Bara Spate Ralliart

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
jacob
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 29, 2014 8:56 pm

Mesaj de jacob » Sâm Aug 23, 2014 1:42 am

Ma puteti ajuta va rog cu un link sau un site unde pot gasi de cumparat bara spate de ralliart? Am tot cautat dar nu prea am gasit nimic. Multumesc!

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Lun Ian 12, 2015 10:22 am

Salut,

Ai mai gasit bara? Si eu as fi interesat.

Mersi!

Avatar utilizator
joshua1990
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 8:37 am

Mesaj de joshua1990 » Mar Ian 20, 2015 9:11 am

costa 1600 lei la reprezentanta nevopsita

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mie Ian 21, 2015 10:36 am

Nu stii, oare separarea evacaurii se poate face tot la ei? Eventual daca au si partea finala a esapamentului care se potriveste cu bara.

Mersi de info!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Ian 21, 2015 6:03 pm

Chiar daca se poate nu merita sa o faci la ei, o sa iasa prost. Ei stiu doar sa schimbe piese. Sunt firme specializate in evacuari aftermarket care ti-o fac cum vrei tu: mai silentiosa sau mai zgomotoasa, din inox sau alte aliaje, 7000 de modele de tipsuri etc.

Eu am facut toba finala la Longlife in bucuresti integral din inox+ 2 tipsuri inox si garantie pe viata cu 900RON. Am vazut la alti colegi cu lancer 2.0 diesel puse doar 2 tevi chioare inloc de finala fara se se amplifice zgomotul. La benzinara e o problema fara toba finala face ca o motocicleta ragusita.
Se poate modifica si finala OEM in sensul ca mai scoti o teava si pe partea opusa insa nustiu daca volumul gazelor evacuat o sa fie egal pe ambele tevi.
O bara de ralli art pe spate si o evacuare dubla ii schimba total aspectul,...in bine.

Avatar utilizator
joshua1990
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 8:37 am

Mesaj de joshua1990 » Lun Ian 26, 2015 11:23 am

salut..referitor la evacuarea longlife..u ce motor ai pe masina? evacurea e cu iesire dubla? eu am un 1.8 benzina si as vrea sa inlocuiesc de la toba intermediara..mam uitat pe filmulete de la ei cu evacuari, si daca nu inlocuiesti tot exhaust cu un racing cum zic ei nu e mare diferenta..la tn se simte diferenta numa cu toba finala?

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Mai 15, 2015 11:03 am

Pe partea de instalare, exista vreo problema de compatibilitate intre bara de Ralliart si spatele de Lancer Sedan? As incerca sa vad poate reusesc sa o comand prin RCA fiindca mi-a crapat-o cineva, si nu vreau sa am surprize ca nu se poate instala, sau probleme de genul asta. Dup-aia as mai face o investitie sa vad ce rezolv si cu evacuarea dubla.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori