Elm 327 & Torque

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Ian 30, 2016 1:18 pm

QUOTE (Jeff @ Jan 29 2016, 07:34 PM) Am avut Colt 1.5did 2006 si am folosit interfata asta:

A mers perfect (Torque Pro). La fel si pe Evo.

Stai linistit colegul..ce-mi arati tu acolo e aceeasi Marie cu alta palarie..

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Sâm Ian 30, 2016 3:35 pm

Mare grija in unele cazuri si la unele modele de ecu exista sansa sa il blochezi iremediabil.
Pentru domnul care a incarcat o eroare, datorita acestui dispozitiv este bine sa scoata borna la baterie 2-3 ore.
Este o jucarie interesanta dar nu e compatibila cu toate protocoalele si cu interpreteaza corect codurile, nu le vede pe toate si nu le poate sterge pe toate.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Ian 30, 2016 11:37 pm

N-are treaba borna. Eroarea aia e ori intr-o zona de memorie unde o sa o accesez eu cu o "scula" serioasa pe nume KTS si cu un soft pe numele lui ESI Tronic... Poti sa scoti borna, cand o vei pune la loc eroarea va revenii. Ori mi-a prajit calculatorul de airbag ori mi-a lasat o eroare in buffer.
Multumesc pentru sfat oricum. Totul este apreciat, binenteles.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Dum Ian 31, 2016 6:42 am

Noi avem program special Mitsubishi doar ca suntem la Bucuresti.
Nu cred ca ti-a stricat ecu, ar fi primul diesel la care aud de problema asta, dar nu e exclus. Cateodata se blocheaza de masina nu mai porneste.
La tine cred ca doar nu poti accesa corect fara scula potrivita.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Vin Feb 05, 2016 6:09 pm

Fratilor bagati-va mintile in cap cu ELM327 alea. Azi mi-am bagat masina pe ESI Tronic cu KTS 550 si vreau sa spun ca mi-am pus mainile in cap ce-am gasit acolo. Deci nu a existat modul sa nu imi fi lasat eroare in el. Comanda motor vreo 5 erori, ABS vreao 9 Erori, deci.. am luat tot la rand si am curatat de erori. Mi s-a stins si becul la Airbag.
Eu nu stiu cum v-ati facut voi treaba cu jucariile alea dar eu sincer nu mai am curaj sa bag absolut nimic in mufa mea OBD II pe care nu scrie Bosch sau Delphi. Papa chinezarii si softuri de 15 RON bucata.
Am zis si eu ca o sa am posibilitatea sa-mi diagnostichez masina mai ieftin, dar se pare ca nu e nici o combinatie.
Va atasez cateva fotografii sa vedeti ce a fost pe capul meu azi. Am facut mai multe fotografii dar v-am pus doar 3 asa.. informativ..
Am rezolvat-o..dar nu mai recomand la nimeni! Evitati chinezariile si jucariile. Asta daca nu vreti sa dati bani in plus sa va remediati problemele lasate de ele.
Tin sa mentionez ca Torque mi-arata ca nu este nici o eroare.. Se conecta frumos la ecu masinii imi apareau procentele alea cum scaneaza vezi doamne bufferul si-mi returna 0 erori.. Nu am stat sa le numar dar au fost zeci de erori. Erori care nu au existat inainte pentru ca doar ce le stersesem.
Am avut un rateu de pornire si-mi ramasese o eroare, de la senzorul de turatie, am sters-o recent. Deci tot ce vedeti a fost cauzat de ELM327 + Torque.
Pana si eroare de baterie de cheie am avut..ca trebuie sa o schimb.. Muuulte tare..
Fişiere ataşate
WP_20160205_13_37_22_Pro.jpg
WP_20160205_13_37_22_Pro.jpg (387.43 KiB) Vizualizat de 7095 ori
WP_20160205_13_33_42_Pro.jpg
WP_20160205_13_33_42_Pro.jpg (404.06 KiB) Vizualizat de 7099 ori
WP_20160205_13_29_29_Pro.jpg
WP_20160205_13_29_29_Pro.jpg (389.23 KiB) Vizualizat de 7104 ori

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Feb 05, 2016 6:50 pm

Acum m-ai facut si pe mine curios. O s-o pun si eu pe un tester adevarat sa vad daca ies ceva erori. Pe OBDLink am dat mai bine de 600 de lei, tocmai in ideea de a nu-mi lua o chinezarie, si vreau sa vad daca se ridica la nivelul banilor. Cand am cumparat masina stiu sigur ca nu avea nicio eroare fiindca a fost verificata in reprezentanta, iar de cand e la mine, nu am avut nicio problema cu ea, deci daca acum voi vedea eroare peste eroare, e clar ca doar de la codereader poate fi.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Feb 07, 2016 6:17 am

