Scris: Vin Mai 13, 2016 12:40 am
Salutare, mi-am spart si eu rezervorul Eolys de pe Outlander, cred ca mai multi au patit-o.
La service mi-au spus ca numai original se poate aduce si costa in jur de 2800 lei rezervorul + 80 lei punga de plastic + 100 euro lichidul Eolys (4 litri), am intrebat la 3 service-uri si am primit acelasi raspuns.
Am mai primit o solutie de la unul din service-uri: dezactivare soft DPF (150 euro), demontare fizica de pe masina + demontare rezervor Eolys spart. Am vazut ca prin Bucuresti dezactivarea DPF soft pentru Outlander e cam 200 euro.
Am mers pe varianta dezactivarii filtrului DPF, masina polueaza mai mult dar mitul ca devine euro 3 dupa operatiune este doar un mit; am fost la un timp dupa dezactivare la ITP iar la emisiile de pe esapament au zis ca nu e nimica inafara limitelor.
Pentru cei care vor sa-si cumpere rezervor nou am pus o imagine cu codurile originale.
La service mi-au spus ca numai original se poate aduce si costa in jur de 2800 lei rezervorul + 80 lei punga de plastic + 100 euro lichidul Eolys (4 litri), am intrebat la 3 service-uri si am primit acelasi raspuns.
Am mai primit o solutie de la unul din service-uri: dezactivare soft DPF (150 euro), demontare fizica de pe masina + demontare rezervor Eolys spart. Am vazut ca prin Bucuresti dezactivarea DPF soft pentru Outlander e cam 200 euro.
Am mers pe varianta dezactivarii filtrului DPF, masina polueaza mai mult dar mitul ca devine euro 3 dupa operatiune este doar un mit; am fost la un timp dupa dezactivare la ITP iar la emisiile de pe esapament au zis ca nu e nimica inafara limitelor.
Pentru cei care vor sa-si cumpere rezervor nou am pus o imagine cu codurile originale.