Pagina 1 din 3

Scris: Mie Mai 21, 2008 1:13 am
de eusebiu.ipate
Buna.
Vreau sa cumpar un Lancer. Am testat un 2.0 diesel. 1.8 benzina nu aveau. Imi place sa conduc ceva mai sportiv. Pana acum nu am condus decat benzina. E mai sportiva benzina sau motorina?
Am aruncat o privire pe site-urile US si MOLDOVA ) . Culmea ca in Moldova preturile sunt mult mai mici. Un Lancer 2,0 X Intense AT S18 (Benzina) e - $ 23 000 . Ce ne-ar opri sa cumparam masini din Moldova?
Trabuie platita o taxa vamala si cam atat! Imi scapa mie ceva?

Scris: Mie Mai 21, 2008 10:12 am
de Cip_
Salut,

Am luat si eu in considerare varianta asta intr-un final am mers pe 1.8 benzina. De ce? Simplu, In aprilie timpu de asteptare era undeva la 5 luni cu avans de 1000$. Pe langa asta trebuie platita taxa vamala de 10% din valoarea masini (provenienta non-UE). Trebuie omologat motoru pentru ca motorizarea de 2.0 benzina aspirat nu se aduce in Europa deci nu prezinta certificare EURO. Pe langa astea ar mai fi cateva de alt ordin (se stie foarte bine cat de incordate sunt relatiile Bucuresti-Chisinau) care nu stii nicioata ce implicatii ar putea sa aiba.
Daca vrei sa astepti atat si ai si rabdarea de a rezolva tot ce am zis mai sus - multa bafta - cu 17mii Euro iti iei masina full options cu CVT (pret fara taxe si omologare) si garantie 6 ani fara limita de km:)

Scris: Mie Mai 21, 2008 11:04 am
de 2dor
Despre ce masina este vorba cu 6 ani garantie fara limita de km?

Scris: Mie Mai 21, 2008 6:52 pm
de BUGHY
Din cate stiu eu , taxa vamala este deja in pret si garantia este de 3 ani sau 100 000 km.
Practic cat te costa in total sa aduci masina de acolo?
Asa ar mai fi o varianta Ungaria si Bulgaria.

Scris: Mie Mai 21, 2008 7:27 pm
de Sfinxul
QUOTE (BUGHY)Din cate stiu eu , taxa vamala este deja in pret si garantia este de 3 ani sau 100 000 km.
Practic cat te costa in total sa aduci masina de acolo?
Asa ar mai fi o varianta Ungaria si Bulgaria.

Taxa vamala ar trebui sa fie tot de 10%. Costurile de omologare doar cei de pe la RAR sa ti le poata da. La fel si cu incadrarea in normele de poluare ... daca ai norocul sa primesti vre-un document din care sa poti demonstra norma de poluare in care se incadreaza sau ceva echivalent. Apoi mai e si seriozitatea reprezentantului din moldova. Chiar daca pretul pare atractiv, daca nu ai relatii bune peste prut, eu unul, nu as risca. Mai degraba as merge in Germania sau in Ungaria. Cel putin acolo stii ca discuti cu firme cu ani de experienta si seriozitate.

Scris: Joi Mai 22, 2008 1:16 am
de eusebiu.ipate
Am sunat azi dealer-ul din Moldova si mi-a spus ca se sta la coada pentru octombrie. Prin urmare o voi lua din US (dar la cat de ieftina e probabil voi lua EVO X), platesc transport 2000 dolari, vama 10%, comision pt firma care o aduce ~500 dolari.
Am sa iau un credit auto, banca va trimite scrisoare de garantia bancara ( "acredit" sau ceva de felul asta) si prin urmare platesc cand masina e in tara cu acte cu tot.
Pe hartie pare fain, sa vad si in practica. Va tin la curent

Scris: Joi Mai 22, 2008 11:28 am
de goangaus
Vad ca in state un evo costa 33640 USD. Ce bani se mai platesc in afara de transport (2500) si vama (10%?) ?

Scris: Joi Mai 22, 2008 11:44 pm
de Cip_
Multa bafta si asteptam rezultatele:P

Scris: Vin Mai 23, 2008 12:59 am
de eusebiu.ipate
goangaus: taxa de prima inmatriculare. Numa sa vezi daca e motorul in romania. CA altfel mai e ceva de plati pe la RAR.

Scris: Vin Mai 23, 2008 8:37 am
de thor
Ati uitat de TVA....
..si apropo de Lancer de la americani....
http://search.ebay.com/lancer_W0QQfromZ ... QQsbrsrtZd