bena , nu e perfect alniata exista diferente semnalate deja la MCar de circa 3 mm intre stanga si dreapta e deja cam mult rezultate din montaj
- si la oblon am gait mici imperfectiuni
- am comparat probleme astea cu doua Toyote si culmea erau la fel
- ce sa zic s-a coborat standardul cred la montat caroserii prin lume si nu stiu
- mie pt o masina de 30000EU mi s-au parut inacceptabile , o fi pui de tractor insa nu a vazut defectele astea la modelul vechi din 2006 deci dupa 10 ani de folosinta
- una peste alta pare o investitie buna avand in vedere ca la aceleasi dotari concurenta se invarte pe la 35000 EU
- voi reveni cu poze si daca aveti intrebari putem vorbi