Chiar nu conteaza cat ai dat pe ea. Atata vreme cat se numeste tot ELM327 tot chip-ul ala il ai in el.
Astia le ia de pe alibaba si le vand cu cat vor ei. Pe alibaba jucaria asta costa intre 1$ si 3$ depinde cate cumperi. Eu stiam pretul lor real, dar ce era sa dau comanda in China sa platesc DHL atata pt. 50 RON? Plus ca asa am putut fi rambursat. Am bagat groaza in baiatul care mi l-a vandut si mi-a zis ca-mi returneaza banii nici nu mai are nevoie de produs. Ok.. La cat ai dat pe el cred si eu! Mai mult l-ar costa curierul decat interfata.
Ce imi recomanda baietii si imi pun in poze mai sus, ELM327 ala mai mare, costa tot atata pe alibaba iar la noi pe unele site-uri de vanzari se da tot cu 55 RON asadar nu cred sa fie mare diferenta.
Atata vreme cat Bosch-ul costa cat costa si licenta la ESI cat costa.. nu ni-l permitem toti sa avem testere serioase in casa, incercam sa ne facem treaba cu jucarioare din China facute de x si y si soft de 15 RON licenta, dar vedeti ca nu e foarte bine.
Eu cand faceam probe cu el si aveam motorul pornit mi-a influentat si turatia la motor, a facut urat de tot.
Nu mai am curaj sa fac teste. Daca tineti la masina voastra eu zic sa va vedeti de treaba.
Chiar sunt curios ce rezultate o sa obtii dupa ce o pui pe tester.
Sa ne scri si noua ce-ai gasit. Sigur iti spun ca nici a mea nu avea erori ca am prietenul asta cu KTS si chiar o stersesem de o eroare putin mai inainte cu vreo 2 saptamani. In 2 saptamani o tona de erori, permiteti-mi sa ma "indoi"..

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Feb 08, 2016 1:25 am

Nu contest ca in general primesti ceea ce platesti, dar in afara faptului ca aceste ELM-uri au viciile sale, si noi ca si cumparatori trebuie sa fim atenti ce cumparam.
Asadar, pura curiozitate, ce versiune de soft are ELM-ul cumparat de tine ? Ceva imi zice ca 1.5 sau 1.5a, ca e plin net-ul de ele! Versiuni care... NU EXISTA!

Aici informatii pretioase :

http://www.totalcardiagnostics.com/supp ... -interface

Parerea mea, pur obiectiva: este o jucarie conceputa sa ajute in situatii de damage minim, uneori utila pentru a-ti face o idee despre ce s-ar putea intampla rau cu masina ta. Nu cred ca poate fi sursa unor probleme cu masina, DECAT DACA versiunile de soft folosite nu sunt recunoscute de producator.


"The interfaces do not always have the same level of quality. As we mentioned above, the software version displayed is not always reliable.

Some versions of the circuit are on sale that are not even listed by the manufacturer (reminder: ELM Electronics). User returns have taught us that some versions, that do not officially exist, are in circulation.

To clarify the situation:

EXIST: versions 1.0 1.1 1.2 1.3 1.3a 1.4 and 1.4b, 2.1
DO NOT EXIST: versions 1.2a 1.4a 1.5 and 1.5a (and in general all those not listed in "EXIST")"

Deci ca si jucarie, e OK sa ai un ELM. Cred ca ai fost tu foarte ghinionist...
Pentru diagnoze profi, scule profi...

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Ian 17, 2018 4:36 pm

OBDLInk nu are acelasi cip cu ELM327 . E complet diferit . Erorile pe ECU raman memorate o perioada . Daca ai procedat la deconectarea bateriei iti apar o sumedenie de erori . Eu diagnosticat un BMW seria 3 model 2015 si am avut peste 50 de erori .Toate generate de conectare deconectarea baterie . Noi faceam teste pe masina. Lucrez la Conti si cunosc astfel de probleme . Modelele China ELM au viteza mica pe CAN . Poti avea probleme daca dai comenzi aiurea prin program insa e putin probabil ca sa trimita vreun cod de scriere in acest timp . Softurile de pe masini nu scriu intotdeauna si cand a fost inregistrata eroarea. Deasemenea daca exista soft original pe un PC poti afla cand eroarea a fost inregistrata (vezi cazul BMW iti spune km la care a aparut si numarul de ore de functionare ) . Din ce vad eu pe Bosch nu iti arata cand a aparut eroarea . Din ce stiu la Mitsu nu iti spune pe laptop-ul din service cand a aparut eroarea . Asta e probabil o optiune din ECU-uri . Erori vechi de doar o luna pe EGR au disparut nu le-am mai gasit pe diagnoza. A aparut recent un OBD2 ELM 327 facut in Polonia care are alt procesor .Costa 215 lei si e complet diferit si are si viteza mare pe CAN . Nu stiu daca e compatibil cu Mitsu . Deci depind multe de tipul masinii si de modelul de tester folosit . Softu-rile originale sunt insa cele mai bune . Un soft original vine cu tot cu laptop cu costa peste 5000 EU . Nici acel tester Bosch nu e OK . La doar 1800 EU nu are multe optiuni , insa tie ti-a rezolvat problema . Eu am lucrat cu OBDLink si e mult mai ok ca un ELM 327 . Pe Renault si Opel isi face treaba . Pe mitsu nu l-am incercat .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori