L200 Incalzeste

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
NeaPuiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 21, 2016 7:13 am

Mesaj de NeaPuiu » Dum Aug 21, 2016 7:39 am

Am un L200 din 2005 luat de la un mare dealer din Sebes. Cand l-am cumparat omul mi-a garantat ca a schimbat distributia, uleiul si toate filtrele. Cand am inceput sa umblu sub capota, mecanicul meu a gasit un filtru de aer plin cu nisip, un filtru de motorina care nu parea sa fi fost schimbat vreodata iar curelele de la distributie aveau un aspect serios uzat. Grija mare ce cumparati. Am utilizat masina vreo luna (aprilie-mai) fara sa simt vreo problema, apoi prima data cand am trecut muntii a urcat apa pana la fierbere dupa care a inceput sa bea apa la greu si sa o dea in borcan si pe afara. Am mers asa vreo mie de kilometri, tot adaugand apa de izvor la fiecare 70-80Km pana am ajuns acasa. Am intrat in reparatii, am schimbat garnitura de chiulasa, viscocuplajul, radiatorul, termostatul dar tot incalzeste , fara sa ajunga la fierbere, atunci cand urc mult la deal (munte). Acum am schimbat si pompa de apa dar nu am sperante sa se remedieze problema pentru ca nu am observat nici o uzura pe pompa veche. Intrebarea mea este daca acul care indica temperatura e normal sa urce-coboare in regim mediu de functionare si care este pozitia normala (82 grC) intrucat cadranul nu are grade. Dupa schimbarea garniturii de chiulasa am urcat pe munte dar la jumatate a trebuit sa ma intorc pentru ca ajunsese apa la rosu, a dat in borcan si din borcan afara. Dupa ce am schimbat si viscocupla, radiatorul si termostatul a doua oara am reusit sa urc pana in varf (cca 16 km rampa) dar tot s-a ridicat apa pana la 1cm sub rosu si iarasi mi-a umplut borcanul dar fara sa dea afara. E posibil sa fie chiulasa fisurata?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Dum Aug 21, 2016 2:09 pm

Nu e.Spala temeinic toata instalatia de racire.Verifica daca radiatorul e in mintile lui adica traseu infundat sau daca e turtit cumva in fata el sau cel de aer conditionat si nu ai flux de aer.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Aug 23, 2016 1:28 pm

Radiatorul fata clima+racire este colmatat. Nu in interior, desi e bine de spalat si acolo ci intre lamele. Aceiasi problema am avut-o cum L200 2002 . Probabil ca ai warrior.
S-a desfacut radiatorul fata s-a pus solutie de spalat unitati externe de aer conditionat s-a spalat cu furtun . Atentie nu turbojet . Se aplatizeaza toate lamelele si adio radiator.
Dupa montare nu a mai aparut problema. Fenomenul apare dupa 200000km . Daca s-a mers mult pe vreme ploioasa si "glod" atunci fenomenul e garantat.
Daca lamelel sunt aplatizate atunci trebuie schimbat radiatorul . Si intern daca e colmatat apare acelasi fenomen . Daca ai pus apa aceasta contine saruri care se depun pe conducte si pe radiatorul fata intern
si o sa ai un schimb termic prost ceea ce duce la supraincalzire.

Avatar utilizator
NeaPuiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 21, 2016 7:13 am

Mesaj de NeaPuiu » Dum Oct 09, 2016 7:09 pm

Deci dupa ce am schimbat radiator, viscocuplaj, pompa de apa, termostat in final am schimbat si chiulasa. Am trimis-o la chiulasa.ro bistrita si mi-au spus ca e fisurata in multe locuri, ziceau ca se poate suda dar am decis sa iau alta.
Ieri am luat-o fericit de la mecanic si am pornit la drum. In cateva sute de metri acul a inceput sa urce peste pozitia de mijloc, la un deal nu cine stie ce s-a ridicat cam pana la un centimetru sub rosu. Mergand acul urca - coboara, urca-coboara. Nu am facut inca testul pe Rarau (acolo ajungea la fierbere inainte) dar deja sunt iarasi nelamurit. Care e pozitia acului de temperatura la mers normal si la ce nivel de efort incepe sa urce si pana in ce pozitie (nu stiu de ce nu au pus grade celsius pe cadran). Mi-e frica sa mai circul cu ea sa nu fisurez si chiulasa noua. Deja aceasta masina m-a facut sa nu mai fiu fan mitsu. Daca ma poate cineva ajuta, astept chiar si un mail pe puiuconstantin@gmail.com

