Salut,
Am vazut recent un Ralliart din 2010 pe Autovit, la 13.500 de euro (prima data il pusese chiar la 12.500 daca nu ma insel), ceea ce oricum e cam cu 3000 mai putin decat nivelul pietei de acum 3 ani cand am devenit si eu proprietar de Lancer. Atunci chiar nu am gasit niciun Ralliart sub 15.000, pe cand Lancerul 2.0 a fost 8.000 full-option. Ideea e ca la vremea respectiva am considerat ca nu merita acea diferenta de +7.000 de euro.
Acum insa, daca tot a mai scazut pretul, ma gandesc sa fac pasul asta. Partea nasoala e ca nu stiu pe nimeni in zona Clujului cu Ralliart sa dau o tura cu el sa vad cum se simte, si de aceea apelez la parerea voastra: oare merita Ralliart-ul o investitie de 4000-5000 de euro + Lancer? Nu pun la indoiala experienta condusului care cred ca-i la alt nivel, desi la condusul sportiv si Lancer-ul se descurca admirabil chiar. Ce ma intereseaza mai mult, sunt aspectele nevazute: consumul REAL, componente la care ma pot astepta sa faca probleme, si mai mult, sa aiba si un pret de reparatie serios, costul reviziilor daca se incadreaza la masini din clasa sport, sau din astea normale, etc.
M-am gandit si la varianta unei resoftari care ar face Lancer-ul putin mai sprinten, si probabil n-as depasi 500 de euro cu tot cu o evacuare custom, ca sa si toarca mai placut.
Este cineva pe aici care a si facut o astfel de trecere de la Lancer la Ralliart?
Toate cele bune!
Merita Trecerea De La Lancer La Ralliart?
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori