Pagina 1 din 3
Scris: Vin Ian 30, 2015 12:25 pm
de Mugur AKN
Salut !! Am cumparat de curand Mtshu lancer 2008 did 20 diesel , si am observat vibratii dupa ce ajung la viteza de 110 km/h .Am facut recent distributia si discurile sunt ok nu vibreaza la franare si tampoanele motor sunt ok , rotile sunt echilibrate de 2 ori pana acum , si geometria facuta , nu stiu ce ar putea fi ??? Poate este cineva care sa lovit de aceasta problema pana acum sa ma ajute sa rezolv (in reprezentanta au zis ca totu e ok , de obicei astia te pun sa schimbi piese aiurea dar nici o solutie care sa imi remedieze problema) Please help ...
Scris: Vin Ian 30, 2015 12:34 pm
de Alex44
Ai incercat sa faci schimb de roti cu alt lancer?
Vibratiile sunt insotite de vreun zgomot?
Scris: Vin Ian 30, 2015 7:03 pm
de moro
Am patit si eu ceva asemanator (dar trepidatia aparea pe la 80-90 km/h) si vinovata era o anvelopa pe spate care era deformata.
Scris: Sâm Ian 31, 2015 12:01 am
de Mugur AKN
Am gentile de vara pe 18 si astea de iarna pe 16 luate din reprezentanta ,cu cauciucuri noi si echilibrate chiar de 2 ori ,cu ambele vibreaza dupa 110 km/h ,deci vibreaza in acceleratie masina si nu doar volanul, e foarte deranjant ....
Nu am nici un fel de zgomot in masina , o sa incerc sa o scot din viteza sa vad dak mai face , va tin la curent , intre timp poate mai sunt colegi care pot sa imi dea o mana de ajutor ...
Masina nu a fost botita pt ca a fost verificata in reprezentanta si are toate piesele originale pe ea , din 2008
Scris: Sâm Ian 31, 2015 2:16 pm
de cristi4x4
Ca sa i-mi dau cu parerea trebuie sa dai detalii mai amanuntite.Adica vibratiile se simt numai in coloana de directie sau in toata caroseria,apar dupa 110 km/h si se pastreaza la aceesi intensitate,sau cu cit cresti viteza se amplifica,sau am 140km/h si am scos-o pe liber si masina vibreaza in continuare sau nu mai vibreaza.
Scris: Dum Feb 01, 2015 12:27 am
de Mugur AKN
Vibratiile se simt in toata masina de la 110 km/h in sus nu i-am dat mai mult de 140 ca mi-a fost frica sa nu fac mai multe daune, si sunt la fel adik au aceeasi intensitate .
Scris: Dum Feb 01, 2015 12:33 am
de Mugur AKN
maine o scot iar la un drum mai lung si o sa fac mai multe probe cu un mecanic de la Vw ,inclusiv sa o scot din viteza la mai mult de 110km/h .Am exclus pana acum discuri ovalizate, placutze uzate neuniform ,roti deformate ,genti incorect echibrate , tampon motor .Am verificat si geometria .
Scris: Dum Feb 01, 2015 6:23 pm
de ursul_bipolar
Sa nu fie vreun injector cu probleme. Nu este exclus, dat fiind faptul ca la motorul VAG s-au mai intalnit chestii de genul asta.
Scris: Lun Feb 02, 2015 1:28 am
de Mugur AKN
Am facut si diagnoza la reprentantza si nu a dat nici o eroare ,zicea tipul de acolo ca injectorul cand te lasa nu prea da nici un semn ti se aprinde spirala din bord si intra in limp mode dupa asta nu o mai poti pleca eventual dak scoti mufa de la injectorul defect si mergi in 3. Alte idei ?? Nu sa confruntat nici cu astfel de problema?
Scris: Lun Feb 02, 2015 1:03 pm
de cristi4x4
Ba m-am confruntat si de aceea ma abtin pina nu dai explicatii clare la ti-am scris mai sus.