Pagina 1 din 1

Scris: Vin Mai 13, 2016 12:40 am
de eduard.wichner
Salutare, mi-am spart si eu rezervorul Eolys de pe Outlander, cred ca mai multi au patit-o.
La service mi-au spus ca numai original se poate aduce si costa in jur de 2800 lei rezervorul + 80 lei punga de plastic + 100 euro lichidul Eolys (4 litri), am intrebat la 3 service-uri si am primit acelasi raspuns.
Am mai primit o solutie de la unul din service-uri: dezactivare soft DPF (150 euro), demontare fizica de pe masina + demontare rezervor Eolys spart. Am vazut ca prin Bucuresti dezactivarea DPF soft pentru Outlander e cam 200 euro.
Am mers pe varianta dezactivarii filtrului DPF, masina polueaza mai mult dar mitul ca devine euro 3 dupa operatiune este doar un mit; am fost la un timp dupa dezactivare la ITP iar la emisiile de pe esapament au zis ca nu e nimica inafara limitelor.
Pentru cei care vor sa-si cumpere rezervor nou am pus o imagine cu codurile originale.

Scris: Vin Mai 13, 2016 10:43 am
de Extremero
Deci i-ai scos fizic si filtrul de particule sau doar l-ai golit de fagure?
Cum se simte la condus? Trage mai bine?

Mai ai rezervorul spart (bucatile de cutie)? Pompa are "mustiucul" rupt?
[attachment=23396:Capture.JPG]

Scris: Vin Mai 13, 2016 4:35 pm
de eduard.wichner
Salut Extremero filtrul l-au decupat in partea de jos, au scos fagurele si au acoperit inapoi, deci practic e scos doar fagurele; nu trage mai bine sau nu simt eu (citisem pe net ca la unii l-i se pare ca trage mai bine fara filtru); la unele modele de masina se poate scoate filtrul cu totul si se pune o teava in locul lui dar la Outlander iesirea din filtru e la un unghi dubios si e foarte greu de ajuns in acolo pentru taiat/sudat de aia au scos doar fagurele.
Mare parte din rezervor l-am pierdut pe munte iar punga cu mustiucul ala sunt la gunoi...si punga era perforata!