Avatar utilizator
NeaPuiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 21, 2016 7:13 am

Mesaj de NeaPuiu » Lun Oct 10, 2016 2:57 am

Sorry, adresa mea e puiuconstantin2@gmail.com

Avatar utilizator
NeaPuiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 21, 2016 7:13 am

Mesaj de NeaPuiu » Lun Oct 10, 2016 7:18 am

Inca ceva. Din primavara de cand am cumparat-o am calculat consumul mediu oras/afara usor peste 11.5%.. Acuma, dupa toate reparatiile inca nu am apucat sa calculez dar vad ca acul de la rezervor coboara vertiginos in jos. Nu scoate fum negru. Poate fi avansul mare motiv pentru care sa pape multa motorina si sa incalzeasca?

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Oct 10, 2016 9:23 am

la L200 se curata daca incalzeste mai mult decat trebuie radiatoarele fata .
Intre radiatoare in partea de jos se depune multa mizerie bineintelews functie de modul de exploatare .
Pentru ca incalzeste ar trebuie desfacute si curatate . Asta presupune sa desfaci si aerul conditionat .
Cred ca ai putea da jos doar radiatorul de racire si intercoolerul si curata cu jet de abur .
In ceea ce priveste consumul ce inseamna model 2005 . E triton ? Modelul acela nu trebuie sa ia 11.5 decat la 130 km si cu 300kg in bena.
E am un consum intre 8.5 si 10.5 functie de sarcina si viteza . Conteaza enorm si ce cauciucuri ai . Daca sunt AT sau MUD atunci consumul creste cu 1l la 100 km.
Modelul meu e Triton 2006 .

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Lun Oct 10, 2016 12:49 pm

Vezi ca si ceasul ala de apa o mai ia razna citeodata.O spun din proprie experienta,e drept nu era L200 ci un Pajero V60.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Oct 11, 2016 11:00 am

QUOTE (NeaPuiu @ Oct 10 2016, 07:18 AM) Inca ceva. Din primavara de cand am cumparat-o am calculat consumul mediu oras/afara usor peste 11.5%.. Acuma, dupa toate reparatiile inca nu am apucat sa calculez dar vad ca acul de la rezervor coboara vertiginos in jos. Nu scoate fum negru. Poate fi avansul mare motiv pentru care sa pape multa motorina si sa incalzeasca?
Avansul este electronic.
Ai fost la vreun tester sa verifici erori sa vezi daca ai erori pe egr . Daca ai EGR cu motor atunci trebuie recalibrare. Dace e modelul vechi vezi sa nu fie blindat.
Fara EGR consuma mai mult. Nu scoate fum insa puterea scade . Daca vanzatorul ti-a "pregatit" numai surprize atunci trebuie facut investigatii .
Daca modelul nu e Triton atunci mie cand mergeam pe modelul din 2000 100CP la 140 km/h lua 14.5 litri deci nu e ceva anormal .
Masina are 2 tone numai in reclame vezi consumuri mici. Pajero Sport din 2000 tot din experienta spun lua 12.5 la medie.
Nu ai precizat ce model de motor ai , asa ca discutia privind consumul nu iti va furniza informatii utile.
Am spus cred de doua ori ca trebuie curatate radiatoarele . nu te lua ce spun tot felul de mecanic si nu te baza pe faptul ca par curate .
Radiatorele sunt duble si mizeria se aduna la mijloc, fara curatare nu iti dai seama cat de murdare sunt.
O masina care a mers mult prin praf sigur are radiatoarele muci . Am mers pina la 460000 km pe modelul din 2000 cu motor fara common rail 100CP si de doua ori au fost spalate radiatoarele
si intern si extern . Acel model insa consuma mult . Abia modelul aparut din 2005 Triton cu motor common rail cu motor de la 136 CP consuma mai putin .
Ca sa obtii insa 7l/100 masina trebuie sa fie goala si sa mergi 70 -90 km/h . Altfel consumul asta e un vis.
Mie pe cauciucuri AT BFG 245/75/16 am consum mixt 9.5l.
Vizavi de incalzire cand motoriul se supraincalzea am vazut ca si puterea scadea . Deci daca la tine cand creste temp simti ca a scazut puterea inseamna ca intradevar motorul s-a supraincalzit nu ca termometrul din bord arata aiurea.
Am mai vazut L200 cu acest simptom .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori