New L200 2016

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Noi 07, 2016 4:04 pm

Pt cei interesati de noul model L200 am deschis acest topic. Am cumparat noul model acum 7 zile varianta Intense. Primele impresii dupa 800 km:
- motorul silentios + masina mai bine antifonata
- distributia variabila isi face treaba motorul avand reprize de accelerare bune chiar de la turatii mici
- consumul mai redus Iasi Tg Mures Iasi 7.8 (ruta prin Lacul Rosu) doua persoane cu 30 kg bagaje
- a sasea viteza e ok scade consumul si am reusit chiar sa merg subturat in linie dreapta si la 1000 rot/min
- stabilitate mai buna desi la testul elanului am vazut o roata putin in aer , insa mult peste Toyota care era sa se rastoarne
- scaunele au suporti lombari si ai o pozitie mai buna la condus vizibilitatea este mai buna
- in ceea ce priveste stabilitatea si consumul voi reveni dupa ce voi pune cauciucurile BFG AT cu jante cu ET30
- surplusul de putere se simte
- se misca foarte bine prin oras
- sistemul audio superior celui vechi de pe vechile masini
- finisajele la interior bune se putea si mai bine (suprafetele sunt prea lucioase amprentele se vad f bine)
- bena e inalta acum chiar trebuie sa pui piciorul pe treapta ca sa pui sau sa iei ceva
- pt cei interesati de accesorii preturile sunt inca piperate 2000 EU un hardtop destul de bun nu foarte bun la pick-up cu bare transversale incluse si inchidere centralizata
- in offroad am mers doar in drive test si masina s-a comportat bine nu prea a alunecat pe iarba desi cauciucurile erau slabute (sistemul de control al tractiunii si-a facut treaba)
- levierul de 4x4 e inlocuit de asa e trend-ul de un buton cu 4 pozitii
- superioritatea SS4 WDII fata de cel vechi e de testat deocamdata nu am vazut diferente
- la capitolul scuturi sta prost este doar primul pt radiatorul e metalic , cele pt motor si transmisie sunt de plastic adica trebuie schimbate 820 lei tabla de 2.5 mm la scuturi.ro
- sasiul pare acelasi ca la modelul 2009 desi se lauda ca are imbunatatiri
- la exterior am vazzut deja hibe la bena , nu e perfect alniata exista diferente semnalate deja la MCar de circa 3 mm intre stanga si dreapta e deja cam mult rezultate din montaj
- si la oblon am gait mici imperfectiuni
- am comparat probleme astea cu doua Toyote si culmea erau la fel
- ce sa zic s-a coborat standardul cred la montat caroserii prin lume si nu stiu
- mie pt o masina de 30000EU mi s-au parut inacceptabile , o fi pui de tractor insa nu a vazut defectele astea la modelul vechi din 2006 deci dupa 10 ani de folosinta
- una peste alta pare o investitie buna avand in vedere ca la aceleasi dotari concurenta se invarte pe la 35000 EU
- voi reveni cu poze si daca aveti intrebari putem vorbi

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Noi 10, 2016 9:11 am

Feeelicitari man,
sa-ti traiasca spatiala.Ne-ai dat clasa,sa o porti cu placere si fara evenimente.Astept o poza ceva si sa o vad live.
Nu incerca sa fii rautacios cu ea si critic,este noua iar unul din lucrurile tari este ca un euro 6 fara DPF sau AdBlue este foarte rar in ziua de azi.Sant foarte multe plusuri care depasesc minusurile,le vei descoperi la timpul lor.
Bafta cu ea.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Mar 16, 2017 9:46 pm

Am promis ca vin cu poze .
Deasemenea impresii . Mai stabil pe sosea decat modelele anterioare.
Volanul un pic mai mic iti da senzatia de masina sport, directia precisa .
Si franarea se simte mai ferm . Controlul tractiunii reactioneaza perfect pe suprafete alunecoase .
in ceea ce piveste consumul acesta nu prea m-a impresionat. Dupa ce i-am pus cauciucuri BFG 245/75/16 AT
cu jante tabla ET30 negativ consumul pe timp de iarna a crescut cu 1,5 l/100.
S-au adaugat fata de dotarile din fabrica
- hardop Alpha conectat la inchidere centralizata
- bullbar fata poliurethan
- carlig spate
- scuturi fata otel - trebuie neaparat primul la radiatorul fata din fabrica strica unghiul de atac, iar la mijloc ai ceva de plastic
- deflectoare plastic geamuri foarte utile din pct meu de vedere
- deflector capota plastic e mai mult de design inutil impotriva pietricelelor
Fişiere ataşate
IMG_15032017_083835_.jpg
IMG_15032017_083835_.jpg (240.02 KiB) Vizualizat de 7617 ori
IMG_15032017_083809_.jpg
IMG_15032017_083809_.jpg (364.7 KiB) Vizualizat de 7609 ori
IMG_15032017_083802_.jpg
IMG_15032017_083802_.jpg (339.62 KiB) Vizualizat de 7613 ori
IMG_15032017_083753_.jpg
IMG_15032017_083753_.jpg (422.22 KiB) Vizualizat de 7610 ori
IMG_15032017_083748_.jpg
IMG_15032017_083748_.jpg (398.75 KiB) Vizualizat de 7623 ori

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Mar 19, 2017 8:02 am

Super !

promit ca stau cu ochii pe tine prin trafic, mai ales ca ti-am vazut si modelul anterior

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Apr 03, 2017 3:41 pm

Revenim cu alte "impresii"
Dupa 5 luni s-a efectuat procedura de aliniere a benei . Adica ceea ce le-am ca se putea face de la inceput .In cateva cuvinte slabit 6 suruburi prindere bena , aliniere si strans suruburi la loc.
Daca nu aveam nimic in bena ar fi durat 40 min. Asa a durat o ora.
Cutia de transfer e de doua ori mai mica ca cea veche . cardanul fata subtirel saracul . Daca faci un pic de offroad iti trebuie sigur si scut la cutie + interaxial .
Exista sansa sa lovesti cutia de comanda a cutiei de transfer si ai mari probleme .

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mar Apr 04, 2017 11:50 am

QUOTE (jjiacobuta @ Apr 3 2017, 03:41 PM) . cardanul fata subtirel saracul . Daca faci un pic de offroad iti trebuie sigur si scut la cutie + interaxial .

Felicitari ptr achizitie si urari de bine tarzii si de la mine, vreau sa intreb daca puntea fata e la fel de slaba ca la vechiul model, adica subdimensionata in halul in care se deregleaza chiar si dupa o groapa pe care un Logan de ex nici nu ar baga-o in seama. Nu ma refer neaparat la marime ca subansamblele pot fi mici fizic daca ar fi facute din materiale calitative si rezistente nu din carton lipit cu scuipat. Intreb ptr ca incep sa testez piata ptr schimbarea actualului tractor ca bag prea multi bani in el, as cam ramane in acceasi tabara dar nu-s asa de fan incat sa nu apreciez o oferta buna din alta parte.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Apr 06, 2017 4:32 pm

Puntea fata este la fel. Bara stabilizatoare are alta forma . Pivotii de pe bratul superior sunt direct pe brat adica daca se duc se schimba bratul cu totul.
In ceea ce priveste fiabilitatea eu am schimbat doar pivotii superiori la180000 km cei de jos pina am dat masina la 240000 km nu aveau joc si am schimbat bieletele de la bara stabilizatoare tot la 180000km.
Am mers cu 245/75/16 BFG AT deci cauciucuri grele 110000km si mai mari un pic si nu am avut problemele de care spui tu . Cei drept eu doar 10 % am facut drumuri proaste (drumuri de tara) . Drumurile judetene
la noi arate multumitor pt L200 .
Sincer nu stiu in ce bagi tu bani . Masina e fiabila si nu i-am facut unghiurile niciodata . Nu a ros cauciucurile in mod inegal . Eu am mers insa cu presiune max 1.9 bari .
Astfel consumi poate mai mult insa obtii alta aderenta si alt confort . Toate denivelarile le iau cauciurile nu suspensia . Iarna am mers si cu 1.6 bari .
in plus am ami schimbat bucsa de la cutia de transfer care se strica la 50000 km eu am schimbat-o doar o data si bucsa dintre cele doua cardane spate era fisurata .
Crucile cardanie le-am gresat la fiecare 8000 k m .
Exact la fel am mers si L200 model 2000 si pe Navara 2006 si nu am avut probleme deosebite . Ambele masini au mers sute demii de km . Nu prea exista diferente la suspensii intre ele .
Deci nu ma astept la alt comportament suspensia fata arata cam la fel . Deocamdata are aproape 8000 km si vad nimic care sa ma ingrijoreze.

Avatar utilizator
21222
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 10, 2017 6:27 pm

Mesaj de 21222 » Dum Mar 25, 2018 1:53 pm

buna
pot sa te intreb de unde ai luat hartopul
si bulbarul si pret
multumesc

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Mai 03, 2018 2:41 pm

Hardtop-ul e de la Pick-up eu am daat pe el 1950 EU cu tot cu TVA . Am obtinut o reducere de 300 EU eu fiind client fidel la ei . Bull barul il gasesti cam peste tot cu pret intre 950 si 1150 lei . Nu iti lua cu led-uri se ard in 3 luni cel mult.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori